quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef F9187 het volgende:
[..]
Als jij het zegtiets met F1978 die aandacht krijgt van de vrouwen omdat ie eerlijk is naar ze en mannen als jij dus steeds voor is, dus resultaat daarvan is jaloezie bij jou onder andere... geeft niks hoor... je bent niet de enige hier
Echt niet? Ik kan je voorzien van fimpjes, je hoeft zelf niks te zoeken.quote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel wat het is. Hoef geen filmpje te zien.
Maak jij nieuwe TC?quote:Op zondag 15 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Echt niet? Ik kan je voorzien van fimpjes, je hoeft zelf niks te zoeken.
Weiger het te lezenquote:
ik geloof echt niet dat hij zo kkachterlijk is. zulke mensen worden gewoon opgenomen in inrichtingen hoor.quote:
Ik geloof het ook niet denk dat die foto's ook gewoon van de google komenquote:Op zondag 15 december 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat hij zo kkachterlijk is. zulke mensen worden gewoon opgenomen in inrichtingen hoor.
Ik kan minstens 10 users opnoemen uit m'n hoofd voor wie hetzelfde geldt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat hij zo kkachterlijk is. zulke mensen worden gewoon opgenomen in inrichtingen hoor.
Denk het niet.quote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet denk dat die foto's ook gewoon van de google komen
Zijn ook allemaal trollies hoorquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan minstens 10 users opnoemen uit m'n hoofd voor wie hetzelfde geldt.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil dat ook gewoon geloven, laat mequote:
Ga je gangquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Moest ook meteen aan jou denken.quote:
grappig omdat je het meentquote:Op zondag 15 december 2013 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest ook meteen aan jou denken.
Mja.quote:
Ja hoor.quote:
Nee. ;squote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kom je tinychat? zet je cam aan.
In dat gevalquote:
Oh oké kom eraan.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kom gewoon. Ik ga m'n piemel laten zien.
Had ze weer d'r topje uit?quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mist er ook niks aan nu Chai weg is
Oh dan welquote:
Oh. Stuur pic van je piemel in DM dan. ;squote:
Misschien zat Moos ondertussen wel tussen haar benen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zat wel op haar kamer voor meer prive
Godse fallus obsessie jij.quote:Op zondag 15 december 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Stuur pic van je piemel in DM dan. ;s
terwijl ze naar mij keekquote:Op zondag 15 december 2013 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien zat Moos ondertussen wel tussen haar benen.!!
Zit niet zo op me te letten elke keer. ;squote:
quote:
kom op tinechatquote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit niet zo op me te letten elke keer. ;s
In het dorp is glasvezel, hier niet.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Slechte verbinding in het dorp. Meisje toch.
Ik zie alles.quote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit niet zo op me te letten elke keer. ;s
Oh oké. Wat heb je aan?quote:
Een rode boxershirt van gister waar ik 2 uur intensief in heb gesport.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een rode boxershirt van gister waar ik 2 uur intensief in heb gesport. jij?
Is ie nog nat van het zweet?quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een rode boxershirt van gister waar ik 2 uur intensief in heb gesport.
Durf niet.quote:
Doe maar schatje, geen kou lijdenquote:
Nice. :$quote:
Het leven is niet altijd feest.quote:Op zondag 15 december 2013 22:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kon ik maar het zelfde over jou zeggen.
Maar met jou wel hbiba...quote:Op zondag 15 december 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd feest.
Geloof niet dat iedereen daar is.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je ziet iedereen de hele tijd lol hebben.
Nou en?quote:
Jij verwacht dat fokkers een leven hebben om over te vertellen??quote:
Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin jij maar eens wijsneusquote:Op zondag 15 december 2013 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij verwacht dat fokkers een leven hebben om over te vertellen??
quote:Op zondag 15 december 2013 22:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
Sorry.hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls dun b madjust j/k pls no harm x(
[..]
Sorry.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Nee, heb pijn in m'n ziel nu.quote:
Laat eens zien ja, ben benieuwd.quote:Op zondag 15 december 2013 23:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
Maar wie wil een filmpje van een opgepompt kutje?
Doe normaal.quote:
Ahw, lief.quote:Op zondag 15 december 2013 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Spijt me oprecht, ik wil anders nog wel de psychiater betalen voor je
Kan maar zo.quote:
Komt eraanquote:Op zondag 15 december 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat eens zien ja, ben benieuwd.
Hoe is het met je?quote:Op zondag 15 december 2013 23:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
neuk het systeem, vernaai spullen.
Je hebt. Lijkt me wel grappig om het een keer mee te maken.quote:Op zondag 15 december 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat eens zien ja, ben benieuwd.
Ja, wilde gewoon weten hoe het met Haze is maar wilde je niet achtergesteld laten voelen.quote:
Getverquote:Op zondag 15 december 2013 23:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je hebt. Lijkt me wel grappig om het een keer mee te maken.
Volgens mij voelt dat echt fucking spangquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 23:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij voelt dat echt fucking spang
Als je dick had zou je ook.quote:
Ja en anders lieg je.quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als je dick hebt wil je per definitie dit uitproberen?
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als je dick hebt wil je per definitie dit uitproberen?
als ik geen dick had zou ik mn klitje gewoon overal tegenaanwrijvenquote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
Als ik dick had, zou ik 'm ook overal in willen steken.
Hoezo 'als'?quote:Op zondag 15 december 2013 23:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik geen dick had zou ik mn klitje gewoon overal tegenaanwrijven
heb je een videorecorderquote:Op zondag 15 december 2013 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd. En niemand die het voor me opneemt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver wat een geweldige scene dit.
Jij met je rare filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver wat een geweldige scene dit.
geniale scène. Geniale serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zekerquote:Op maandag 16 december 2013 10:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
geniale scène. Geniale serie.
Breaking Badquote:
Wat zei je werkgever? "Hier heb je werk" ?quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, sliep zo lekker.. Word ik wakker gebeld door mijn werkgever.Ik kan nu meer slapen.
Chai fap me alsjeblieft in slaap.
Zoietsquote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei je werkgever? "Hier heb je werk" ?
En toen jij zo van "Nee, ben turk haha" ?
Wow, nee ben niet zo van dat soort activiteiten sorry :s wacht nog maar even op chai.quote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
ZoietsJij zou me ook wel mogen fappen eigenlijk.
Lekker op je bril kwakken.
Jij hebt een kantoorbaantje? Zitten fokken en werk laten liggen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, nee ben niet zo van dat soort activiteiten sorry :s wacht nog maar even op chai.
Ja, en nee niet helemaal waar.quote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij hebt een kantoorbaantje? Zitten fokken en werk laten liggen.
Klein beetje waar dus.quote:
gvd je had gisteravond in Amsterdiggidam (copyright Yuri) moeten zijn, had je goeie threesome kunnen hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan hier niet op antwoorden, moet even CB bevredigen.
Beetje idd. Werk gaat voor hoorquote:Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Klein beetje waar dus.Je bent een hipster dus ik gok dat je werkt voor een reclamebureau.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje idd. Werk gaat voor hoor
Ben geen hipster en nee niet voor een reclamebureau
Do normal menquote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
ZoietsJij zou me ook wel mogen fappen eigenlijk.
Lekker op je bril kwakken.
Sorry Vas, wist niet dat jij al wakker was. Jij boven iedereen toch.quote:
wowquote:
Ik ben schuldig maar ik klikte voor jailbait foto's.quote:
gvdquote:Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd je had gisteravond in Amsterdiggidam (copyright Yuri) moeten zijn, had je goeie threesome kunnen hebben.
Ik van achteren in je kontgat en jouw lange neus in t poepertje van een andere dame.
ur invitedquote:
4 jan.quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, sliep zo lekker.. Word ik wakker gebeld door mijn werkgever.Ik kan nu meer slapen.
Chai fap me alsjeblieft in slaap.
Hahahahaha fuck hey, ik zie die nu pas.quote:
Moet ik zo lang in bed blijven liggen? Wat is er op 4 januari eigenlijk?quote:
Meet.quote:Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Moet ik zo lang in bed blijven liggen? Wat is er op 4 januari eigenlijk?
Ben al wakker sinds half 7 je weet niks van die tuiglevenquote:Op maandag 16 december 2013 10:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry Vas, wist niet dat jij al wakker was. Jij boven iedereen toch.Kom me fappen.
Ja hey, waarom altijd op een zaterdag. Zondag en maandag is mijn weekend.quote:
Je vond em mooi en dan ga je zo doen?quote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben al wakker sinds half 7 je weet niks van die tuigleven![]()
Maar ik wil dat rare paddestoeltje niet aanraken hoorals je een demente bejaarde was die hier woonde misschien
Is de eerste op zaterdag juistquote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja hey, waarom altijd op een zaterdag. Zondag en maandag is mijn weekend.
Vas word nat van bejaardenquote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben al wakker sinds half 7 je weet niks van die tuigleven![]()
Maar ik wil dat rare paddestoeltje niet aanraken hoorals je een demente bejaarde was die hier woonde misschien
Prachtig, daarom sprong ik meteen op de brommer naar je toe.quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je vond em mooi en dan ga je zo doen?
Oh. Dan ben ik erbij als de volgende niet op zaterdag valt of als ik geen 0 uren contract meer heb. Want dan neem ik gewoon vrij.quote:
Waarom wil je me zo graag breken? Ik breek je kankerbeentje a kahba.quote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prachtig, daarom sprong ik meteen op de brommer naar je toe.
@nootmans: ja haha![]()
Je kan ook gewoon alleen in het begin even komenquote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik erbij als de volgende niet op zaterdag valt of als ik geen 0 uren contract meer heb. Want dan neem ik gewoon vrij.
en dan daarna lekker slapen!quote:Op maandag 16 december 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen in het begin even komen
Shiiiitquote:
Dm me details maar, kijk ik of het lukt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen in het begin even komen
Zal ik doen zodra ze er zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dm me details maar, kijk ik of het lukt.
hahahaha kkranzig lolquote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prachtig, daarom sprong ik meteen op de brommer naar je toe.
@nootmans: ja haha![]()
Hey idh!quote:
Hehe.quote:
Goed dat je dit even zegt. Even mijn traject checken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Salatrel het volgende:
bah wat is die nieuwe dienstregeling kut zegde trein naar huis is nu een kwartier later of vroeger dan vorige week
nu heb ik 20 minuten overstap ipv 5
![]()
#fml
Huh?quote:Op maandag 16 december 2013 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Edit: Oh shit, verkeerde quote. Wtf.![]()
Hey.
quote:
Ik wilde deze quoten, maar ineens kreeg ik die vorige post en zo.quote:
Oh weer een quotegate?quote:Op maandag 16 december 2013 11:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde deze quoten, maar ineens kreeg ik die vorige post en zo.
Ik heb het niet meer echt in de vingers of zo.quote:
Misschien alleen maar beterquote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer echt in de vingers of zo.
zou het niet trekken zoveel veranderingquote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wauw, mijn trein vertrekt vanaf nu maar liefst 1 minuut later dan normaal.
teken dat je een leven hebtquote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer echt in de vingers of zo.
In de vroege ochtend is een minuut een uur waard.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou het niet trekken zoveel verandering
voor een uur of 10 - 10:30 ben ik toch niet wakkerquote:Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In de vroege ochtend is een minuut een uur waard.
Dat heb ik eerder met tijden voor een uur of twee in de middag.quote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor een uur of 10 - 10:30 ben ik toch niet wakker
ja dat is komend weekend want nachtdienstquote:Op maandag 16 december 2013 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder met tijden voor een uur of twee in de middag.
Heb ik nu, ik voel de energie weer.quote:Op maandag 16 december 2013 11:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat is komend weekend want nachtdienst
Bij mij moet het ook even inzinken..quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou het niet trekken zoveel verandering
Doet me denken aan mijn vader die stiekem wild is van treinen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:22 schreef Salatrel het volgende:
het kan nog veel ergerze rijden nu met oude sprinters
dan zit 1e klas in het midden en niet meer ter hoogte van de trap bij in en uitstappen
![]()
![]()
dat soort mensenquote:Op maandag 16 december 2013 11:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn vader die stiekem wild is van treinen.
Je zou maar iets hebben wat je waardeert he.quote:
ieder zijn hobby maar val mij er niet mee lastigquote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou maar iets hebben wat je waardeert he.
Kladblokje en penquote:
Daarom 'stiekem'.quote:Op maandag 16 december 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ieder zijn hobby maar val mij er niet mee lastig
Valt me wel op dat allerlei figuren geobsedeerd zijn door veel te dure horloges.quote:
Heb je al een mooi klokje binnen dan?quote:
Wat is veel te duur?quote:Op maandag 16 december 2013 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt me wel op dat allerlei figuren geobsedeerd zijn door veel te dure horloges.
Ok. Ik zit er net onder dus ik val niet onder 'allerlei figuren'.quote:
Echt fantastisch.quote:Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok. Ik zit er net onder dus ik val niet onder 'allerlei figuren'.
Treinspotterquote:
In het ouderlijk huis elke 15 minuten een aardbeving door een voorbijrazende trein. Dus ergens heb je gelijk.quote:
Gvd.quote:Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd je had gisteravond in Amsterdiggidam (copyright Yuri) moeten zijn, had je goeie threesome kunnen hebben.
Ik van achteren in je kontgat en jouw lange neus in t poepertje van een andere dame.
Je hebt daar zeker ook speciaal apparatuur staan om alle bevingen nauwkeurig op te meten.quote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het ouderlijk huis elke 15 minuten een aardbeving door een voorbijrazende trein. Dus ergens heb je gelijk.
Mijn afstandbediening om het geluid harder te zetten, telt dat?quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je hebt daar zeker ook speciaal apparatuur staan om alle bevingen nauwkeurig op te meten.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn afstandbediening om het geluid harder te zetten, telt dat?
Jawel, vind het jammer dat ik het gemist heb.quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wil je geen human centipede zijn dan?
Van mij was 1100 euquote:
Het is meer een accesoire voor mij om status aan te verlenenquote:
Ik wilde iets zeggen over dat je daar je penis voor hebt. Maar nee, dat vind ik te flauw.quote:Op maandag 16 december 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is meer een accesoire voor mij om status aan te verlenen
Mijn penis is sowieso niet representatief.quote:Op maandag 16 december 2013 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over dat je daar je penis voor hebt. Maar nee, dat vind ik te flauw.
Dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 16 december 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis is sowieso niet representatief.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis is sowieso niet representatief.
Wat voor? Show 'em broeder.quote:
Slechtquote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommedat ik die niet zag aankomen
quote:
gelukkig hebben we de foto's nogquote:
hnnnnnnngquote:
Die is wel nice jaquote:
Thanks!quote:
Nicequote:
tot nu toe alleen "goedkoop" spul onder de 300quote:Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je al een mooi klokje binnen dan?
Goeie status oppepperquote:
Het is veel geld, maar als je het zo mooi vind zou ik er ook voor gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop echt al 2 jaar te geilen op een paar horloges van MlC. Ik was zo dichtbij![]()
Even mijne showen dan maarquote:Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot nu toe alleen "goedkoop" spul onder de 300
Mooie welquote:Op maandag 16 december 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hnnnnnnng
Was in gesprek over een Maurice lacroix Pontos chrono maar die heeft de verkoper uiteindelijk toch zelf gehouden. Snap ik wel
Wel cool dingquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Even mijne showen dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg de tritium tubes niet goed op de foto. Ik faal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met leren straps.
[ afbeelding ]
ja maar nieuw vind ik toch een tikje te prijzig helaasquote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is veel geld, maar als je het zo mooi vind zou ik er ook voor gaan.
Vind het wel een mooi ding.
Marktplaats e.d.quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja maar nieuw vind ik toch een tikje te prijzig helaas
Russische degelijkheidquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Even mijne showen dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg de tritium tubes niet goed op de foto. Ik faal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met leren straps.
[ afbeelding ]
48mm maar zit wel super comfiquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel cool dingwel echt een blok of niet?
Hij is wel degelijk maar helaas niet Russisch meer. Vostok Europe staat los van Vostok.quote:
dezinvanluxe.nl dat forumquote:
Sowieso buiten een zaak om dit soort bedragen via internet is eng :squote:Op maandag 16 december 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
dezinvanluxe.nl dat forum
Ik vertrouw mensen die producten van over de 2k op marktplaats verkopen niet
ja idd. Op dat forum zitten veel mensen met grote verzamelingen die vaker kopen en verkopen van elkaar en ruilen enzo, dan vertrouw ik het nog wel wat beterquote:Op maandag 16 december 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso buiten een zaak om dit soort bedragen via internet is eng :s
Oké.quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze horlogepraatlaten we het over tieten hebben
Jailbait?quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
SEX / Grote borsten lelijk?quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb blijkbaar best wel grote borsten denk ik, ik heb cup D. Ik draag altijd ruimzittende kleding wat een beetje meisjesachtig is. Ik had toevallig onlangs iets gekocht wat heel erg mijn borsten en taille accentueert. Het staat super mooi maar is het niet ontieglijk in your face om grotere borsten dan zo erg te benadrukken?
Is het ordi to flaunt it?
Jailbait wollah?quote:Op maandag 16 december 2013 12:34 schreef tetouaribo het volgende:
Mooi rond, firm en zacht. Zo moeten ze zijn.
lekker geëndoroteerd schoudertjequote:
Beter onderwerp inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind Mishu wel een fascinerende user. Volgens mij is ze best lekker (niet door haar big boobs maar ze zei keer dat ze bovengemiddeld was) maar nu helemaal.quote:
Pics van je horloge or gtfo.quote:
Aandachtshoeren zijn je ding?quote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind Mishu wel een fascinerende user. Volgens mij is ze best lekker (niet door haar big boobs maar ze zei keer dat ze bovengemiddeld was) maar nu helemaal.
quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat een verrassing weer dit, die planken die jij altijd post.
Zien, ja.quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch iemand lekker vinden om te zien.
Zooo strak.quote:
Vertel.quote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het makkelijker als ze geen aandachtshoer is.
Rechte pony's + highlights.quote:
mur?quote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef Zosk het volgende:
Beetje spieren mag best hoor, maar dat is een vent met lang haar.
quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zooo strak.Dit is eentje waarvan je sowieso weet dat ze lekker lang kan fappen in plaats van te zeuren dat haar armen pijn doen.
Ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zooo strak.Dit is eentje waarvan je sowieso weet dat ze lekker lang kan fappen in plaats van te zeuren dat haar armen pijn doen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penisquote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef Zosk het volgende:
Beetje spieren mag best hoor, maar dat is een vent met lang haar.
Kom op man.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom plakken jullie gelijk aandachtshoer labeltje op?
Ze zegt toch ze gaat niet dragen totdat ze een vriendje heeft.
Volgens mij is het echt een net meisje.
Thanks.quote:Op maandag 16 december 2013 12:55 schreef krioro het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vagina
yw
Deze man weet. Ze melkt je he-le-maal leeg (ook met vagijn en aars).quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Andersom niet iig, is geen plek voor gek.quote:Op maandag 16 december 2013 12:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze man weet. Ze melkt je he-le-maal leeg.
Ja er zijn ook vormen waarbij het heel erg in je voordeel werkt. Dus tja.quote:Op maandag 16 december 2013 12:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, begon ik het net leuk te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |