Oh, oké. Nou, als je daar niet mag gaan werken, dan kun je maar beter stoppen met alles.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had gesollicteerd action maar kan tot wel 14 dagen duren voordat ze contact opnemen
ja khad vandaag al wat snaps gestuurd van mn pols met bloed erop getekendquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, oké. Nou, als je daar niet mag gaan werken, dan kun je maar beter stoppen met alles.
Wel down the road en niet across the street eh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja khad vandaag al wat snaps gestuurd van mn pols met bloed erop getekend
jajaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel down the road en niet across the street eh.
Ben nog steeds bij laatste aflevering van S1.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaja
gister ook gezien in house of cards
" de " foks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet kakken maar het is saai op de foks. Wat nu?
Ja.quote:
Spijt me, vergeef me. (f)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat, can't handle.
Hoi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet kakken maar het is saai op de foks. Wat nu?
nee is van origin personquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm meloewa haar telefoon is gestolen
KLB / Portemonnee gejat.
Ik zie een verband
Te laat.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, I need an adult.
Die tweeling hè, die álles hetzelfde doet, die hebben ook samen dezelfde vriend.
[ afbeelding ]
Would still hit, don't give a fuck.
Maar als die vriend ze allebei bezwangerd, is die ene gozer dan srs de vader als oom van één zo'n joch?
bezwangerdquote:
Ze heeft een vriendje die half mocro is en jij denkt gelijk dat hij haar portemonnee heeft gestolen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm meloewa haar telefoon is gestolen
KLB / Portemonnee gejat.
Ik zie een verband
Jij bent Mocromeisje, jij jat alleen van oude vrouwtjes toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje die half mocro is en jij denkt gelijk dat hij haar portemonnee heeft gestolen?Durf je nog met mij te daten?
Bloemetje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat is (f) weet geen MSN meer, permanent gedelete van brein.
Doe maar zo.quote:
Gekke tijdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat is (f) weet geen MSN meer, permanent gedelete van brein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |