Ja als je het aankondigt wordt het wel heel verleidelijk natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2014 23:39 schreef anti-loper het volgende:
Ik had eindelijk een lapo
Ga je zo doen
Ik heb gewoon zwarte docs met acht gaatjes, die lopen in mijn ervaring net zo comfortabel als die kistjes en zijn in mijn ogen iets vriendelijker voor het oog.quote:
Volgende is van mijquote:Op zondag 20 april 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als je het aankondigt wordt het wel heel verleidelijk natuurlijk
Dat 4/20 gezanik hele tijd.quote:
Oh sorry, wist niet dat deze dag een trauma bij je heeft achtergelaten, hmm, misschien je muurtje nog hoger metselen.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat deze dag een trauma bij je heeft achtergelaten, hmm, misschien je muurtje nog hoger metselen.
Nee, is gewoon onzin, hier is het gewoon 20-4, niks speciaals.quote:Op zondag 20 april 2014 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat deze dag een trauma bij je heeft achtergelaten, hmm, misschien je muurtje nog hoger metselen.
Zou terug met de moto gaan rijden en is voornamelijk voor dit bedoelt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zwarte docs met acht gaatjes, die lopen in mijn ervaring net zo comfortabel als die kistjes en zijn in mijn ogen iets vriendelijker voor het oog.
Ok, klopt ook wel, tog maar een dag verzonnen door hallmark om mee kaarten te kunnen verkopen :Squote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, is gewoon onzin, hier is het gewoon 20-4, niks speciaals.
Tof, wat voor een motor heb je?quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Yiha het volgende:
[..]
Zou terug met de moto gaan rijden en is voornamelijk voor dit bedoelt.
Gods Mario Castle wel, overal lava en shit, constant opletten.quote:Op zondag 20 april 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Had juist m'n muurtje beetje afgebroken voor jullie :s
Heb je m'n broer Bowser al ontmoet?quote:Op zondag 20 april 2014 23:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gods Mario Castle wel, overal lava en shit, constant opletten.
Heb vroeger nog met een kawa gpz 550 gereden, ouwe bak, ik weet het. Staat nu in de garage van mijn ouders te verroesten.quote:
quote:
quote:
Oud is goed, ik heb zelf nog een dapp'je uit '68 ergens in de schuur liggen. Die GPZ's zijn wel mooi om te zien vind ik, net als honda cb'tjesquote:
Nee.quote:
1x op z'n kop springen en klaar.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je m'n broer Bowser al ontmoet?
Is dat een goede documentaire? Verveel mequote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x op z'n kop springen en klaar.
American History X.
Moet je VICE docu's kijken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat een goede documentaire? Verveel me
TED staat soms wel iets interessants bij.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat een goede documentaire? Verveel me
Maat van me heeft een cb, racebak, niks in vergelijking met deze, alhoewel die boven de 7000 toeren nog zo'n bommetje bijgeeft. Oppassen dusquote:Op zondag 20 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oud is goed, ik heb zelf nog een dapp'je uit '68 ergens in de schuur liggen. Die GPZ's zijn wel mooi om te zien vind ik, net als honda cb'tjes.
Ga maar proberen te slapen denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
TED staat soms wel iets interessants bij.
Breitwand cilindersquote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef Yiha het volgende:
Er staat ook nog een Herculus Sachs, 125cc maar, maar wel tof om mee te rijden.
Slaap je wel sneller.quote:
Ja shit ik was gisteren wat laat met boodschappen, was geen brood meer :S nu kan ik geen tosti makenquote:
Dat is een breitwand cilindertje ja. Die heb je ook voor dappies.quote:
Dan voel je (je) wel (je) kloten ja.quote:Op maandag 21 april 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dan probeer je dat en dan loopt het er zo lullig uit :S
Is jou dat wel eens gebeurd?quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan voel je (je) wel (je) kloten ja.
Nee, ik heb de zelfdiscipline van een muis in de buurt van een muizenval.quote:
Ik strijk nooitquote:Op maandag 21 april 2014 00:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi tijdstip, heb je ook je zakdoeken gestreken?
Dat zeg ik niet, maar ik draag ze niet.quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis met een mooi overhemd.
Maar tshirts strijk je ook nooit? Gooi je alles in de droger of zo?quote:Op maandag 21 april 2014 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik draag ze niet.
Ja en dan hang ik ze op en zijn ze redelijk kreukvrijquote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar tshirts strijk je ook nooit? Gooi je alles in de droger of zo?
Dan snap ik wel dat je niet hoeft te strijken inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en dan hang ik ze op en zijn ze redelijk kreukvrij
Reportagemaker heeft wel ballen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je VICE docu's kijken.
Deze bijvoorbeeld.
Nooit? best apartquote:Op maandag 21 april 2014 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik draag ze niet.
Hij heeft ook een reportage gemaakt over Noord-Koreaanse dwangarbeiders in Rusland, ook een aanrader. Sowieso zijn veel VICE docu's de moeite waard vind ik, mede doordat ze echt lef hebben, ze waren een van de weinige nieuwsgroepen die een team op het plein in Kiev hadden ten tijde van de demonstraties.quote:
eensquote:Op maandag 21 april 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso zijn veel VICE docu's de moeite waard vind ik
Hoewel die docu's over Noord-Korea fascistisch homoseksuele propaganda zijn natuurlijk.quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 april 2014 10:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit een redelijk verwarrend gesprek worden.
Zwart?quote:
Kinderkoffie?quote:Op maandag 21 april 2014 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwart?
Laatst dronk ik zwarte koffie ipv kinderkoffiehm, was wel gelijk wakker daarna
Jaquote:
Logisch ja.quote:Op maandag 21 april 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jamur en Nootmans drinken het liefst kinderkoffie
Veel melk en suiker
doe maarquote:Op maandag 21 april 2014 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwart?
En ik!quote:Op maandag 21 april 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jamur en Nootmans drinken het liefst kinderkoffie
Veel melk en suiker
????quote:Op maandag 21 april 2014 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwart?
*genoteerdquote:
Bambu koffie?quote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef fyah het volgende:
Bonusklacht: BamboekoffieShit. Dat had mijn oma altijd. Fucking smerig
Heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HeerlijkAlleen slaapt wel vaak het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Hoe gaat dat?quote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie wilt er een beleidsdocument voor mij evalueren op de Ex Ante manier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 21 april 2014 12:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Gewoon beoordelen of het daar aan voldoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Hutspot!quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet vanavond koken voor 8 man, wat moet ik in godsnaam maken?!
Ja is goed, doe ik dat ja?quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon beoordelen of het daar aan voldoet?
Heb geen pan die groot genoeg is om voor 8 personen hutspot te maken.quote:
Dan gewoon gebakke aardappels met shoarma en worteltjes.quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Heb geen pan die groot genoeg is om voor 8 personen hutspot te maken.
Maar wel pasta.quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen pan die groot genoeg is om voor 8 personen hutspot te maken.
Heb toch helemaal geen zin om drie sauzen in elkaar te flansen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Grote pan spaghetti met 3 verschillende sauzen.
Je bent zelf niet lekker.quote:
Wat versta je onder nasty? Je smeert je kak aan de wc-deur?quote:Op maandag 21 april 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje nasty, dus dat maakt wel veel goed.
Nee, ik draag bij voorkeur keukenhandschoenen en een skibril tijdens seks.quote:Op maandag 21 april 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat versta je onder nasty? Je smeert je kak aan de wc-deur?
Safety first.quote:Op maandag 21 april 2014 12:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik draag bij voorkeur keukenhandschoenen en een skibril tijdens seks.
I put on my robe and wizard hat..?quote:Op maandag 21 april 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen punthoed en een cape dragen tijdens seks.
Naar je piemel verwijzen met toverstokjequote:Op maandag 21 april 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen punthoed en een cape dragen tijdens seks.
Klinkt goed, plaats voor een negende?quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik iets met aardappelgratin doen? Met biefstuk ofzo?
Wingardium leviosaquote:Op maandag 21 april 2014 12:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Naar je piemel verwijzen met toverstokje.
Nee, heb niet eens genoeg dinerborden voor 8 man.quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt goed, plaats voor een negende?
Wraps zijn wel goed binnen te houden ja.quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef anti-loper het volgende:
Paar kipfilets bakken en dan kan iedereen een wrap gaan maken voor zich zelf.
Passen er wel 8 mensen op je bank?quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens genoeg dinerborden voor 8 man.
Bale, da's bale man.quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens genoeg dinerborden voor 8 man.
lekker en goed voor jequote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wraps zijn wel goed binnen te houden ja.
quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef anti-loper het volgende:
Ga groentes snijden en in kommetjes doen. Leg er van dat wrap brood () neer
Paar kipfilets bakken en dan kan iedereen een wrap gaan maken voor zich zelf.
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 12:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Passen er wel 8 mensen op je bank?
Succes vanavondquote:Op maandag 21 april 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.m'n broer neemt paar extra stoelen mee ook, godkk skere lefuh
Woon je in een schuur ofzo?quote:Op maandag 21 april 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.m'n broer neemt paar extra stoelen mee ook, godkk skere lefuh
Ja bedankt.quote:
Nee, pas verhuisd en moet nog een eettafel kopen maar kan geen mooie vinden voor minder dan 250 euro.quote:
Champignons? Ben je wel wijs? Dat spul groeit op paardenpoep.quote:Op maandag 21 april 2014 12:56 schreef anti-loper het volgende:
Doe ik zelf elke week wel een keer.
Champignons , tomaten , komkommers , sla , ui
Homemade sausje van yoghurt en knoflook. Smullen is dat
Marktplaatsquote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, pas verhuisd en moet nog een eettafel kopen maar kan geen mooie vinden voor minder dan 250 euro.
Net zoals de rest van alle groenten.quote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Champignons? Ben je wel wijs? Dat spul groeit op paardenpoep.
Mooie zei ik.quote:
marktplaats ?quote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, pas verhuisd en moet nog een eettafel kopen maar kan geen mooie vinden voor minder dan 250 euro.
/carequote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Champignons? Ben je wel wijs? Dat spul groeit op paardenpoep.
Sjiek hendigquote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
www.mooiemarktplaats.nl niet kennen
Misschien is er wel zo'n facebookmarktplaats voor jouw omgevingquote:
Nee, sowieso is champignon geen groente want het is een schimmel.quote:Op maandag 21 april 2014 12:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Net zoals de rest van alle groenten.
Klopt Fungyquote:Op maandag 21 april 2014 13:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, sowieso is champignon geen groente want het is een schimmel.
Gekliktquote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
www.mooiemarktplaats.nl niet kennen
Dacht dat we het huis voor ons zelf hadden...quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet vanavond koken voor 8 man, wat moet ik in godsnaam maken?!
Ja man, echt kut, kennis kunnen vergaren ipv vanaf je 10 in een fabriek werken om schoenen te maken voor dikke westerse mannen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
WORD THEKLEMAALL KK GEK VAN SCHOOL HE WJO.
Liever dat dan beleidsstukken evaluerenquote:Op maandag 21 april 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, echt kut, kennis kunnen vergaren ipv vanaf je 10 in een fabriek werken om schoenen te maken voor dikke westerse mannen.
Modules met beleidsstukken zijn inderdaad echt verschrikkelijkquote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan beleidsstukken evalueren
Wie stelt dat soort teksten eigenlijk op?quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan beleidsstukken evalueren
Ministeries. Beleid is eigenlijk niks meer dan een samenvatting van alle onderzoeken die het ministerie het jaar daarvoor uit heeft laten voeren.quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie stelt dat soort teksten eigenlijk op?Hoe krijg je zoveel tekst uit je mouw geschud gewoon
.
Beleidsmedewerkers stellen de ''teksten'' op en zij moeten zich houden aan bepaalde kaders die van hogerhand komen. Dit zijn meestal hoofdvestigingen zoals bijvoorbeeld Ahold in Zaandam of een Ministerie van Veiligheid & Justitie ( Waar ik werk )quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie stelt dat soort teksten eigenlijk op?Hoe krijg je zoveel tekst uit je mouw geschud gewoon
.
nee dat niet maar ik skype met een meid van fokquote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er riep iemand 'Hee Kees' naar je?
Goh.quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik skype met een meid van fok
blijkt ze een dude te zijn
dude als in transgenderquote:
Kut woute.quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beleidsmedewerkers stellen de ''teksten'' op en zij moeten zich houden aan bepaalde kaders die van hogerhand komen. Dit zijn meestal hoofdvestigingen zoals bijvoorbeeld Ahold in Zaandam of een Ministerie van Veiligheid & Justitie ( Waar ik werk )
haha jaquote:
was een kloonquote:
Neenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 13:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Neen
Ik ga nu trainen. Verwacht zo maar een kwaliteitstopic van me.
Volgend jaar rond deze tijd afstuderen..quote:Op maandag 21 april 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog voordat je klaar bent eigenlijk?
Top, ik moet nog even m'n scriptie afschrijven en dan mag ik ook m'n diploma ophalen, dit schooljaar nog, als het even kan.quote:Op maandag 21 april 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgend jaar rond deze tijd afstuderen..
Netjes! Iets in de landbouw was het toch?quote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Top, ik moet nog even m'n scriptie afschrijven en dan mag ik ook m'n diploma ophalen, dit schooljaar nog, als het even kan.
Ja, Hoge Agrarische School, akkerbouw.quote:Op maandag 21 april 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Netjes! Iets in de landbouw was het toch?Of is dat alleen je werk?
Jouw huis wel ja.quote:Op maandag 21 april 2014 13:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat we het huis voor ons zelf hadden...
Het is maar net wat je er van maakt, maar daar kun je inderdaad mee wegkomen als je wil.quote:
Hey Berend, helemaal mooi.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Gridlok het volgende:
Net heerlijk wezen wandelen met de kids, ook benno was er bij, fijne hond.
groetjes, berend.
Dat ga ik ook maar doenquote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke, even stoom afblazen in de gym. De groeten!
Is tog ook vuile kk hond? xdddquote:Op maandag 21 april 2014 15:26 schreef Germano het volgende:
Je hond vernoemen naar een pedofiele zwemleraar.
welke serie?quote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef Murdera het volgende:
Veer je had gelijk. 2 afleveringen verder en we zijn weer helemaal fan![]()
op videoquote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh sorry :$ dacht dat je lag te slapen.
Tof verhaal man.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit me nu een bord vreten weg te werken daar kan half Uganda van leven.
Ik hang aan je lippen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit me nu een bord vreten weg te werken daar kan half Uganda van leven.
Oke oke, Volkoren penne met sugersnaps worteltjes en 300gr biefstuk.quote:
echt heel cool, heb je er geen foto van anders? Ik kijk namelijk graag naar andermans eten.quote:Op maandag 21 april 2014 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke oke, Volkoren penne met sugersnaps worteltjes en 300gr biefstuk.
Had hem gesnapchat naar mijn fans dus helaas....de foto is verdwenen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
echt heel cool, heb je er geen foto van anders? Ik kijk namelijk graag naar andermans eten.
( liefst met sepia filter oid )
Jammer :/ had heel graag gezien, vooral dat gedeelte waar mensen gaan vertellen wat het is en welke voedingswaarde het heeft, vind ik echt super interessant.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had hem gesnapchat naar mijn fans dus helaas....de foto is verdwenen.
quote:Op maandag 21 april 2014 17:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer :/ had heel graag gezien, vooral dat gedeelte waar mensen gaan vertellen wat het is en welke voedingswaarde het heeft, vind ik echt super interessant.
Vergeet niet het aantal gram erachter te zetten, dat is namelijk het meest interessante van alles.quote:
Hard work & Dedication bro.quote:Op maandag 21 april 2014 17:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vergeet niet het aantal gram erachter te zetten, dat is namelijk het meest interessante van alles.
Zou niet. Kijk dat hoofd danquote:
Uitgevonden in 1823 door Alexander Smoothie, combinatie van ijs en fruit.quote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardbeiensmoothie
Wie heeft het woord smoothie eigenlijk bedacht?!
Smoeeeetieeee (extra veel tuf)
Bah.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitgevonden in 1823 door Alexander Smoothie, combinatie van ijs en fruit.
bron: Wikipedia
Bedankt mr wikiquote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitgevonden in 1823 door Alexander Smoothie, combinatie van ijs en fruit.
bron: Wikipedia
Eens!quote:
Dat viel hier wel meequote:
Ik hield me stoer hoor, maar binnen liet ik wel een traan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee
Gr. Gr. Vanuit de westelijke Sahara
halloquote:
ja echt welquote:
ik moet nympho nog bekijkenquote:
Iedere dag toch?quote:Op maandag 21 april 2014 23:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik moet nympho nog bekijken
moet maar eens een keertje kijken wanneer ik 6 uur vrij kan maken
Was het maar zo'n luxe.quote:
Hey bbyquote:
Gewoon niet slapen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was het maar zo'n luxe.
Doordeweeks kan ik daar geen tijd voor maken helaas.
Ik heb mijn slaap nodig omdat trainenquote:
Ja ik zet mijn wekker altijd een uur voor dat ik wakker wil worden.quote:
dromen is ook wel leuk somsquote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het enige goede aan slapen is wakker worden wat mij betreft.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet kakken maar het is saai op de foks. Wat nu?
quote:
quote:
quote:
quote:
gekke shitquote:
gewoon blijven liggen en niet bewegen tot je alles onthoudquote:
Jemig, zes keer in vijf maanden. Meid, het is wat.quote:
Ik heb vanaf volgend week pas vakantiequote:
Morgen.quote:
Je zou niet meer reageren. Stil maar. Doe je bril op en kijk verder.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jemig, zes keer in vijf maanden. Meid, het is wat.
Ga eens wegquote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou niet meer reageren. Stil maar. Doe je bril op en kijk verder.
Ja, zou het ook niet zo chill vinden om niet meer wakker te worden dan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het enige goede aan slapen is wakker worden wat mij betreft.
Hue hue gevat hoorquote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent te klein om serieus te nemen. Maar ik ga zo. Huiswerk bijna af.
Voor iemand van jouw leeftijd heb je nog steeds veel issues die tienermeisjes ook hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou niet meer reageren. Stil maar. Doe je bril op en kijk verder.
Heb je zand in je vagijn?quote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent te klein om serieus te nemen. Maar ik ga zo. Huiswerk bijna af.
Ik vind slapen maar een hinderlijk ritueel. Je wordt onderbroken in je mogelijkheden, ik lig altijd gruwelijk te malen voordat ik in slaap val, 's ochtends wordt ik wakker met een gore smaak in m'n mond en het is tijd geleden dat ik het bed deelde met een leuke griet. Laat mij maar wakker blijven.quote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zou het ook niet zo chill vinden om niet meer wakker te worden dan.
Nou, succes.quote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind slapen maar een hinderlijk ritueel. Je wordt onderbroken in je mogelijkheden, ik lig altijd gruwelijk te malen voordat ik in slaap val, 's ochtends wordt ik wakker met een gore smaak in m'n mond en het is tijd geleden dat ik het bed deelde met een leuke griet. Laat mij maar wakker blijven.
Stuur de user chloroform eens een dm. Zij helpt eenzame FOK!ers tegen een kleine vergoedingquote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind slapen maar een hinderlijk ritueel. Je wordt onderbroken in je mogelijkheden, ik lig altijd gruwelijk te malen voordat ik in slaap val, 's ochtends wordt ik wakker met een gore smaak in m'n mond en het is tijd geleden dat ik het bed deelde met een leuke griet. Laat mij maar wakker blijven.
Ok askitom.quote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor iemand van jouw leeftijd heb je nog steeds veel issues die tienermeisjes ook hebben.
Mijn liefde is niet te koop.quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de user chloroform eens een dm. Zij helpt eenzame FOK!ers tegen een kleine vergoeding
Ben je weer ongesteld?quote:
Ik krijg nog geld van je ja.quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de user chloroform eens een dm. Zij helpt eenzame FOK!ers tegen een kleine vergoeding
Na twee soesjes zijn die toch niet lekker meer.quote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe love u
Ik heb vanavond 8 slagroomsoesjes op. #feelslike4ebe
Jawel.quote:Op maandag 21 april 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na twee spekkoeken zijn die toch niet lekker meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |