goedemorgen, hoe drink je je koffie? zwart? melk? suiker? via je wang?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef Salatrel het volgende:
lekker anderslijkt me een goeie conversation starter ook tijdens sollicitatiegesprek
Altijd alles in je keel gieten direct? Rietje lukt niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen, hoe drink je je koffie? zwart? melk? suiker? via je wang?
kauw alsjeblieft met je mond dichtquote:Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd alles in je keel gieten direct? Rietje lukt niet.
Moest lachen om conducteurgrapjequote:Op woensdag 23 april 2014 11:51 schreef Salatrel het volgende:
er zit wat tussen je tanden... oh waar? helemaal achteraan
Doe maar ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:58 schreef Homijn het volgende:
Mijn topic over de kapcultuur werd niet gewaardeerd. Ik vond het zelf een heel goed onderwerp, maar ja.
Ik denk dat ik mijn topic over de lapcultuur en de mapcultuur toch maar achterwege laat.
Ja, en ook die over tapcultuur en fapcultuur.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die over de papcultuur en sapcultuur ook zeker?
quote:
#lekkergenietenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Heb gisteravond wel gestofzuigd nog, maar doe straks wel poetsen. Zit nu lekker te chillen op het balkon.
foei chloro.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Heb gisteravond wel gestofzuigd nog, maar doe straks wel poetsen. Zit nu lekker te chillen op het balkon.
Die over de fapcultuur was er al, maar is onzichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en ook die over tapcultuur en fapcultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |