Oud is goed, ik heb zelf nog een dapp'je uit '68 ergens in de schuur liggen. Die GPZ's zijn wel mooi om te zien vind ik, net als honda cb'tjesquote:
Nee.quote:
1x op z'n kop springen en klaar.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je m'n broer Bowser al ontmoet?
Is dat een goede documentaire? Verveel mequote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x op z'n kop springen en klaar.
American History X.
Moet je VICE docu's kijken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat een goede documentaire? Verveel me
TED staat soms wel iets interessants bij.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat een goede documentaire? Verveel me
Maat van me heeft een cb, racebak, niks in vergelijking met deze, alhoewel die boven de 7000 toeren nog zo'n bommetje bijgeeft. Oppassen dusquote:Op zondag 20 april 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oud is goed, ik heb zelf nog een dapp'je uit '68 ergens in de schuur liggen. Die GPZ's zijn wel mooi om te zien vind ik, net als honda cb'tjes.
Ga maar proberen te slapen denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
TED staat soms wel iets interessants bij.
Breitwand cilindersquote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef Yiha het volgende:
Er staat ook nog een Herculus Sachs, 125cc maar, maar wel tof om mee te rijden.
Slaap je wel sneller.quote:
Ja shit ik was gisteren wat laat met boodschappen, was geen brood meer :S nu kan ik geen tosti makenquote:
Dat is een breitwand cilindertje ja. Die heb je ook voor dappies.quote:
Dan voel je (je) wel (je) kloten ja.quote:Op maandag 21 april 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dan probeer je dat en dan loopt het er zo lullig uit :S
Is jou dat wel eens gebeurd?quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan voel je (je) wel (je) kloten ja.
Nee, ik heb de zelfdiscipline van een muis in de buurt van een muizenval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |