Oh, inb4 krio dan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat dit een man is (geweest).
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi en Chloro ook aanwezig zie ik.
En ntm in het midden.
Yep.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het altijd een beetje vreemd als je niet kan inschrijven op het adres waar je woonruimte zou huren.. Kan je er dan vanuit gaan dat ze het adres onderverhuren, of zit hier meer achter?
#eigenhuisentuin
Modus, I need an adult.quote:
Rechts is groter dan links.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, I need an adult.
Die tweeling hè, die álles hetzelfde doet, die hebben ook samen dezelfde vriend.
[ afbeelding ]
Would still hit, don't give a fuck.
Maar als die vriend ze allebei bezwangerd, is die ene gozer dan srs de vader als oom van één zo'n joch?
*bezwangertquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, I need an adult.
Die tweeling hè, die álles hetzelfde doet, die hebben ook samen dezelfde vriend.
[ afbeelding ]
Would still hit, don't give a fuck.
Maar als die vriend ze allebei bezwangerd, is die ene gozer dan srs de vader als oom van één zo'n joch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
*bezwangert
Nou groetjes van Modus.,
,
,
.
Tweeling > zelfde vriend > stel vriend bezwangert beiden > 2 kinderen > neven van elkaar of broer en zus? of allebei? > is de vriend van hun dan zowel* de vader als de oom van één van die kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iehlquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Advertenties voor woonruimte die alleen maar om vrouwen vragen
gr gr de vieze oude huisjesmelker
Ik heb drie cavia's en ik ben niet bang om ze te gebruiken.quote:
Denk dat je hier GC / Turken op FOK! #1069 Baardmannen verzamelt u! meer kans maakt op een antwoord inzake deze kwestie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tweeling > zelfde vriend > stel vriend bezwangert beiden > 2 kinderen > neven van elkaar of broer en zus? of allebei? > is de vriend van hun dan zowel* de vader als de oom van één van die kinderen?
Jeetjequote:Aangeboden: grasmaaier handmatig te bedienen
Bomenbuurt
Geplaatst door: marian
Prijs: Gratis
Grasmaaier die het nog prima doet! Gaat weg omdat we geen gras meer hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |