Mijn meisje is heel mooiquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Aerioz het volgende:
Denk jij dan nooit.
'Hoe lelijk moet ik dan wel niet zijn'
Dus jij gaat ook in tegen het systeem?quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Dus of ik ben zelf goddelijk of mijn familie heeft meer geld dan de hare(en het laatste in niet waar)
Of ze had geen zin om verder te zoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn meisje is heel mooi
Dus of ik ben zelf goddelijk of mijn familie heeft meer geld dan de hare(en het laatste in niet waar)
Of je leert begrijpend lezenquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook in tegen het systeem?
quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of je leert begrijpend lezen
quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
Misschien moet ik posts maar eens volledig lezen.
Beetje een onrealistisch utopie wat je hier beschrijft niet?quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Dat kan ook helemaal niet anders want anders gaan er kostbare genen verloren die ervoor moeten zorgen dat er over 18 jaar opnieuw lekkere wijven zijn
Dit vind ik nou een goed ideequote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Dat alleen mensen met een IQ van minstens 110 en een uiterlijk van op zijn minst een 6/10 zich wettelijk voort mogen planten.
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
Een enerverende OP vol spannende verhaallijnen, goed uitgewerkte karakters en een hartverscheurend slot. 9/10
quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.
Kut, gigantisch pleonasme.quote:
Dat lijkt me welquote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik pleur Tolstoj in de prullenbak, een nieuwe legende is opgestaan.
Weet ik nietquote:Op maandag 21 april 2014 22:31 schreef Durmada het volgende:
Wat doen die mooie vrouwen dan met die lelijke mannen?
Hoewel het discussiëren over een realistische utopie wel een goed tijdverdrijf kan zijn.quote:
Te lang aan de borst gelegenquote:Op maandag 21 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
En knappe mannen met een lelijke vrouw, wat is daar mee aan de hand?
Nouja. Nogmaals, een sociale kant naar individuen heeft dit niet. En de aarde is al veel te veel uitgegroeid tot één grote teringbende om dit nog te realiseren.quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een goed idee
Ik denk niet dat het helemaal werkt zoals je hier zegt dat het werkt.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
Op een gegeven moment krijg je door te kweken met mensen met een hoog IQ veel sneller hogere IQ'en, waardoor een IQ van 250 misschien zelfs normaal wordt.
Ja ethische waarden en morele trekken dat terug natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nouja. Nogmaals, een sociale kant naar individuen heeft dit niet. En de aarde is al veel te veel uitgegroeid tot één grote teringbende om dit nog te realiseren.
Als het kon, dan was het ook een lang project geweest en moet je bepaalde stambomen gewoon stopzetten. Laten uitsterven dus, maar niet uitroeien. Dat wordt gekkenwerk.
Maar om deze logica toe te passen op de toekomstige menselijke Mars-bewoners, kan dat daar een waar paradijs worden van "übermenschen" (een begrip wat eigenlijk een best rauwe geschiedenis heeft). Het zou gigantisch helpen om het beste uit het diersoort te halen ja. Op een gegeven moment krijg je door te kweken met mensen met een hoog IQ veel sneller hogere IQ'en, waardoor een IQ van 250 misschien zelfs normaal wordt.
Ik denk dat het sowieso lastig is om mensen geboren in een spacekolonie te dwingen tot het leven volgens regels die we op aarde hebben opgesteld voor een spacekolonie. De mens is in principe vrij en hoort niet gedwongen te worden tot het leven in wat voor hem of haar als een gevangenis kan doen overkomen, wat in feite een 'spacekolonie' gewoon is voor ieder die er niet zelf voor heeft gekozen. Laat staan dat ze gedwongen worden tot het geforceerd paren met elkaar, omdat dit nodig is voor 'de mensheid' op buitenaards terrein. Of niet mogen paren omdat eentje 'te dom' is.quote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ethische waarden en morele trekken dat terug natuurlijk
Maar misschien een leuk projectje voor de aankomende spacekolonie
Dat betwijfel ik, aangezien 100 altijd het gemiddelde van de meting is.quote:Op maandag 21 april 2014 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nouja. Nogmaals, een sociale kant naar individuen heeft dit niet. En de aarde is al veel te veel uitgegroeid tot één grote teringbende om dit nog te realiseren.
Als het wèl kon, dan was het ook een lang project geweest en moet je bepaalde stambomen gewoon stopzetten. Laten uitsterven dus, maar niet uitroeien. (Uitroeien zoals genocide wordt gekkenwerk.)
Maar om deze logica toe te passen op de toekomstige menselijke Mars-bewoners, kan dat daar een waar paradijs worden van "übermenschen" (een begrip wat eigenlijk een best rauwe geschiedenis heeft). Het zou gigantisch helpen om het beste uit het diersoort te halen ja. Op een gegeven moment krijg je door te "fokken" met mensen met een hoog IQ veel sneller hogere IQ'en, waardoor een IQ van 250 misschien zelfs normaal wordt.
Waarom niet? Natuur werkt met progressie relatief aan de omstandigheden. Het moet vooruit, en diersoorten evolueren nu eenmaal.quote:Op maandag 21 april 2014 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het helemaal werkt zoals je hier zegt dat het werkt.
Dit klopt uiteraard. Maar ik heb het ook over een IQ van 250 relatief aan het huidige gemiddelde (100).quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien 100 altijd het gemiddelde van de meting is.
Nee, hoor, bij Marokkanen is het gemiddelde iq bijv. 85quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien 100 altijd het gemiddelde van de meting is.
IQ blijft zoals hierboven gezegd altijd gemiddeld honderd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waarom niet? Natuur werkt met progressie relatief aan de omstandigheden. Het moet vooruit, en diersoorten evolueren nu eenmaal.
Als je de rotte appels uit het evolutie-proces haalt (zoals bij raskonijnen) gaat het toch veel sneller en krijg je veel meer progressie.
De intelligentie en intellectie gaan dan ook veel sneller omhoog.
Is dit waarom je mij niet wil?quote:Op maandag 21 april 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar soms wordt schoonheid zo verschrikkelijk saai
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |