Ahw, lief.quote:Op zondag 15 december 2013 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Spijt me oprecht, ik wil anders nog wel de psychiater betalen voor je
Kan maar zo.quote:
Komt eraanquote:Op zondag 15 december 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat eens zien ja, ben benieuwd.
Hoe is het met je?quote:Op zondag 15 december 2013 23:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
neuk het systeem, vernaai spullen.
Je hebt. Lijkt me wel grappig om het een keer mee te maken.quote:Op zondag 15 december 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat eens zien ja, ben benieuwd.
Ja, wilde gewoon weten hoe het met Haze is maar wilde je niet achtergesteld laten voelen.quote:
Getverquote:Op zondag 15 december 2013 23:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je hebt. Lijkt me wel grappig om het een keer mee te maken.
Volgens mij voelt dat echt fucking spangquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 23:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij voelt dat echt fucking spang
Als je dick had zou je ook.quote:
Ja en anders lieg je.quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als je dick hebt wil je per definitie dit uitproberen?
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als je dick hebt wil je per definitie dit uitproberen?
als ik geen dick had zou ik mn klitje gewoon overal tegenaanwrijvenquote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
Als ik dick had, zou ik 'm ook overal in willen steken.
Hoezo 'als'?quote:Op zondag 15 december 2013 23:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik geen dick had zou ik mn klitje gewoon overal tegenaanwrijven
heb je een videorecorderquote:Op zondag 15 december 2013 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd. En niemand die het voor me opneemt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver wat een geweldige scene dit.
Jij met je rare filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver wat een geweldige scene dit.
geniale scène. Geniale serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zekerquote:Op maandag 16 december 2013 10:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
geniale scène. Geniale serie.
Breaking Badquote:
Wat zei je werkgever? "Hier heb je werk" ?quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, sliep zo lekker.. Word ik wakker gebeld door mijn werkgever.Ik kan nu meer slapen.
Chai fap me alsjeblieft in slaap.
Zoietsquote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei je werkgever? "Hier heb je werk" ?
En toen jij zo van "Nee, ben turk haha" ?
Wow, nee ben niet zo van dat soort activiteiten sorry :s wacht nog maar even op chai.quote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
ZoietsJij zou me ook wel mogen fappen eigenlijk.
Lekker op je bril kwakken.
Jij hebt een kantoorbaantje? Zitten fokken en werk laten liggen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, nee ben niet zo van dat soort activiteiten sorry :s wacht nog maar even op chai.
Ja, en nee niet helemaal waar.quote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij hebt een kantoorbaantje? Zitten fokken en werk laten liggen.
Klein beetje waar dus.quote:
gvd je had gisteravond in Amsterdiggidam (copyright Yuri) moeten zijn, had je goeie threesome kunnen hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan hier niet op antwoorden, moet even CB bevredigen.
Beetje idd. Werk gaat voor hoorquote:Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Klein beetje waar dus.Je bent een hipster dus ik gok dat je werkt voor een reclamebureau.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje idd. Werk gaat voor hoor
Ben geen hipster en nee niet voor een reclamebureau
Do normal menquote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
ZoietsJij zou me ook wel mogen fappen eigenlijk.
Lekker op je bril kwakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |