so so proud, mijn zoonquote:
Ondanks dat ik ouder en wijzer ben, en mijn piemel groter is.... vind ik het wel prettig dat jij trots op mij bentquote:
die user boven jouquote:
EG NIE!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ouder en wijzer ben, en mijn piemel groter is.... vind ik het wel prettig dat jij trots op mij bent
Wel ouderquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die user boven jou
[..]
EG NIE!
CB is maar wat lafjes half bruin hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:22 schreef Yiha het volgende:
Het is niet omdat jij zwart bent, dat je anderen continu hoeft zwart te maken hoor.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:22 schreef Yiha het volgende:
Het is niet omdat jij zwart bent, dat je anderen continu hoeft zwart te maken hoor.
Tamme huisnjiggu.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CB is maar wat lafjes half bruin hoor.
geeft niks, ik ook somsquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind je gewoon een kk mongool
We moeten pratenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben zwanger, lig al de hele dag te kotsen en heb zin an augurk.
Echt ??quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha jongens kunnen niet zwanger worden gekkies ;p
Jaquote:
Ik weet niet of ik zit te wachten op een mini 2NutZ hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Javan jou weet ik niet, zullen we testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zit te wachten op een mini 2NutZ hoor
Toucheeeeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Micro ntm welmini ntm hebben we al!
haha* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toucheeeeeee.
Micro ntm welmini ntm hebben we al!
haha
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef ntm het volgende:
[..]Ben je zelf ook klein dan?
Ik moet ook geen kindjes maken met een midget zoals Dima want dat is zielig
Ik ben 1.83m dus valt mee.... Meer omdat jij mini bent en ntmquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef ntm het volgende:
[..]Ben je zelf ook klein dan?
Ik moet ook geen kindjes maken met een midget zoals Dima want dat is zielig
Alsof jij daar iets vanaf weet, ben jij doctor ofsow? :SSss;squote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha jongens kunnen niet zwanger worden gekkies ;p
Ja, Dr.Dre.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets vanaf weet, ben jij doctor ofsow? :SSss;s
Van tvquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dat hele bzzt electricity grapje? waar is dat van?
Iets meer details?quote:
zegt me niks?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Mij ook niet :squote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
haha je zei anusquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Zie het aldoor terugkomen...
beetje zelfde als dat erianus gedoewat
Oh haha dat is de grap lolquote:
Nu nog niks wijzer, maar goed laat maar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Che_ het volgende:
is van die maidenstower en haar mediamarktvriendje
Boeiend man, er is derde wereldoorlog op komst en jij struggled om fok lingoquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu nog niks wijzer, maar goed laat maar.
En die maidenstower sowieso
prioriteitenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boeiend man, er is derde wereldoorlog op komst en jij struggled om fok lingo
zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boeiend man, er is derde wereldoorlog op komst en jij struggled om fok lingo
quote:"och, de derde wereldoorlog, ik weet het niet zo goed meer. Ik heb er allemaal weinig van meegekregen. Ik zat voornamelijk op mijn zolderkamertje beetje zuipen beetje fokken beetje chille toch"
Sowieso al die huilies die nu vet bang zijn om dat hele getouwtrek om de krimquote:
Denk eerlijk gezegd dat er nooit geen WW3 komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso al die huilies die nu vet bang zijn om dat hele getouwtrek om de krim
Dus wel? dubbele ontkenning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat er nooit geen WW3 komt.
Nee, gewoon Brabants.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus wel? dubbele ontkenning.
Ik denk van niet.
whueheuaheauequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, gewoon Brabants.
Dus nee denk van niet wueheheh.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef Monopoly het volgende:
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |