Mijn meisje is heel mooiquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Aerioz het volgende:
Denk jij dan nooit.
'Hoe lelijk moet ik dan wel niet zijn'
Dus jij gaat ook in tegen het systeem?quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Dus of ik ben zelf goddelijk of mijn familie heeft meer geld dan de hare(en het laatste in niet waar)
Of ze had geen zin om verder te zoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Dus of ik ben zelf goddelijk of mijn familie heeft meer geld dan de hare(en het laatste in niet waar)
Of je leert begrijpend lezenquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook in tegen het systeem?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of je leert begrijpend lezen
quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
Misschien moet ik posts maar eens volledig lezen.
Beetje een onrealistisch utopie wat je hier beschrijft niet?quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Dat kan ook helemaal niet anders want anders gaan er kostbare genen verloren die ervoor moeten zorgen dat er over 18 jaar opnieuw lekkere wijven zijn
Dit vind ik nou een goed ideequote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Dat alleen mensen met een IQ van minstens 110 en een uiterlijk van op zijn minst een 6/10 zich wettelijk voort mogen planten.
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
Een enerverende OP vol spannende verhaallijnen, goed uitgewerkte karakters en een hartverscheurend slot. 9/10
quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.
Kut, gigantisch pleonasme.quote:
Dat lijkt me welquote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.
Weet ik nietquote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Durmada het volgende:
Wat doen die mooie vrouwen dan met die lelijke mannen?
Hoewel het discussiëren over een realistische utopie wel een goed tijdverdrijf kan zijn.quote:
Te lang aan de borst gelegenquote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
En knappe mannen met een lelijke vrouw, wat is daar mee aan de hand?
Nouja. Nogmaals, een sociale kant naar individuen heeft dit niet. En de aarde is al veel te veel uitgegroeid tot één grote teringbende om dit nog te realiseren.quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een goed idee
Ik denk niet dat het helemaal werkt zoals je hier zegt dat het werkt.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
Op een gegeven moment krijg je door te kweken met mensen met een hoog IQ veel sneller hogere IQ'en, waardoor een IQ van 250 misschien zelfs normaal wordt.
Ja ethische waarden en morele trekken dat terug natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nouja. Nogmaals, een sociale kant naar individuen heeft dit niet. En de aarde is al veel te veel uitgegroeid tot één grote teringbende om dit nog te realiseren.
Als het kon, dan was het ook een lang project geweest en moet je bepaalde stambomen gewoon stopzetten. Laten uitsterven dus, maar niet uitroeien. Dat wordt gekkenwerk.
Maar om deze logica toe te passen op de toekomstige menselijke Mars-bewoners, kan dat daar een waar paradijs worden van "übermenschen" (een begrip wat eigenlijk een best rauwe geschiedenis heeft). Het zou gigantisch helpen om het beste uit het diersoort te halen ja. Op een gegeven moment krijg je door te kweken met mensen met een hoog IQ veel sneller hogere IQ'en, waardoor een IQ van 250 misschien zelfs normaal wordt.
Ik denk dat het sowieso lastig is om mensen geboren in een spacekolonie te dwingen tot het leven volgens regels die we op aarde hebben opgesteld voor een spacekolonie. De mens is in principe vrij en hoort niet gedwongen te worden tot het leven in wat voor hem of haar als een gevangenis kan doen overkomen, wat in feite een 'spacekolonie' gewoon is voor ieder die er niet zelf voor heeft gekozen. Laat staan dat ze gedwongen worden tot het geforceerd paren met elkaar, omdat dit nodig is voor 'de mensheid' op buitenaards terrein. Of niet mogen paren omdat eentje 'te dom' is.quote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ethische waarden en morele trekken dat terug natuurlijk
Maar misschien een leuk projectje voor de aankomende spacekolonie
Dat betwijfel ik, aangezien 100 altijd het gemiddelde van de meting is.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nouja. Nogmaals, een sociale kant naar individuen heeft dit niet. En de aarde is al veel te veel uitgegroeid tot één grote teringbende om dit nog te realiseren.
Als het wèl kon, dan was het ook een lang project geweest en moet je bepaalde stambomen gewoon stopzetten. Laten uitsterven dus, maar niet uitroeien. (Uitroeien zoals genocide wordt gekkenwerk.)
Maar om deze logica toe te passen op de toekomstige menselijke Mars-bewoners, kan dat daar een waar paradijs worden van "übermenschen" (een begrip wat eigenlijk een best rauwe geschiedenis heeft). Het zou gigantisch helpen om het beste uit het diersoort te halen ja. Op een gegeven moment krijg je door te "fokken" met mensen met een hoog IQ veel sneller hogere IQ'en, waardoor een IQ van 250 misschien zelfs normaal wordt.
Waarom niet? Natuur werkt met progressie relatief aan de omstandigheden. Het moet vooruit, en diersoorten evolueren nu eenmaal.quote:Op maandag 21 april 2014 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het helemaal werkt zoals je hier zegt dat het werkt.
Dit klopt uiteraard. Maar ik heb het ook over een IQ van 250 relatief aan het huidige gemiddelde (100).quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien 100 altijd het gemiddelde van de meting is.
Nee, hoor, bij Marokkanen is het gemiddelde iq bijv. 85quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien 100 altijd het gemiddelde van de meting is.
IQ blijft zoals hierboven gezegd altijd gemiddeld honderd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waarom niet? Natuur werkt met progressie relatief aan de omstandigheden. Het moet vooruit, en diersoorten evolueren nu eenmaal.
Als je de rotte appels uit het evolutie-proces haalt (zoals bij raskonijnen) gaat het toch veel sneller en krijg je veel meer progressie.
De intelligentie en intellectie gaan dan ook veel sneller omhoog.
Is dit waarom je mij niet wil?quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar soms wordt schoonheid zo verschrikkelijk saai
Perfectie wordt saai, schoonheid is imperfectie.quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar soms wordt schoonheid zo verschrikkelijk saai
Perfectie door imperfectie?quote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Perfectie wordt saai, schoonheid is imperfectie.
Bevolkingsdichtheid in Nederland.quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
Had duitsland nou maar gewonnen, misschien was er dan nog wat geworden van de aarde. Bevolkingsgroei in bijv nigeria en dat soort landen
Wowquote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
Had duitsland nou maar gewonnen, misschien was er dan nog wat geworden van de aarde. Bevolkingsgroei in bijv nigeria en dat soort landen
Toen de mens zich begon voort te planten (dus al voordat überhaupt het huidige mensensoort bestond) waren we primitieve dieren.quote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lastig is om mensen geboren in een spacekolonie te dwingen tot het leven volgens regels die we op aarde hebben opgesteld voor een spacekolonie. De mens is in principe vrij en hoort niet gedwongen te worden tot het leven in wat voor hem of haar als een gevangenis kan doen overkomen, wat in feite een 'spacekolonie' gewoon is voor ieder die er niet zelf voor heeft gekozen. Laat staan dat ze gedwongen worden tot het geforceerd paren met elkaar, omdat dit nodig is voor 'de mensheid' op buitenaards terrein. Of niet mogen paren omdat eentje 'te dom' is.
Dank je bby, jij ook xoxoxoquote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, jij bent altijd betoverend
Alsof de nazi's daar problemen mee hadden.quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
Soms moet je de dingen ook simpel bekijken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
IQ blijft zoals hierboven gezegd altijd gemiddeld honderd.
Ten tweede is intelligentie veel complexer dan dan fysieke kenmerken. Intelligentie is niet eens goed te meten, een IQ test is hier niet afdoende voor. Zo heeft opvoeding ook een hele belangrijke rol in de ontwikkeling van intelligentie. Want je kan nog zo slim zijn, maar als je niets te leren krijgt dan zul je nooit veel weten. Je trekt een veel te snelle en simplistische conclusie.
Het klopt inderdaad dat de homo sapiens sapiens voor zijn evolutie uiteindelijk terug te leiden is tot primitieve dieren. Ik snap echter niet dat je het huidige evolutie van de mens een puinzooi noemt. De huidige situatie lijkt mij, toevallig overeenkomend met mijn zijgesprek, een voorbeeld van perfectie door imperfectie.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toen de mens zich begon voort te planten (dus al voordat überhaupt het huidige mensensoort bestond) waren we primitieve dieren.
De wetenschap over de evolutie(theorie) is vrij laat gekomen waardoor het nu een best puinhoop is.
Mag daarom toch hopen dat spacekolonieën een goed geregeld voortplantingsproject wordt nu we meer weten over de hele evolutietheorieën en wetenschappers het op Mars net zo'n puinzooi laten worden als op onze aardkloot.![]()
![]()
Duitsland deed aan onethische uitroeiing en dat is bruut en vrij onmenselijk. Gereguleerde voortplanting en geleidelijke 'uitsterving' van 'minder sterke exemplaren' is veel ethischer dan uitroeiing vriend.quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
Je moet dingen simpel bekijken als dingen simpel zijn. Of zoals het spreekwoord gaat: je moet dingen niet moeilijker maken dan ze zijn. Maar tegelijkertijd moet je complexe zaken ook niet gaan versimpelen, want ze zijn nou eenmaal niet simpel.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Soms moet je de dingen ook simpel bekijken.
Recht van de sterkste/slimste is precies wat er aan de hand was. Eigenlijk dus gewoon evolutie en daar is niets onnatuurlijks aan, helaas was Duitsland gewoon te klein.quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Duitsland deed aan onethische uitroeiing en dat is bruut en vrij onmenselijk. Gereguleerde voortplanting en geleidelijke 'uitsterving' van 'minder sterke exemplaren' is veel ethischer dan uitroeiing vriend.
Sterilisatieprogramma's zijn inderdaad erg succes en ethisch gebleken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Duitsland deed aan onethische uitroeiing en dat is bruut en vrij onmenselijk. Gereguleerde voortplanting en geleidelijke 'uitsterving' van 'minder sterke exemplaren' is veel ethischer dan uitroeiing vriend.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef romanv het volgende:
[..]
Recht van de sterkste/slimste is precies wat er aan de hand was. Eigenlijk dus gewoon evolutie en daar is niets onnatuurlijks aan, helaas was Duitsland gewoon te klein.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
Is dat zo? Dit lijkt me twijfelachtig. Zeggen tegen mensen dat er geen plek meer is voor mensen zoals hen (namelijk hun nageslacht) is hetzelfde als zeggen dat er geen plek meer is voor de mensen zelf. Ze leven dan alleen nog maar omdat 'de intelligenteren' een bepaalde vorm van clementie tonen. Dit lijkt me uiterst onethisch en in strijd met de persoonlijke vrijheden van het individu.quote:Op maandag 21 april 2014 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet dat je de huidige situatie met wereldhonger, oorlogen, politieke onenigheden en deels verborgen maar gigantische corruptie echt ideaal vind. En dan je te bedenken dat nog niet eens een kwart van de wereldbevolking überhaupt een beetje goed beeld heeft van wat er in de wereld speelt.quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat de homo sapiens sapiens voor zijn evolutie uiteindelijk terug te leiden is tot primitieve dieren. Ik snap echter niet dat je het huidige evolutie van de mens een puinzooi noemt. De huidige situatie lijkt mij, toevallig overeenkomend met mijn zijgesprek, een voorbeeld van perfectie door imperfectie.
Volgens je eigen theorie ben je zelf dus gewoon lelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Hoezo? Tegen die mensen zeggen dat ze in alle rust hun leventje mogen afmaken lijkt me menslievender dan ze over de kling jagenquote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat zo? Dit lijkt me twijfelachtig. Zeggen tegen mensen dat er geen plek meer is voor mensen zoals hen (namelijk hun nageslacht) is hetzelfde als zeggen dat er geen plek meer is voor de mensen zelf. Ze leven dan alleen nog maar omdat 'de intelligenteren' een bepaalde vorm van clementie tonen. Dit lijkt me uiterst onethisch en in strijd met de persoonlijke vrijheden van het individu.
Nee, leer lezenquote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Ruif het volgende:
[..]
Volgens je eigen theorie ben je zelf dus gewoon lelijk.
Een lelijke vent kan heus wel aardig/grappig zijn. Op termijn draait het daar om!quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat de fack
Ik zie wel eens een lekker wijf met een ongelooflijk lelijke vent samen, en dat snap ik dan niet
Zo is de wereld niet verdeeldKnappe meisjes neuken met knappe mannen(of mannen met geld/macht maar die zijn niet in de OP opgenomen) en lelijke wijven neuken met lelijke gasten.
Dat kan ook helemaal niet anders want anders gaan er kostbare genen verloren die ervoor moeten zorgen dat er over 18 jaar opnieuw lekkere wijven zijn
Zoals ik helemaal in het begin van dit topic als zei.quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat zo? Dit lijkt me twijfelachtig. Zeggen tegen mensen dat er geen plek meer is voor mensen zoals hen (namelijk hun nageslacht) is hetzelfde als zeggen dat er geen plek meer is voor de mensen zelf. Ze leven dan alleen nog maar omdat 'de intelligenteren' een bepaalde vorm van clementie tonen. Dit lijkt me uiterst onethisch en in strijd met de persoonlijke vrijheden van het individu.
Eigenlijk precies hetzelfde als jij nu zegt maar in iets andere bewoordingen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beetje een onrealistisch utopie wat je hier beschrijft niet?
(... Onrealistisch droom verhaal ...)
Maar dan gaat het meer om het belang van de mensheid als ultiem diersoort en kijk je niet naar individuele personen. Misschien zijn dat wel 2 mensen die best veel om elkaar geven en samen een kinderwens hebben. Mag je het recht om kinderen te krijgen natuurlijk ook niet ontnemen. Dat zou vrij onmenselijk zijn en gaat in tegen alle rechten van het mens.
Dit zijn op het moment allemaal problemen die voorkomen door de slechte karaktereigenschappen van de mens. Macht, wellust en egoïsme zijn daar voorbeelden van die ik nu in 2 seconden typ. Die karaktereigenschappen zijn echter verbonden aan de mens als soort en niet aan een bepaalde mate van intelligentie. Als je intelligentere mensen gaat kweken verdwijnen deze dingen dus echt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet dat je de huidige situatie met wereldhonger, oorlogen, politieke onenigheden en deels verborgen maar gigantische corruptie echt ideaal vind. En dan je te bedenken dat nog niet eens een kwart van de wereldbevolking überhaupt een beetje goed beeld heeft van wat er in de wereld speelt.
En stommer. Als je zoiets doet, maak ze dan meteen af. Op deze manier ben je er zeker van dat ze in opstand zulken komen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Tegen die mensen zeggen dat ze in alle rust hun leventje mogen afmaken lijkt me menslievender dan ze over de kling jagen
Moet het wel met je eens zijn in dit punt. Op een gegeven gaan er mensen achterblijven in worden weer 'de dommeren' in zo'n wereld.quote:Op maandag 21 april 2014 23:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit zijn op het moment allemaal problemen die voorkomen door de slechte karaktereigenschappen van de mens. Macht, wellust en egoïsme zijn daar voorbeelden van die ik nu in 2 seconden typ. Die karaktereigenschappen zijn echter verbonden aan de mens als soort en niet aan een bepaalde mate van intelligentie. Als je intelligentere mensen gaat kweken verdwijnen deze dingen dus echt niet.
Plus, er zullen altijd mensen intelligenter zijn dan anderen, net als dat nu het geval is. Waarom zou de wereld dan anders worden? Als je wilt dat mensen de wereld beter begrijpen, mis je met een algemene verhoging van de intelligentie alleen maar je doel (want je krijgt met slimmere mensen ook een complexere wereld).
In deze zin lijkt het menslievender, omdat je twee uitersten tegenover elkaar zet. In de realiteit zit er eigenlijk weinig ethisch verschil tussen. Je maakt een tweedeling in de mensheid die helemaal berust op de subjectiviteit van één bepaalde groep, namelijk de 'slimmen' die je bedoelt. Ik zie niet in, waarom je een bepaalde groep het recht mag geven om te bepalen wie er door mag leven en wie niet, al dan niet in dit leven of in dat van het nageslacht.quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tegen die mensen zeggen dat ze in alle rust hun leventje mogen afmaken lijkt me menslievender dan ze over de kling jagen
Je kan een spacekolonie maken met alleen slimme mensen, die zich dan vervolgens vrijwillig in de naam van de wetenschap voortplanten. Maar de kinderen die daaruit komen zijn individuen net zoals wij. Het is ridicuul om hen te dwingen te doen wat hun ouders ook deden, dat kan ons namelijk ook niet worden opgedrongen. Zij moeten voor de vrije keuze staan om zelf te doen wat ze met hun leven willen, anders is het pure slavernij die je beoefent.quote:Op maandag 21 april 2014 23:06 schreef Zaktabak het volgende:
Eigenlijk precies hetzelfde als jij nu zegt maar in iets andere bewoordingen.
Nu zit ik in mijn hoofd al met (het misschien onrealistische idee) dat een eventuele spacekolomie een nieuwe start kan betekenen
Door heel veel van die tests te maken of zo?quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
Fun fact tussendoor (waardoor ik eigen uitspraken gedeeltelijk tegenspreek maargoed:
Iemand die op het ene moment een IQ van 73 kan hebben, kan ergens in hetzelfde najaar nog een IQ van maarliefst 127 hebben.
Testscores zijn altijd te manipuleren, omdat de test gecreëerd wordt vanuit een bepaald principe met bepaalde waarden voor ogen. Er zijn tegenwoordig niet voor niets talloze oefeningen, lessen en tutoren beschikbaar voor een test als de CITO.quote:Op maandag 21 april 2014 23:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Door heel veel van die tests te maken of zo?
Echt niet, bij jou doen ze het omdat je moderator bent en dus een bepaalde machtspositie hebt op een niet nader genoemd forum. Een koning heeft nooit moeite met het vinden van vrouwen. Het is de arme zot die zijn best moet doen.quote:
Dit zal vast wel een heel domme opmerking zijn, maar tussen die slimme mensen in zo'n spacekolonië zitten toch genoeg mensen zodat de kinderen (2de generatie) van de 1ste generatie genoeg keus hebben om zelf een partner te kiezen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je kan een spacekolonie maken met alleen slimme mensen, die zich dan vervolgens vrijwillig in de naam van de wetenschap voortplanten. Maar de kinderen die daaruit komen zijn individuen net zoals wij. Het is ridicuul om hen te dwingen te doen wat hun ouders ook deden, dat kan ons namelijk ook niet worden opgedrongen. Zij moeten voor de vrije keuze staan om zelf te doen wat ze met hun leven willen, anders is het pure slavernij die je beoefent.
Bedankt, en ik maar denken dat het ze om mij gingquote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Echt niet, bij jou doen ze het omdat je moderator bent en dus een bepaalde machtspositie hebt op een niet nader genoemd forum. Een koning heeft nooit moeite met het vinden van vrouwen. Het is de arme zot die zijn best moet doen.
TS is middelmatig, evenals zijn vriendin.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Niets mis met middelmatig, vraag de 50% eronder maar.quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
TS is middelmatig, evenals zijn vriendin.
Zeker niet, maar mannetjes die overdreven pretenderen goddelijk te zijn, zijn doorgaans niet zo bijzonder.quote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niets mis met middelmatig, vraag de 50% eronder maar.
Dit is natuurlijk waar. Misschien dat ik het idee van een spacekolonie verkeerd zie. Ik nam aan dat we aan het praten waren over iets als de Mars, waar elke 10 jaar 4 nieuwe mensen naartoe worden geschoten waardoor er vanzelf een populatie zal ontstaan. Dat is iets dat ik heel onethisch vind, omdat het voor bepaalde mensen een droom kan zijn, maar voor hun kinderen een gevangenis (waarbij zij moeten leven volgens de regels die hun ouders voor lief namen, maar zij niet omdat ze niet dezelfde interesses hebben als hun ouders en misschien wel veel liever op aarde zouden willen wonen).quote:Op maandag 21 april 2014 23:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit zal vast wel een heel domme opmerking zijn, maar tussen die slimme mensen in zo'n spacekolonië zitten toch genoeg mensen zodat de kinderen (2de generatie) van de 1ste generatie genoeg keus hebben om zelf een partner te kiezen.
Slimme mensen op aarde kiezen meestal ook wel gewoon voor mensen waarvan ze de combinatie innerlijk+uiterlijk het mooist vinden? En als iedereen in zo'n spacekolonië opzoek is naar een intellectuele partner bevorder je die intelligentie toch juist?
Of is het nu echt heel naïef wat ik hier zeg?
Mensen die pretenderen goddelijk te zijn, kennen in dat opzicht geen matigheid. Ze missen dus een bepaalde deugd, om het zo maar te zeggen. Dat ze doorgaans niet zo bijzonder zijn lijkt me logisch, want in feite is niemand echt bijzonder. (Of juist iedereen, maarja, dan wordt het wel heel filosofisch).quote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker niet, maar mannetjes die overdreven pretenderen goddelijk te zijn, zijn doorgaans niet zo bijzonder.
Neen, immer beide hooggeboren uit perfecte genenquote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
TS is middelmatig, evenals zijn vriendin.
Internetverslaafde.quote:
Ik beweer ook nergens dat degene dit kent. Verder doel ik natuurlijk op de uiterlijke maatstaf, die types als TS nogal vaak foutief inschatten.quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mensen die pretenderen goddelijk te zijn, kennen in dat opzicht geen matigheid. Ze missen dus een bepaalde deugd, om het zo maar te zeggen. Dat ze doorgaans niet zo bijzonder zijn lijkt me logisch, want in feite is niemand echt bijzonder. (Of juist iedereen, maarja, dan wordt het wel heel filosofisch).
In feite is niemand qua uiterlijk erg bijzonder.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat degene dit kent. Verder doel ik natuurlijk op de uiterlijke maatstaf, die types als TS nogal vaak foutief inschatten.
Well spoken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
In feite is niemand qua uiterlijk erg bijzonder.
Dat je dit als vreemd ziet is puur een cultureel fenomeen, qua fysiek is er niets bijzonders aan hem.quote:
Baas Unorquote:
lelijke ouders hebben vaak mooie kinderenquote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beetje een onrealistisch utopie wat je hier beschrijft niet?
Inderdaad, als je mensen zou fokken alsof het raskonijnen zijn (beste genen met beste genen om een nog beter exemplaar te krijgen), zou dat best handig voor de mensheid zijn. Dat alleen mensen met een IQ van minstens 110 en een uiterlijk van op zijn minst een 6/10 zich wettelijk voort mogen planten.
Maar dan gaat het meer om het belang van de mensheid als ultiem diersoort en kijk je niet naar individuele personen. Misschien zijn dat wel 2 mensen die best veel om elkaar geven en samen een kinderwens hebben. Mag je het recht om kinderen te krijgen natuurlijk ook niet ontnemen. Dat zou vrij onmenselijk zijn en gaat in tegen alle rechten van het mens.
Een persoonlijkheid ken je toch nie neukuh?! Huehuehuehuehuequote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Misschien hebben ze wel een geweldige persoonlijkheid
Gok: Blondje met een neger?quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat de fack
Ik zie wel eens een lekker wijf met een ongelooflijk lelijke vent samen, en dat snap ik dan niet
Zo is de wereld niet verdeeldKnappe meisjes neuken met knappe mannen(of mannen met geld/macht maar die zijn niet in de OP opgenomen) en lelijke wijven neuken met lelijke gasten.
Dude...quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht hierbij aan Blondje_93 en Piye
Jaloezie is een bitch. Verder verbaas ik me meer over negers die met een lelijk wijf lopen alleen omdat ze blond is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ken ze beide niet, maar hoe vaak ik best lekkere jongedames zie met zo'n uberfoute neger naast zich..
Brr, je hoopt spontaan geen dochters te krijgen op zo;n moment.
Voortaan graag een bronvermelding.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
Een enerverende OP vol spannende verhaallijnen, goed uitgewerkte karakters en een hartverscheurend slot. 9/10
Ik dacht dat het zo goed genoeg was omdat de bron al in TS's signature staat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Voortaan graag een bronvermelding.
Nee, TS doet netjes aan bronvermelding. Jij helaas nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo goed genoeg was omdat de bron al in TS's signature staat.
Als je me een abonnement cadeau doet wil ik het wel even aanpassen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, TS doet netjes aan bronvermelding. Jij helaas niet
Beter doe jij mij een abonnement cadeau. Vergoeding voor deze grove schending van auteursrechten enzovoorts.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je me een abonnement cadeau doet wil ik het wel even aanpassen.
Kwam best af, ik kon nog editen, m'n telefoon lag al in m'n handquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:54 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beter doe jij mij een abonnement cadeau. Vergoeding voor deze grove schending van auteursrechten enzovoorts.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat nooitquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
I don't even...quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik heb een foto van je gezien. Niet doen is mijn conclusie
Ik ben geschokt en ik ga blondje aanklagen voor de schade aan mijn klomp.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet dat nu pijn of ben je opgelucht
Maar ik heb toch al sorry gezegdquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben geschokt en ik ga blondje aanklagen voor de schade aan mijn klomp.
short hair don't carequote:
Daar repareer ik mijn klomp nog niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet hunkeren naar een sensuele intieme nacht met Piye
Nee,sorryquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet hunkeren naar een sensuele intieme nacht met Piye
Ik wil hem wel komen lijmen voor je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar repareer ik mijn klomp nog niet mee.
[..]![]()
Be careful what you wish for tho'.
Hou die seksuele toespelingen nu maar voor je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel komen lijmen voor je?
oh godquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel komen lijmen voor je?
Ik dacht, laat ik eens leuk doen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Hou die seksuele toespelingen nu maar voor je.
Dit is al heel lang zo hoor. Mooie vrouwen hebben de touwtjes in handen, de mannen staan bijna letterlijk in de rij voor hun.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Nikmans het volgende:
Alsof een lelijke man geen recht heeft op een mooie vrouw en de vrouw alles beslist
Ja godverdomme. Zo werkt dat niet. Ook niet éénmalig. Als we steeds uitzonderingen moeten maken, is het einde zoek. Bij deze is je inb4 ongegrond verklaard...quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Disclaimer: Inb4 dit soort reacties
Kerels doen zichzelf dat aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is al heel lang zo hoor. Mooie vrouwen hebben de touwtjes in handen, de mannen staan bijna letterlijk in de rij voor hun.
Het is henquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is al heel lang zo hoor. Mooie vrouwen hebben de touwtjes in handen, de mannen staan bijna letterlijk in de rij voor hun.
En waarom zou je je tijd verdoen door in een rij te gaan wachten waarin je helemaal niet noodzakelijk hoeft te staan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Perfectie wordt saai, schoonheid is imperfectie.
Oh dit valt mij wel op hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef Iwanius het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak meisjes/vrouwen andere vrouwen om zich heen uitchecken als die binnenkomt of in de buurt plaatsneemt. Waar wij mannen geen aandacht geven welke man binnenkomt,is het bij vrouwen continue de wat ik noem 'concurrentie radar' aan.
nou nee hoorquote:
Ze keek wie die dwerg was.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
ik zag gister toch een jongen in de gym...
aesthetic as fuck, ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
perfect height en muscle en perfecte proporties en perfecte tan
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
hij ziet er beter uit dan zyzz jeff seid en consorten en die face... wauw..
ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien zowel in real als op internet
grappige was ik zat te zitten op een of ander plateau en ik was die gozer aan het uitchecken, er was ook zo'n wijf met 2 andere gozers bij het squatrack bezig maar ze waren ff met zn 3en aan het praten, dus ik keek zo heel ff vlug naar squatrack om meisje te kijken en wat zag ik, zij was mij aan het uitchecken hahahaha.
nou neequote:
Jawel.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee
daarvoor heeft ze vrij uitgebreid mijn volle maan kunnen uitchecken omdat ik vlak bij hun aan het deadliften was omdat er nergens anders plek meer was
Shit man, bustedquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat de fack
hihiquote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
grappige was ik zat te zitten op een of ander plateau en ik was die gozer aan het uitchecken, er was ook zo'n wijf met 2 andere gozers bij het squatrack bezig maar ze waren ff met zn 3en aan het praten, dus ik keek zo heel ff vlug naar squatrack om meisje te kijken en wat zag ik, zij was mij aan het uitchecken hahahaha.
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
Jij dacht dat vrouwen niet aanvoelden als iemand latent homo is en het dus nutteloos is hun tijd er aan te verdoen. We leven in de 21e eeuw waar mannen niet meer de lompe horken van vroeger mogen zijn maar jongens die hun eigen bips in de spiegel staan te bewonderen is het andere uiterste en daar zitten ze echt niet op te wachten.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee
daarvoor heeft ze vrij uitgebreid mijn volle maan kunnen uitchecken omdat ik vlak bij hun aan het deadliften was omdat er nergens anders plek meer was
Wat versta je onder "een beetje goed beeld heeft van wat er in de wereld speelt"?quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet dat je de huidige situatie met wereldhonger, oorlogen, politieke onenigheden en deels verborgen maar gigantische corruptie echt ideaal vind. En dan je te bedenken dat nog niet eens een kwart van de wereldbevolking überhaupt een beetje goed beeld van wat er in de wereld speelt.
Jij denkt serieus dat chaos en problemen voornamelijk ontstaan door lagere intelligentie?quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toen de mens zich begon voort te planten (dus al voordat überhaupt het huidige mensensoort bestond) waren we primitieve dieren.
De wetenschap over de evolutie(theorie) is vrij laat gekomen waardoor het nu een best puinhoop is.
Inderdaadquote:Oh dit valt mij wel op hoor.Moet je maar is in het OV checken, zodra er meisjes binnenstappen dan zie je altijd de meisjes elkaar checken.
Zo'n typische autistische FOK!reactie dit. Alsof jij zoiets wel zou vragen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Vraag aan die chicks waarom dan.
Oh wacht, ze dit daadwerkelijk vragen durf je dan weer niet.
Misschien dat dit verklaart waarom jij ze niet krijgt?
Echt hequote:Op maandag 14 maart 2016 23:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Zo'n typische autistische FOK!reactie dit. Alsof jij zoiets wel zou vragen.
jijquote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat de fack
Hallo, bedankt voor je quote. Ik zou graag verantwoording willen afleggen over een reactie die ik twee jaar geleden schreef, maar zag aan je gare UI met een vlieg dat hier simpelweg sprake is van een gevalletje 'de pot verwijt de ketel'. Over gare FOK!UI's gesprokenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Zo'n typische autistische FOK!reactie dit. Alsof jij zoiets wel zou vragen.
Je bent in die 2 jaar niet echt intelligenter geworden. Of sociaal vaardiger, in jouw geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hallo, bedankt voor je quote. Ik zou graag verantwoording willen afleggen over een reactie die ik twee jaar geleden schreef, maar zag aan je gare UI met een vlieg dat hier simpelweg sprake is van een gevalletje 'de pot verwijt de ketel'. Over gare FOK!UI's gesproken![]()
Groetjes
Het woord dat je zoekt is "wijzer", niet intelligenter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:15 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je bent in die 2 jaar niet echt intelligenter geworden. Of sociaal vaardiger, in jouw geval.![]()
Nee ik bedoelde gewoon intelligenter. Waarom ineens "wijzer". Probeer je nou werkelijk vanuit mijn perspectief te bekijken wat ik van jouw vind. Dat is echt achterlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is "wijzer", niet intelligenter.
Sociaal vaardig als in "in staat zijn relaties met mensen op verschillende niveaus op te bouwen en te onderhouden"? (http://www.encyclo.nl/begrip/Sociaal%20Vaardig) In dat geval geef ik je namelijk 100 procent gelijk. Mag je zelf analyseren welke sneer hierin verborgen zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |