welke serie?quote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef Murdera het volgende:
Veer je had gelijk. 2 afleveringen verder en we zijn weer helemaal fan![]()
op videoquote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh sorry :$ dacht dat je lag te slapen.
Tof verhaal man.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit me nu een bord vreten weg te werken daar kan half Uganda van leven.
Ik hang aan je lippen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit me nu een bord vreten weg te werken daar kan half Uganda van leven.
Oke oke, Volkoren penne met sugersnaps worteltjes en 300gr biefstuk.quote:
echt heel cool, heb je er geen foto van anders? Ik kijk namelijk graag naar andermans eten.quote:Op maandag 21 april 2014 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke oke, Volkoren penne met sugersnaps worteltjes en 300gr biefstuk.
Had hem gesnapchat naar mijn fans dus helaas....de foto is verdwenen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
echt heel cool, heb je er geen foto van anders? Ik kijk namelijk graag naar andermans eten.
( liefst met sepia filter oid )
Jammer :/ had heel graag gezien, vooral dat gedeelte waar mensen gaan vertellen wat het is en welke voedingswaarde het heeft, vind ik echt super interessant.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had hem gesnapchat naar mijn fans dus helaas....de foto is verdwenen.
quote:Op maandag 21 april 2014 17:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer :/ had heel graag gezien, vooral dat gedeelte waar mensen gaan vertellen wat het is en welke voedingswaarde het heeft, vind ik echt super interessant.
Vergeet niet het aantal gram erachter te zetten, dat is namelijk het meest interessante van alles.quote:
Hard work & Dedication bro.quote:Op maandag 21 april 2014 17:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vergeet niet het aantal gram erachter te zetten, dat is namelijk het meest interessante van alles.
Zou niet. Kijk dat hoofd danquote:
Uitgevonden in 1823 door Alexander Smoothie, combinatie van ijs en fruit.quote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardbeiensmoothie
Wie heeft het woord smoothie eigenlijk bedacht?!
Smoeeeetieeee (extra veel tuf)
Bah.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitgevonden in 1823 door Alexander Smoothie, combinatie van ijs en fruit.
bron: Wikipedia
Bedankt mr wikiquote:Op maandag 21 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitgevonden in 1823 door Alexander Smoothie, combinatie van ijs en fruit.
bron: Wikipedia
Eens!quote:
Dat viel hier wel meequote:
Ik hield me stoer hoor, maar binnen liet ik wel een traan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat viel hier wel mee
Gr. Gr. Vanuit de westelijke Sahara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |