yo yo yo getrained vandaag?quote:
Heel veel Indo's hebben een Nederlandse voor en achternaamquote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook niet eerlijk tegenover die werkgevers die een Maarten de Vries in willen huren en opeens een neger op gesprek krijgen
#doenormaaldoejealgekgenoegquote:
Vertelquote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom er nu pas achter wat de betekenis is van xoxodus.
Gewoon beetje bloed in die armen spuiten.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit willen. Kinderen moeten wel mijn bloed hebben.
Hugs and kisses ...quote:
Denk ook wel dat je vrouw smerig wordt aangekeken als je als 2 blanken rondloopt met een mokka baby.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wie Mortaxx' bloed door de aderen stroomt
is niet van mijquote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Let op dat je niet perrongeluk struikelt over je viool.
indo's zijn okquote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel Indo's hebben een Nederlandse voor en achternaam
Dus dat zal ook wel een verrassing zijn
Je slaat je kont en buikspieren maar over ?quote:
nicenicequote:
Die pak je mee als je benen traint. Maar buik doe ik morgen weer, samen met rug.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je slaat je kont en buikspieren maar over ?
Negers niet dan ?quote:
Heh.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nicenice
schouders en triceps hier
morgen mee doen met een lesje grid
ben benieuwd
Nice! Grid is? Soort insanity?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nicenice
schouders en triceps hier
morgen mee doen met een lesje grid
ben benieuwd
Hehe misleidendquote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook niet eerlijk tegenover die werkgevers die een Maarten de Vries in willen huren en opeens een neger op gesprek krijgen
Ik doe de 30 dagen squarchallenge.. Ik ben nu bij dag 2quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die pak je mee als je benen traint. Maar buik doe ik morgen weer, samen met rug.
Weh.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nice! Grid is? Soort insanity?
quote:
Is dit met of zonder brabo-accent ?quote:
zal 'm op je hoofd kapottimmerenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leer erop spelen, je bent er zo goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |