Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.quote:
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraanquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?quote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraan
maar dan is het weer oke omdat ze puni hebben cker
Jij denkt dat haan beter weet?quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant. Alleen die doet het uit instinct en weet niet beter en haan doet het expres.
he 4ebequote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
sesambollen met kaas, bacon, komkommer en mayo en als toetje witte Milka Chocowafer
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezienquote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant.
Mortaxx zeker.quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezien
echt tenenkrommend zeg ik je
tenenkrommend
en maar afgeven op cock33...
ik vind dat gewoon krom snap je
Wat hebben hosselpogingen van een gebruiker op dit forum er mee te maken? overigens volgens mij probeert iedereen haar te hosselen. Als ik die topics zo ziequote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenenkrommend
Haiquote:
Twijfelgeval.quote:
Forum is in verval geraakt sinds jij geen mod meer bent. RIP.quote:
Dat is al jaren in verval.quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum is in verval geraakt sinds jij geen mod meer bent. RIP.
Vreetzakquote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
sesambollen met kaas, bacon, komkommer en mayo en als toetje witte Milka Chocowafer
En jij hebt het erger gemaakt.quote:
komt omdat je niet aware bent maar npquote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Snap sowieso je hele post hierboven niet echt, weinig te maken met waar het om ging dacht ik.
Ok Che_quote:Op zondag 15 december 2013 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
komt omdat je niet aware bent maar np
Het is weekendquote:
Tegenwoordig FOK! ik in kladblok. Leuke users daar.quote:
Nee nog niet. Heb over maandje tentamens dus ik wacht er nog even mee.quote:Op zondag 15 december 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Dima, nog nieuwe sollicitaties lopen?
"Hey, wat leuk dat ik er ben."quote:Op zondag 15 december 2013 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tegenwoordig FOK! ik in kladblok. Leuke users daar.
Wie is SG?quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenenkrommend
Oké. Succes.quote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Heb over maandje tentamens dus ik wacht er nog even mee.
Maar ik ga binnenkort solliciteren bij o.a. een call center denk ik, zodat ik na de tentamens hopelijk kan beginnen.
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.quote:
Alleen maar mooie mensen in US.quote:Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |