hontquote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat was niet helemaal de bedoeling
Kadtquote:
The buttonquote:
Zit! Af! Blijf!quote:
Braafquote:
KAAFIAquote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat was niet helemaal de bedoeling
Whieeepppquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit uitmaken voor hond.
Maar wel retardedquote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, want geen herdershond
Ik lees nergens dat manlief al eerder een aanzoek gedaan heeft aan vrouwstout.quote:Op zondag 15 december 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
R&P / Ik ben verloofd!
Manlief vraagt zijn vrouw opnieuw ten huwelijk en nu zijn ze opnieuw verloofd.
Chai verzint altijd van alles erbij om interessanter over te komenquote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat manlief al eerder een aanzoek gedaan heeft aan vrouwstout.
#singleforlifequote:Op zondag 15 december 2013 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
ja doe ik ga echt neit trouwen hoor ;s doe ff normaal seg
als ik ubehraupt samen ga wonen dan gewoon contract ondertekenen
maar chillsste is single blijven
geen gezeik
aahhhh wat lief, het mongooltje zegt ook watquote:Op zondag 15 december 2013 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
jij was toch ict er ofzo
![]()
![]()
ff melden dat je keertje ook uit je dak gegaan bent hahaahah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat dan weer welquote:
Ja dat is pas echt een stoere boiquote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ff zeggen
je kan niet tippe aan cock33
ik ben altijd liefquote:Op zondag 15 december 2013 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, doe eens lief tegen elkaar
dan heb je het gemaakt in je leven, als je daar op lijktquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is pas echt een stoere boi
Nou inderdaad zegquote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je het gemaakt in je leven, als je daar op lijkt
Met de komst van mijn nieuwe auto werd de radio die ik van jou gekocht had overbodig, maar die had ik supersnel weer verkochtquote:
Zulks een zaligheidquote:
Anders is het toch geen manliefquote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat manlief al eerder een aanzoek gedaan heeft aan vrouwstout.
quote:
Jij 10 jaar geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij 10 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nober wat kom je fronten dang?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
fronten dang? Ik snap die 40ers niet, sorry.quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nober wat kom je fronten dang?
Hey brak, ik ben gaar.quote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef remi1986 het volgende:
ff een huishoudelijke mededeling
ik ben brak
ow top jaquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de komst van mijn nieuwe auto werd de radio die ik van jou gekocht had overbodig, maar die had ik supersnel weer verkocht![]()
Of ik de radio er ook even in kon zettentwee linker handen represent
Die van Bishop Lamont plat gedraaidquote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef Robophatt het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)m-covers-of-all-time
Shit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was je weer een schrokop?quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel![]()
Ik beet op m'n tong
Master of Paint was een betere naam geweestquote:
De enige neger die een beetje goed is met photoshop is dwcquote:Op zondag 15 december 2013 15:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Master of Paint was een betere naam geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |