so so proud, mijn zoonquote:
Ondanks dat ik ouder en wijzer ben, en mijn piemel groter is.... vind ik het wel prettig dat jij trots op mij bentquote:
die user boven jouquote:
EG NIE!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ouder en wijzer ben, en mijn piemel groter is.... vind ik het wel prettig dat jij trots op mij bent
Wel ouderquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die user boven jou
[..]
EG NIE!
CB is maar wat lafjes half bruin hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:22 schreef Yiha het volgende:
Het is niet omdat jij zwart bent, dat je anderen continu hoeft zwart te maken hoor.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:22 schreef Yiha het volgende:
Het is niet omdat jij zwart bent, dat je anderen continu hoeft zwart te maken hoor.
Tamme huisnjiggu.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CB is maar wat lafjes half bruin hoor.
geeft niks, ik ook somsquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind je gewoon een kk mongool
We moeten pratenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben zwanger, lig al de hele dag te kotsen en heb zin an augurk.
Echt ??quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha jongens kunnen niet zwanger worden gekkies ;p
Jaquote:
Ik weet niet of ik zit te wachten op een mini 2NutZ hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Javan jou weet ik niet, zullen we testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zit te wachten op een mini 2NutZ hoor
Toucheeeeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Micro ntm welmini ntm hebben we al!
haha* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toucheeeeeee.
Micro ntm welmini ntm hebben we al!
haha
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef ntm het volgende:
[..]Ben je zelf ook klein dan?
Ik moet ook geen kindjes maken met een midget zoals Dima want dat is zielig
Ik ben 1.83m dus valt mee.... Meer omdat jij mini bent en ntmquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef ntm het volgende:
[..]Ben je zelf ook klein dan?
Ik moet ook geen kindjes maken met een midget zoals Dima want dat is zielig
Alsof jij daar iets vanaf weet, ben jij doctor ofsow? :SSss;squote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha jongens kunnen niet zwanger worden gekkies ;p
Ja, Dr.Dre.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets vanaf weet, ben jij doctor ofsow? :SSss;s
Van tvquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dat hele bzzt electricity grapje? waar is dat van?
Iets meer details?quote:
zegt me niks?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Mij ook niet :squote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
haha je zei anusquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Zie het aldoor terugkomen...
beetje zelfde als dat erianus gedoewat
Oh haha dat is de grap lolquote:
Nu nog niks wijzer, maar goed laat maar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Che_ het volgende:
is van die maidenstower en haar mediamarktvriendje
Boeiend man, er is derde wereldoorlog op komst en jij struggled om fok lingoquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu nog niks wijzer, maar goed laat maar.
En die maidenstower sowieso
prioriteitenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boeiend man, er is derde wereldoorlog op komst en jij struggled om fok lingo
zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boeiend man, er is derde wereldoorlog op komst en jij struggled om fok lingo
quote:"och, de derde wereldoorlog, ik weet het niet zo goed meer. Ik heb er allemaal weinig van meegekregen. Ik zat voornamelijk op mijn zolderkamertje beetje zuipen beetje fokken beetje chille toch"
Sowieso al die huilies die nu vet bang zijn om dat hele getouwtrek om de krimquote:
Denk eerlijk gezegd dat er nooit geen WW3 komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso al die huilies die nu vet bang zijn om dat hele getouwtrek om de krim
Dus wel? dubbele ontkenning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat er nooit geen WW3 komt.
Nee, gewoon Brabants.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus wel? dubbele ontkenning.
Ik denk van niet.
whueheuaheauequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, gewoon Brabants.
Dus nee denk van niet wueheheh.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef Monopoly het volgende:
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
Wie is dit?quote:
Normaal wijs je me ook op mijn fouten, daar leer ik van.quote:
monoquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaal wijs je me ook op mijn fouten, daar leer ik van.
Wat heb ik gemist?
Ohquote:
zag gister nog een foto van iemand die rond de 30 is maar 62 leekquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
Fucked up btw als je 27 ofso bent? en al 43 lijkt
Het kan altijd erger, jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
zag gister nog een foto van iemand die rond de 30 is maar 62 leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:30 schreef Gridlok het volgende:
wtfzou jou hier wel in willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtfHoop dat dit de nieuwe mode is voor zomer 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop niet dat dit de nieuwe mode is voor de zomer 2014.
Krijg je straks al die verloederde middeljarige wijven weer die ook vinden dat ze dat wel kunnen dragen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kort pittig kapsel + ditquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat dit de nieuwe mode is voor zomer 2014.
Krijg je straks al die verloederde middeljarige wijven weer die ook vinden dat ze dat wel kunnen dragen
watquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kkgeil ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtfwa ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zien er wel uit alsof ze in de fik hebben gestaan ja
Ja vanavond weer knallen in de fit for friequote:
Dan ga je niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vanavond weer knallen in de fit for frie
nu al geen zin
Vorige week ook al niet geweest, het moetquote:
Wil het best graag maar dan alleen met goeie lichamen snapjequote:
niks moetquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week ook al niet geweest, het moet
Ademhalen, belasting betalen, knipperen met je ogen en eten.quote:
quote:
quote:
Wat is hier raar aan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan hier een volwassen vent achter mental imagen.
Die vent was al over de 405quote:
quote:
Zo, da's oud.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vent was al over de 405![]()
met een zoontje
Ms was het voor zijn zoontjequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vent was al over de 405![]()
met een zoontje
quote:
Ja, best vitaal nogquote:
Ja, dat zeggen ze allemaalquote:
Dat wel, ik hoor ze dat ook altijd zeggen idd... walgelijk welquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal![]()
Ik trap er niet in hoor.
Denk je dit met een Grunna's accent?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel, ik hoor ze dat ook altijd zeggen idd... walgelijk wel
Jij bent niet voor 1 gat te vangen he...? wat een doortrapt meidje ben je ook
Nee, dan was het:quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk je dit met een Grunna's accent?
Hallo hallo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dan was het:
Watn'n pienter wichie bist ook eh.
Dat is gewoon daar boven maar dan grunna's haha sukkeltje sjappie ;Dquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo hallo?
Mag ik hier een ondertiteling bij ?
888?
Nee?
Sukkeltje EN sjappie ...quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon daar boven maar dan grunna's haha sukkeltje sjappie ;D
;Dquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sukkeltje EN sjappie ...
Iemand solliciteert hier naar een pak billenkoek.
Heb jij bijdehandjes gegeten als ontbijt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
;D
Heb mijn cv naar jou gedm't. Doe een goed woordje voor me
Nee, chickenstrips met zoetzure saus en een twister met kaas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij bijdehandjes gegeten als ontbijt?_
4ebe druipt op dit moment van dr stoel..quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, chickenstrips met zoetzure saus en een twister met kaas.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe druipt op dit moment van dr stoel..
haha wat?quote:
Haaaaaaaa ;Dquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe druipt op dit moment van dr stoel..
Kk nicequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zkr door de kip he, vuile negertquote:
gelukkig is jouw stoel niet zo hoogquote:
*bonkquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:21 schreef wise het volgende:
[..]
zkr door de kip he, vuile negert
[..]
gelukkig is jouw stoel niet zo hoog
quote:
honden kunnen niet jatten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
Kankerkankerhonden van de gemeente hebben wss mn fucking fiets gejat
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
quote:
Arabische honden wel.quote:
quote:
quote:
Ies haram.quote:
quote:
Moet je 'm maar gewoon stallen waar dat mag volgens je lokale APVquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
Nee het ligt altijd aan de mocro'squote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet je 'm maar gewoon stallen waar dat mag volgens je lokale APV.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke leuk.. youtube kapot gemacht
the mo slim partyquote:
daar stond hijquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet je 'm maar gewoon stallen waar dat mag volgens je lokale APV.
Nooit van gehoord.quote:
quote:
quote:
Wow.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Weg ermee.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ga sl... hm neequote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had ik eergisteren al gepost, hop on the bandwagon.
Oh, inb4 krio dan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat dit een man is (geweest).
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi en Chloro ook aanwezig zie ik.
En ntm in het midden.
Yep.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het altijd een beetje vreemd als je niet kan inschrijven op het adres waar je woonruimte zou huren.. Kan je er dan vanuit gaan dat ze het adres onderverhuren, of zit hier meer achter?
#eigenhuisentuin
Modus, I need an adult.quote:
Rechts is groter dan links.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, I need an adult.
Die tweeling hè, die álles hetzelfde doet, die hebben ook samen dezelfde vriend.
[ afbeelding ]
Would still hit, don't give a fuck.
Maar als die vriend ze allebei bezwangerd, is die ene gozer dan srs de vader als oom van één zo'n joch?
*bezwangertquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, I need an adult.
Die tweeling hè, die álles hetzelfde doet, die hebben ook samen dezelfde vriend.
[ afbeelding ]
Maar als die vriend ze allebei bezwangerd, is die ene gozer dan srs de vader als oom van één zo'n joch?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
*bezwangert
Nou groetjes van Modus.,
,
,
.
Tweeling > zelfde vriend > stel vriend bezwangert beiden > 2 kinderen > neven van elkaar of broer en zus? of allebei? > is de vriend van hun dan zowel* de vader als de oom van één van die kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iehlquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Advertenties voor woonruimte die alleen maar om vrouwen vragen
gr gr de vieze oude huisjesmelker
Ik heb drie cavia's en ik ben niet bang om ze te gebruiken.quote:
Denk dat je hier GC / Turken op FOK! #1069 Baardmannen verzamelt u! meer kans maakt op een antwoord inzake deze kwestie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tweeling > zelfde vriend > stel vriend bezwangert beiden > 2 kinderen > neven van elkaar of broer en zus? of allebei? > is de vriend van hun dan zowel* de vader als de oom van één van die kinderen?
Jeetjequote:Aangeboden: grasmaaier handmatig te bedienen
Bomenbuurt
Geplaatst door: marian
Prijs: Gratis
Grasmaaier die het nog prima doet! Gaat weg omdat we geen gras meer hebben!
Ik DM Veer wel even of zij de vraag nog een keer aan je kan stellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat je hier GC / Turken op FOK! #1069 Baardmannen verzamelt u! meer kans maakt op een antwoord inzake deze kwestie.
Die kinderen zijn dan halfbroertjes en volle nevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tweeling > zelfde vriend > stel vriend bezwangert beiden > 2 kinderen > neven van elkaar of broer en zus? of allebei? > is de vriend van hun dan zowel* de vader als de oom van één van die kinderen?
Zou best wel weer kunnen kloppen, qua regdatum ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef Luxuria het volgende:
Rond mijn 12-13e.
Ps. Jij lijkt echt precies op F1978 qua schrijfstijl, kloontje?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou best wel weer kunnen kloppen, qua regdatum ook..
http://forum.fok.nl/user/history/422400
Aight thanks, was confused as fuckquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die kinderen zijn dan halfbroertjes en volle nevenDe man is de eens vader en de anders oom.
Verwees ik je toch naar de juiste richting.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight thanks, was confused as fuck.
???quote:Let op eenmalige extra administratie kosten van EUR250, 00 excl BTW.
Ja ben ik alquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Schrijf je nou gewoon bij de gemeente in.
gr gr
Wat zoek je?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ben ik al
gr gr malle pietje
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ben ik al
gr gr malle pietje
Woonruimte in Scheveningen.quote:
Ja, heb al een studio op het oog en het is maar voor tijdelijk tot aan het eind van dit jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op korte termijn? Funda.nl en zo al gecheckt?
Of huizenzoeker.nl. Of even alle makelaars afgaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb al een studio op het oog en het is maar voor tijdelijk tot aan het eind van dit jaar.
Ff spieken op funda. Wel een goede tip.
#bouwvalgezochtquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan zee, goed uitzicht, geen buren, likje verf nodig.
gr gr
wtfik hoop echt zo dat meisjes dit gaan dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu nog buiten komen en mezelf durven op strand te begeven
Al gesprek gehad voor bijbaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik hoop echt zo dat meisjes dit gaan dragen
nu nog buiten komen en mezelf durven op strand te begeven
Waarom?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lees de groepsapp, we zouden Dima doodnegeren vanaf vandaag.
Pech voor je dat ik niet meega in je strijd tegen Dima.quote:
Oh, oké. Nou, als je daar niet mag gaan werken, dan kun je maar beter stoppen met alles.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had gesollicteerd action maar kan tot wel 14 dagen duren voordat ze contact opnemen
ja khad vandaag al wat snaps gestuurd van mn pols met bloed erop getekendquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, oké. Nou, als je daar niet mag gaan werken, dan kun je maar beter stoppen met alles.
Wel down the road en niet across the street eh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja khad vandaag al wat snaps gestuurd van mn pols met bloed erop getekend
jajaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel down the road en niet across the street eh.
Ben nog steeds bij laatste aflevering van S1.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaja
gister ook gezien in house of cards
" de " foks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet kakken maar het is saai op de foks. Wat nu?
Ja.quote:
Spijt me, vergeef me. (f)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat, can't handle.
Hoi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet kakken maar het is saai op de foks. Wat nu?
nee is van origin personquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm meloewa haar telefoon is gestolen
KLB / Portemonnee gejat.
Ik zie een verband
Te laat.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, I need an adult.
[ afbeelding ]
bezwangerdquote:
Ze heeft een vriendje die half mocro is en jij denkt gelijk dat hij haar portemonnee heeft gestolen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm meloewa haar telefoon is gestolen
KLB / Portemonnee gejat.
Ik zie een verband
Jij bent Mocromeisje, jij jat alleen van oude vrouwtjes toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje die half mocro is en jij denkt gelijk dat hij haar portemonnee heeft gestolen?Durf je nog met mij te daten?
Bloemetje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat is (f) weet geen MSN meer, permanent gedelete van brein.
Doe maar zo.quote:
Gekke tijdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij ging als een trein!!!1111111 heeheheeeuhhueehiueeeahaaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
Sala ik kwam net je nieuwe favoriete collega tegen. Heb nog nooit zo'n blije conducteur meegemaaktging echt hard op kaartjes knippen
ripquote:
Misschien was hij het spoor bijster.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij ging als een trein!!!1111111 heeheheeeuhhueehiueeeahaa
Ik ken nog wel wat Turkengrappen.quote:
Ja, maak ze eens! Kan ik ze vertellen tegen turkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat Turkengrappen.
misschien was hij op weg naar huisquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
Sala ik kwam net je nieuwe favoriete collega tegen. Heb nog nooit zo'n blije conducteur meegemaaktging echt hard op kaartjes knippen
Wat is een Turk met een mes in z'n rug?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maak ze eens! Kan ik ze vertellen tegen turken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Turk met drie messen in z'n rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Opgerookt die bloem zeker HAHAHA.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
komt een Turk bij de kassaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maak ze eens! Kan ik ze vertellen tegen turken
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is een Turk met een mes in z'n rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Turk met drie messen in z'n rug?Wat is een Iraanse met een neus voor slechte grappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is een Turk met een mes in z'n rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Turk met drie messen in z'n rug?Damn, had van jou betere verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is een Iraanse met een neus voor slechte grappen?Haha, mad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ben leeg.quote:
Net gekakt, snap je.![]()
![]()
![]()
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is een Iraanse met een neus voor slechte grappen?Ik moest beetje lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, zag je toch al aan die PI, zuurtje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen Turk, so nee. Maar jouwe was echt slecht.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Je neus zat in de weg, schatje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zag je toch al aan die PI, zuurtje.![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed zoquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gezien jouw gebrek aan humor had ik niet anders verwacht.![]()
Jammer, je bent zo mooi als je lacht.quote:![]()
#smoothlikekrioOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Een goed bed. En ja. Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is je vergeven.
heb je al een goede bed.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ok, je hebt mequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, je bent zo mooi als je lacht.![]()
#smoothlikekrio![]()
Ik slaap alleen met mannen in m'n bed, sorry askim.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had je al toch.quote:![]()
Dan valt Che_ ook al weer afquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik slaap alleen met mannen in m'n bed, sorry askim.![]()
![]()
Haha wanne bakkes.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd, duurde lang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ga geen moeite meer doen.
Chloro zonder tagje.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zegt net dat hij geen man is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom zit jij aan mijn man, Chloro. Moet ik je pijn doen?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Bek dicht en moven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zegt net dat hij geen man is.![]()
![]()
Jullie mogen wel samen in mijn bed komen slapen hoor. Als jullie maar geen touchytouchy feelyfeely gaan doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Komt door mijn repertoire eh?quote:
Liever met jou....quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie mogen wel samen in mijn bed komen slapen hoor. Als jullie maar geen touchytouchy feelyfeely gaan doen.![]()
Koud water op die burn plek!quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zegt net dat hij geen man is.![]()
Ik heb nog liever seks met Modus.quote:
Doe normaal met je bi-shit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahaha wowquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb nog liever seks met Modus.![]()
![]()
Mjah, ik snap ook niet echt waarom ze daar een weird looking Mexican chick van 30+ voor gebruiken.quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je geen man bent. Oke.![]()
![]()
Doe niet alsof je niet zou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, ik snap ook niet echt waarom ze daar een weird looking Mexican chick van 30+ voor gebruiken.
Da's iig geen 'nee'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb nog liever seks met Modus..
![]()
Daarom mag je niet in mijn bed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Was grapje doos. Zou op je kotsen
Nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik geef het op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb nog liever seks met Modus.graag op anoniem![]()
Werd tijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil wel koken voor je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iraanse mensen zijn zo gierig swsOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit is F49895949 he?
R&P / Het 'Top 3' afknappers topicOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie een weddenschap lopen ofzo?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: