Zo'n typische autistische FOK!reactie dit. Alsof jij zoiets wel zou vragen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Vraag aan die chicks waarom dan.
Oh wacht, ze dit daadwerkelijk vragen durf je dan weer niet.
Misschien dat dit verklaart waarom jij ze niet krijgt?
Echt hequote:Op maandag 14 maart 2016 23:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Zo'n typische autistische FOK!reactie dit. Alsof jij zoiets wel zou vragen.
jijquote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat de fack
Ik zie wel eens een lekker wijf met een ongelooflijk lelijke vent samen, en dat snap ik dan niet
Zo is de wereld niet verdeeldKnappe meisjes neuken met knappe mannen(of mannen met geld/macht maar die zijn niet in de OP opgenomen) en lelijke wijven neuken met lelijke gasten.
Dat kan ook helemaal niet anders want anders gaan er kostbare genen verloren die ervoor moeten zorgen dat er over 18 jaar opnieuw lekkere wijven zijn
Hallo, bedankt voor je quote. Ik zou graag verantwoording willen afleggen over een reactie die ik twee jaar geleden schreef, maar zag aan je gare UI met een vlieg dat hier simpelweg sprake is van een gevalletje 'de pot verwijt de ketel'. Over gare FOK!UI's gesprokenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Zo'n typische autistische FOK!reactie dit. Alsof jij zoiets wel zou vragen.
Je bent in die 2 jaar niet echt intelligenter geworden. Of sociaal vaardiger, in jouw geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hallo, bedankt voor je quote. Ik zou graag verantwoording willen afleggen over een reactie die ik twee jaar geleden schreef, maar zag aan je gare UI met een vlieg dat hier simpelweg sprake is van een gevalletje 'de pot verwijt de ketel'. Over gare FOK!UI's gesproken![]()
Groetjes
Het woord dat je zoekt is "wijzer", niet intelligenter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:15 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je bent in die 2 jaar niet echt intelligenter geworden. Of sociaal vaardiger, in jouw geval.![]()
Nee ik bedoelde gewoon intelligenter. Waarom ineens "wijzer". Probeer je nou werkelijk vanuit mijn perspectief te bekijken wat ik van jouw vind. Dat is echt achterlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is "wijzer", niet intelligenter.
Sociaal vaardig als in "in staat zijn relaties met mensen op verschillende niveaus op te bouwen en te onderhouden"? (http://www.encyclo.nl/begrip/Sociaal%20Vaardig) In dat geval geef ik je namelijk 100 procent gelijk. Mag je zelf analyseren welke sneer hierin verborgen zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |