Heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HeerlijkAlleen slaapt wel vaak het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Hoe gaat dat?quote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie wilt er een beleidsdocument voor mij evalueren op de Ex Ante manier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 21 april 2014 12:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Gewoon beoordelen of het daar aan voldoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Hutspot!quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet vanavond koken voor 8 man, wat moet ik in godsnaam maken?!
Ja is goed, doe ik dat ja?quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon beoordelen of het daar aan voldoet?
Heb geen pan die groot genoeg is om voor 8 personen hutspot te maken.quote:
Dan gewoon gebakke aardappels met shoarma en worteltjes.quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
Heb geen pan die groot genoeg is om voor 8 personen hutspot te maken.
Maar wel pasta.quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen pan die groot genoeg is om voor 8 personen hutspot te maken.
Heb toch helemaal geen zin om drie sauzen in elkaar te flansen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Grote pan spaghetti met 3 verschillende sauzen.
Je bent zelf niet lekker.quote:
Wat versta je onder nasty? Je smeert je kak aan de wc-deur?quote:Op maandag 21 april 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje nasty, dus dat maakt wel veel goed.
Nee, ik draag bij voorkeur keukenhandschoenen en een skibril tijdens seks.quote:Op maandag 21 april 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat versta je onder nasty? Je smeert je kak aan de wc-deur?
Safety first.quote:Op maandag 21 april 2014 12:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik draag bij voorkeur keukenhandschoenen en een skibril tijdens seks.
I put on my robe and wizard hat..?quote:Op maandag 21 april 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen punthoed en een cape dragen tijdens seks.
Naar je piemel verwijzen met toverstokjequote:Op maandag 21 april 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen punthoed en een cape dragen tijdens seks.
Klinkt goed, plaats voor een negende?quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik iets met aardappelgratin doen? Met biefstuk ofzo?
Wingardium leviosaquote:Op maandag 21 april 2014 12:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Naar je piemel verwijzen met toverstokje.
Nee, heb niet eens genoeg dinerborden voor 8 man.quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt goed, plaats voor een negende?
Wraps zijn wel goed binnen te houden ja.quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef anti-loper het volgende:
Paar kipfilets bakken en dan kan iedereen een wrap gaan maken voor zich zelf.
Passen er wel 8 mensen op je bank?quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens genoeg dinerborden voor 8 man.
Bale, da's bale man.quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens genoeg dinerborden voor 8 man.
lekker en goed voor jequote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wraps zijn wel goed binnen te houden ja.
quote:Op maandag 21 april 2014 12:53 schreef anti-loper het volgende:
Ga groentes snijden en in kommetjes doen. Leg er van dat wrap brood () neer
Paar kipfilets bakken en dan kan iedereen een wrap gaan maken voor zich zelf.
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 12:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Passen er wel 8 mensen op je bank?
Succes vanavondquote:Op maandag 21 april 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.m'n broer neemt paar extra stoelen mee ook, godkk skere lefuh
Woon je in een schuur ofzo?quote:Op maandag 21 april 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.m'n broer neemt paar extra stoelen mee ook, godkk skere lefuh
Ja bedankt.quote:
Nee, pas verhuisd en moet nog een eettafel kopen maar kan geen mooie vinden voor minder dan 250 euro.quote:
Champignons? Ben je wel wijs? Dat spul groeit op paardenpoep.quote:Op maandag 21 april 2014 12:56 schreef anti-loper het volgende:
Doe ik zelf elke week wel een keer.
Champignons , tomaten , komkommers , sla , ui
Homemade sausje van yoghurt en knoflook. Smullen is dat
Marktplaatsquote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, pas verhuisd en moet nog een eettafel kopen maar kan geen mooie vinden voor minder dan 250 euro.
Net zoals de rest van alle groenten.quote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Champignons? Ben je wel wijs? Dat spul groeit op paardenpoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |