Ik ben geschokt en ik ga blondje aanklagen voor de schade aan mijn klomp.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet dat nu pijn of ben je opgelucht
Maar ik heb toch al sorry gezegdquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben geschokt en ik ga blondje aanklagen voor de schade aan mijn klomp.
short hair don't carequote:
Daar repareer ik mijn klomp nog niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet hunkeren naar een sensuele intieme nacht met Piye
Nee,sorryquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet hunkeren naar een sensuele intieme nacht met Piye
Ik wil hem wel komen lijmen voor je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar repareer ik mijn klomp nog niet mee.
[..]![]()
Be careful what you wish for tho'.
Hou die seksuele toespelingen nu maar voor je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel komen lijmen voor je?
oh godquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel komen lijmen voor je?
Ik dacht, laat ik eens leuk doen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Hou die seksuele toespelingen nu maar voor je.
Dit is al heel lang zo hoor. Mooie vrouwen hebben de touwtjes in handen, de mannen staan bijna letterlijk in de rij voor hun.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:13 schreef Nikmans het volgende:
Alsof een lelijke man geen recht heeft op een mooie vrouw en de vrouw alles beslist
Ja godverdomme. Zo werkt dat niet. Ook niet éénmalig. Als we steeds uitzonderingen moeten maken, is het einde zoek. Bij deze is je inb4 ongegrond verklaard...quote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Disclaimer: Inb4 dit soort reacties
Kerels doen zichzelf dat aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is al heel lang zo hoor. Mooie vrouwen hebben de touwtjes in handen, de mannen staan bijna letterlijk in de rij voor hun.
Het is henquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is al heel lang zo hoor. Mooie vrouwen hebben de touwtjes in handen, de mannen staan bijna letterlijk in de rij voor hun.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |