Ik DM Veer wel even of zij de vraag nog een keer aan je kan stellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat je hier GC / Turken op FOK! #1069 Baardmannen verzamelt u! meer kans maakt op een antwoord inzake deze kwestie.
Die kinderen zijn dan halfbroertjes en volle nevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tweeling > zelfde vriend > stel vriend bezwangert beiden > 2 kinderen > neven van elkaar of broer en zus? of allebei? > is de vriend van hun dan zowel* de vader als de oom van één van die kinderen?
Zou best wel weer kunnen kloppen, qua regdatum ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef Luxuria het volgende:
Rond mijn 12-13e.
Ps. Jij lijkt echt precies op F1978 qua schrijfstijl, kloontje?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou best wel weer kunnen kloppen, qua regdatum ook..
http://forum.fok.nl/user/history/422400
Aight thanks, was confused as fuckquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die kinderen zijn dan halfbroertjes en volle nevenDe man is de eens vader en de anders oom.
Verwees ik je toch naar de juiste richting.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight thanks, was confused as fuck.
???quote:Let op eenmalige extra administratie kosten van EUR250, 00 excl BTW.
Ja ben ik alquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Schrijf je nou gewoon bij de gemeente in.
gr gr
Wat zoek je?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ben ik al
gr gr malle pietje
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ben ik al
gr gr malle pietje
Woonruimte in Scheveningen.quote:
Ja, heb al een studio op het oog en het is maar voor tijdelijk tot aan het eind van dit jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op korte termijn? Funda.nl en zo al gecheckt?
Of huizenzoeker.nl. Of even alle makelaars afgaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb al een studio op het oog en het is maar voor tijdelijk tot aan het eind van dit jaar.
Ff spieken op funda. Wel een goede tip.
#bouwvalgezochtquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan zee, goed uitzicht, geen buren, likje verf nodig.
gr gr
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:30 schreef Gridlok het volgende:
wtfik hoop echt zo dat meisjes dit gaan dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu nog buiten komen en mezelf durven op strand te begeven
Al gesprek gehad voor bijbaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik hoop echt zo dat meisjes dit gaan dragen
nu nog buiten komen en mezelf durven op strand te begeven
Waarom?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lees de groepsapp, we zouden Dima doodnegeren vanaf vandaag.
Pech voor je dat ik niet meega in je strijd tegen Dima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |