Mijn meisje is heel mooiquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Aerioz het volgende:
Denk jij dan nooit.
'Hoe lelijk moet ik dan wel niet zijn'
Dus jij gaat ook in tegen het systeem?quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Dus of ik ben zelf goddelijk of mijn familie heeft meer geld dan de hare(en het laatste in niet waar)
Of ze had geen zin om verder te zoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Dus of ik ben zelf goddelijk of mijn familie heeft meer geld dan de hare(en het laatste in niet waar)
Of je leert begrijpend lezenquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook in tegen het systeem?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of je leert begrijpend lezen
quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
Misschien moet ik posts maar eens volledig lezen.
Beetje een onrealistisch utopie wat je hier beschrijft niet?quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Dat kan ook helemaal niet anders want anders gaan er kostbare genen verloren die ervoor moeten zorgen dat er over 18 jaar opnieuw lekkere wijven zijn
Dit vind ik nou een goed ideequote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Dat alleen mensen met een IQ van minstens 110 en een uiterlijk van op zijn minst een 6/10 zich wettelijk voort mogen planten.
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
Een enerverende OP vol spannende verhaallijnen, goed uitgewerkte karakters en een hartverscheurend slot. 9/10
quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.
Kut, gigantisch pleonasme.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |