Ja zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nice! Grid is? Soort insanity?
Je moet ergens beginnen toch!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe de 30 dagen squarchallenge.. Ik ben nu bij dag 2
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
Nooit meer.
Ik herhaal:
Nooit meer doe ik zoiets stoms godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha gaat dat wel lukken? Misschien effe een hefkraantje huren om hem op te tillen.
Ja meestal bij dag 1quote:
Wat jou het beste uitkomt.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Is dit met of zonder brabo-accent ?
Okequote:
Wel even before and after pics posten als je klaar bentquote:
Smoothquote:Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wel even before and after pics posten als je klaar bent
Je mag ze ook dm'en
Je komt hier vaak zat, accent heb je nu toggg wel onder controle?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
Doe maar met
Dat visualiseert beter
Oh hier ben jij. Vroeg me al af waarom ik je zo weinig zag posten.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nice! Grid is? Soort insanity?
Last van je stoelgang, meis?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet nooit meer macaroni voor het sporten
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
Nooit meer.
Ik herhaal:
Tis hierrr heeel gesellug XD!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh hier ben jij. Vroeg me al af waarom ik je zo weinig zag posten.
Oh das wel een goeie .. Kijken of ik het verschil ziequote:Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wel even before and after pics posten als je klaar bent
Je mag ze ook dm'en
Het was dan ook een vraagquote:
Oh dan moet je eerst je kuitspieren meer oprekken.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das wel een goeie .. Kijken of ik het verschil zie
Maar ik zal het wel verkeerd doen, want m'n knieën doen zeer
Ja, maar alleen als ze niet op mitrailleur snelheid binnensmonds mompelenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je komt hier vaak zat, accent heb je nu toggg wel onder controle?
Oké.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
Nooit meer.
Ik herhaal:
Ik vind dat ik ze ook mag zien omdat je het van mij hebtquote:Op woensdag 23 april 2014 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das wel een goeie .. Kijken of ik het verschil zie
Maar ik zal het wel verkeerd doen, want m'n knieën doen zeer
jwzquote:
Als in: warming up .. Hm das een goeiequote:Op woensdag 23 april 2014 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan moet je eerst je kuitspieren meer oprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |