Oh, oké. Nou, als je daar niet mag gaan werken, dan kun je maar beter stoppen met alles.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had gesollicteerd action maar kan tot wel 14 dagen duren voordat ze contact opnemen
ja khad vandaag al wat snaps gestuurd van mn pols met bloed erop getekendquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, oké. Nou, als je daar niet mag gaan werken, dan kun je maar beter stoppen met alles.
Wel down the road en niet across the street eh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja khad vandaag al wat snaps gestuurd van mn pols met bloed erop getekend
jajaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel down the road en niet across the street eh.
Ben nog steeds bij laatste aflevering van S1.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaja
gister ook gezien in house of cards
" de " foks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet kakken maar het is saai op de foks. Wat nu?
Ja.quote:
Spijt me, vergeef me. (f)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat, can't handle.
Hoi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet kakken maar het is saai op de foks. Wat nu?
nee is van origin personquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm meloewa haar telefoon is gestolen
KLB / Portemonnee gejat.
Ik zie een verband
Te laat.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, I need an adult.
Die tweeling hè, die álles hetzelfde doet, die hebben ook samen dezelfde vriend.
[ afbeelding ]
Would still hit, don't give a fuck.
Maar als die vriend ze allebei bezwangerd, is die ene gozer dan srs de vader als oom van één zo'n joch?
bezwangerdquote:
Ze heeft een vriendje die half mocro is en jij denkt gelijk dat hij haar portemonnee heeft gestolen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm meloewa haar telefoon is gestolen
KLB / Portemonnee gejat.
Ik zie een verband
Jij bent Mocromeisje, jij jat alleen van oude vrouwtjes toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje die half mocro is en jij denkt gelijk dat hij haar portemonnee heeft gestolen?Durf je nog met mij te daten?
Bloemetje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat is (f) weet geen MSN meer, permanent gedelete van brein.
Doe maar zo.quote:
Gekke tijdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij ging als een trein!!!1111111 heeheheeeuhhueehiueeeahaaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
Sala ik kwam net je nieuwe favoriete collega tegen. Heb nog nooit zo'n blije conducteur meegemaaktging echt hard op kaartjes knippen
ripquote:
Misschien was hij het spoor bijster.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij ging als een trein!!!1111111 heeheheeeuhhueehiueeeahaa
Ik ken nog wel wat Turkengrappen.quote:
Ja, maak ze eens! Kan ik ze vertellen tegen turkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat Turkengrappen.
misschien was hij op weg naar huisquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
Sala ik kwam net je nieuwe favoriete collega tegen. Heb nog nooit zo'n blije conducteur meegemaaktging echt hard op kaartjes knippen
Wat is een Turk met een mes in z'n rug?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maak ze eens! Kan ik ze vertellen tegen turken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Turk met drie messen in z'n rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Opgerookt die bloem zeker HAHAHA.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
komt een Turk bij de kassaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maak ze eens! Kan ik ze vertellen tegen turken
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is een Turk met een mes in z'n rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Turk met drie messen in z'n rug?Wat is een Iraanse met een neus voor slechte grappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is een Turk met een mes in z'n rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Turk met drie messen in z'n rug?Damn, had van jou betere verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is een Iraanse met een neus voor slechte grappen?Haha, mad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ben leeg.quote:
Net gekakt, snap je.![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is een Iraanse met een neus voor slechte grappen?Ik moest beetje lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, zag je toch al aan die PI, zuurtje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen Turk, so nee. Maar jouwe was echt slecht.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Je neus zat in de weg, schatje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zag je toch al aan die PI, zuurtje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: