En waarom zou je je tijd verdoen door in een rij te gaan wachten waarin je helemaal niet noodzakelijk hoeft te staan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is al heel lang zo hoor. Mooie vrouwen hebben de touwtjes in handen, de mannen staan bijna letterlijk in de rij voor hun.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Perfectie wordt saai, schoonheid is imperfectie.
Oh dit valt mij wel op hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef Iwanius het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak meisjes/vrouwen andere vrouwen om zich heen uitchecken als die binnenkomt of in de buurt plaatsneemt. Waar wij mannen geen aandacht geven welke man binnenkomt,is het bij vrouwen continue de wat ik noem 'concurrentie radar' aan.
nou nee hoorquote:
Ze keek wie die dwerg was.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
ik zag gister toch een jongen in de gym...
aesthetic as fuck, ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
perfect height en muscle en perfecte proporties en perfecte tan
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
hij ziet er beter uit dan zyzz jeff seid en consorten en die face... wauw..
ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien zowel in real als op internet
grappige was ik zat te zitten op een of ander plateau en ik was die gozer aan het uitchecken, er was ook zo'n wijf met 2 andere gozers bij het squatrack bezig maar ze waren ff met zn 3en aan het praten, dus ik keek zo heel ff vlug naar squatrack om meisje te kijken en wat zag ik, zij was mij aan het uitchecken hahahaha.
nou neequote:
Jawel.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee
daarvoor heeft ze vrij uitgebreid mijn volle maan kunnen uitchecken omdat ik vlak bij hun aan het deadliften was omdat er nergens anders plek meer was
Shit man, bustedquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat de fack
Ik zie wel eens een lekker wijf met een ongelooflijk lelijke vent samen, en dat snap ik dan niet
Zo is de wereld niet verdeeldKnappe meisjes neuken met knappe mannen(of mannen met geld/macht maar die zijn niet in de OP opgenomen) en lelijke wijven neuken met lelijke gasten.
Dat kan ook helemaal niet anders want anders gaan er kostbare genen verloren die ervoor moeten zorgen dat er over 18 jaar opnieuw lekkere wijven zijn
hihiquote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
grappige was ik zat te zitten op een of ander plateau en ik was die gozer aan het uitchecken, er was ook zo'n wijf met 2 andere gozers bij het squatrack bezig maar ze waren ff met zn 3en aan het praten, dus ik keek zo heel ff vlug naar squatrack om meisje te kijken en wat zag ik, zij was mij aan het uitchecken hahahaha.
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
Jij dacht dat vrouwen niet aanvoelden als iemand latent homo is en het dus nutteloos is hun tijd er aan te verdoen. We leven in de 21e eeuw waar mannen niet meer de lompe horken van vroeger mogen zijn maar jongens die hun eigen bips in de spiegel staan te bewonderen is het andere uiterste en daar zitten ze echt niet op te wachten.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee
daarvoor heeft ze vrij uitgebreid mijn volle maan kunnen uitchecken omdat ik vlak bij hun aan het deadliften was omdat er nergens anders plek meer was
Wat versta je onder "een beetje goed beeld heeft van wat er in de wereld speelt"?quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet dat je de huidige situatie met wereldhonger, oorlogen, politieke onenigheden en deels verborgen maar gigantische corruptie echt ideaal vind. En dan je te bedenken dat nog niet eens een kwart van de wereldbevolking überhaupt een beetje goed beeld van wat er in de wereld speelt.
Jij denkt serieus dat chaos en problemen voornamelijk ontstaan door lagere intelligentie?quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toen de mens zich begon voort te planten (dus al voordat überhaupt het huidige mensensoort bestond) waren we primitieve dieren.
De wetenschap over de evolutie(theorie) is vrij laat gekomen waardoor het nu een best puinhoop is.
Inderdaadquote:Oh dit valt mij wel op hoor.Moet je maar is in het OV checken, zodra er meisjes binnenstappen dan zie je altijd de meisjes elkaar checken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |