Algemene consensus.quote:
Was het maar zo'n feest dat ik haar dan gespot had. Had ik vanavond nog wat fapvoer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
TS zijn portemonnee is gestolen door een stel dames van lichte zeden Oost Europeesche komaf
Ik ken dat, ze verleiden je met hun lekkere aarsch en dito tieten en gappen ondertussen je beurs.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
TS zijn portemonnee is gestolen door een stel dames van lichte zeden Oost Europeesche komaf
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:01 schreef Socios het volgende:
Overhandig pics van vrouwen met lieve kontjens.
Ja, dat dacht ik laatst ook toen ik in Amsterdam was. Bleek dat hij gewoon op straat was gevallen en kreeg ik een berichtje dat hij gevonden was. Mijn pinpas en OV had ik al laten blokkeren, maar mijn portemonnee had ik nog.quote:
Nee, die is nu weer op FOK! aan het feunen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het kunnen dat de heer Haan het gestolen heeft?
Gaarne deze aan mij te retourneren.quote:
Die heeft enkel bier bij zich.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het kunnen dat de heer Haan het gestolen heeft?
Klopt .... ik zag dat HSG jouw portemonnee op behendige wijze uit jouw broekzak heeft gehaald.quote:
Vuile verrader.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Klopt .... ik zag dat HSG jouw portemonnee op behendige wijze uit jouw broekzak heeft gehaald.
Mijn opa was een NSB-er ... it runs in the familyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Mijn opa was een NSB-er ... it runs in the family
Geen SS'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Even serieus ... mijn opa is omgekomen in een concentratiekamp!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een meisjeskont, maar dan gewoon echt lief en zacht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
wil je gedetailleerd beschrijven hoe een lieve kont eruit ziet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |