Een persoonlijkheid ken je toch nie neukuh?! Huehuehuehuehuequote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Misschien hebben ze wel een geweldige persoonlijkheid
Gok: Blondje met een neger?quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat de fack
Ik zie wel eens een lekker wijf met een ongelooflijk lelijke vent samen, en dat snap ik dan niet
Zo is de wereld niet verdeeldKnappe meisjes neuken met knappe mannen(of mannen met geld/macht maar die zijn niet in de OP opgenomen) en lelijke wijven neuken met lelijke gasten.
Dat kan ook helemaal niet anders want anders gaan er kostbare genen verloren die ervoor moeten zorgen dat er over 18 jaar opnieuw lekkere wijven zijn
Dude...quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht hierbij aan Blondje_93 en Piye
Jaloezie is een bitch. Verder verbaas ik me meer over negers die met een lelijk wijf lopen alleen omdat ze blond is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ken ze beide niet, maar hoe vaak ik best lekkere jongedames zie met zo'n uberfoute neger naast zich..
Brr, je hoopt spontaan geen dochters te krijgen op zo;n moment.
Voortaan graag een bronvermelding.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
Een enerverende OP vol spannende verhaallijnen, goed uitgewerkte karakters en een hartverscheurend slot. 9/10
Ik dacht dat het zo goed genoeg was omdat de bron al in TS's signature staat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Voortaan graag een bronvermelding.
Nee, TS doet netjes aan bronvermelding. Jij helaas nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo goed genoeg was omdat de bron al in TS's signature staat.
Als je me een abonnement cadeau doet wil ik het wel even aanpassen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, TS doet netjes aan bronvermelding. Jij helaas niet
Beter doe jij mij een abonnement cadeau. Vergoeding voor deze grove schending van auteursrechten enzovoorts.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je me een abonnement cadeau doet wil ik het wel even aanpassen.
Kwam best af, ik kon nog editen, m'n telefoon lag al in m'n handquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:54 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beter doe jij mij een abonnement cadeau. Vergoeding voor deze grove schending van auteursrechten enzovoorts.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat nooitquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
I don't even...quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik heb een foto van je gezien. Niet doen is mijn conclusie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |