Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.quote:
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraanquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?quote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraan
maar dan is het weer oke omdat ze puni hebben cker
Jij denkt dat haan beter weet?quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant. Alleen die doet het uit instinct en weet niet beter en haan doet het expres.
he 4ebequote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
sesambollen met kaas, bacon, komkommer en mayo en als toetje witte Milka Chocowafer
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezienquote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant.
Mortaxx zeker.quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezien
echt tenenkrommend zeg ik je
tenenkrommend
en maar afgeven op cock33...
ik vind dat gewoon krom snap je
Wat hebben hosselpogingen van een gebruiker op dit forum er mee te maken? overigens volgens mij probeert iedereen haar te hosselen. Als ik die topics zo ziequote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenenkrommend
Haiquote:
Twijfelgeval.quote:
Forum is in verval geraakt sinds jij geen mod meer bent. RIP.quote:
Dat is al jaren in verval.quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum is in verval geraakt sinds jij geen mod meer bent. RIP.
Vreetzakquote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
sesambollen met kaas, bacon, komkommer en mayo en als toetje witte Milka Chocowafer
En jij hebt het erger gemaakt.quote:
komt omdat je niet aware bent maar npquote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Snap sowieso je hele post hierboven niet echt, weinig te maken met waar het om ging dacht ik.
Ok Che_quote:Op zondag 15 december 2013 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
komt omdat je niet aware bent maar np
Het is weekendquote:
Tegenwoordig FOK! ik in kladblok. Leuke users daar.quote:
Nee nog niet. Heb over maandje tentamens dus ik wacht er nog even mee.quote:Op zondag 15 december 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Dima, nog nieuwe sollicitaties lopen?
"Hey, wat leuk dat ik er ben."quote:Op zondag 15 december 2013 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tegenwoordig FOK! ik in kladblok. Leuke users daar.
Wie is SG?quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenenkrommend
Oké. Succes.quote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Heb over maandje tentamens dus ik wacht er nog even mee.
Maar ik ga binnenkort solliciteren bij o.a. een call center denk ik, zodat ik na de tentamens hopelijk kan beginnen.
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.quote:
Alleen maar mooie mensen in US.quote:Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.
Ben benieuwd naar KPD :squote:Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.
Vanavond weer lekker catfish kijken met mamaquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
Vanavond weer lekker bzv kijken met papa en mama.
Nog niet alle catfish hebben gezienquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker catfish kijken met mama
Fappen op plaatjesquote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Nu even lekker aan m'n pik trekken.
Kanker, wie is dat? Wilde ook even een pic droppen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Nu even lekker aan m'n pik trekken.
Nu fap je alleen op zieke filmpjes?quote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fappen op plaatjes
Dat deed ik in 1999
Voel je je wel goed in je hoofd![]()
Nee? Hoezo dit nou weerquote:
Nee, maar altijd als ik het wil kijken heb ik ze al gezienquote:
Hahaha.quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar altijd als ik het wil kijken heb ik ze al gezien
Zo'n dik wijf die haar foto's zelf aanpaste maar die gast niet vertrouwde
Vooraf verteld dat het haar soulmate is en hem nooit meer kwijt wil e.d.
Ziet ze hem, is hij ook een dikzak.
Wil ze niet meer want ze vind zijn uiterlijk niks
Probeert het later toch maar en geeft hem een 2e kans (wtf) komt hij daarna te overlijden
![]()
Ja dat was die van volgende week, straks komt er weer een nieuwequote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar altijd als ik het wil kijken heb ik ze al gezien
Zo'n dik wijf die haar foto's zelf aanpaste maar die gast niet vertrouwde
Vooraf verteld dat het haar soulmate is en hem nooit meer kwijt wil e.d.
Ziet ze hem, is hij ook een dikzak.
Wil ze niet meer want ze vind zijn uiterlijk niks
Probeert het later toch maar en geeft hem een 2e kans (wtf) komt hij daarna te overlijden
![]()
Vorige week idd.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat was die van volgende week, straks komt er weer een nieuwe![]()
En idd wtf, ik had echt zoiets van jij mag ook geen eisen stellen bitch
FOK! zit vol met catfish.quote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is dat catfish?
Ik dacht is verwijzing naar soutpark ofzo met kanye west.
Chatrubatequote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee? Hoezo dit nou weer?
Gewoon cammeisjes en reddit.
Ja kwartover 6 idd. Heb je die ene ook gezien met die psycho schizo? Die zich voordeed als vrouw en toen fucking eng ging doen tegen die neger die ie bedroog?quote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige week idd.
Ok. kwart over 6 toch?
EN idd, ook nog eisen stellen.. shiiiit
Wat doe jij dan tegenwoordig? In ieder geval geen pussy regelenquote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fappen op plaatjes
Dat deed ik in 1999
Voel je je wel goed in je hoofd![]()
Geen idee man, staat geen naam bij. Die jij post is ook nicequote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kanker, wie is dat? Wilde ook even een pic droppen.
[ afbeelding ]
Oostblokvrouwen
Hahahaha jaquote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kwartover 6 idd. Heb je die ene ook gezien met die psycho schizo? Die zich voordeed als vrouw en toen fucking eng ging doen tegen die neger die ie bedroog?
Fucking mooi jaquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha jadie gast zat echt in een psychose ofso
Die neger ook echt op zo'n manier van WTF he gay or sumpn'
Hebben 60 plussers wel vaker last vanquote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
fronten dang? Ik snap die 40ers niet, sorry.
Ze is half Mocro half Spaanse en 21.quote:Op zondag 15 december 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat doe jij dan tegenwoordig? In ieder geval geen pussy regelen.
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee man, staat geen naam bij. Die jij post is ook nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |