hontquote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat was niet helemaal de bedoeling
Kadtquote:
The buttonquote:
Zit! Af! Blijf!quote:
Braafquote:
KAAFIAquote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat was niet helemaal de bedoeling
Whieeepppquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit uitmaken voor hond.
Maar wel retardedquote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, want geen herdershond
Ik lees nergens dat manlief al eerder een aanzoek gedaan heeft aan vrouwstout.quote:Op zondag 15 december 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
R&P / Ik ben verloofd!
Manlief vraagt zijn vrouw opnieuw ten huwelijk en nu zijn ze opnieuw verloofd.
Chai verzint altijd van alles erbij om interessanter over te komenquote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat manlief al eerder een aanzoek gedaan heeft aan vrouwstout.
#singleforlifequote:Op zondag 15 december 2013 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
ja doe ik ga echt neit trouwen hoor ;s doe ff normaal seg
als ik ubehraupt samen ga wonen dan gewoon contract ondertekenen
maar chillsste is single blijven
geen gezeik
aahhhh wat lief, het mongooltje zegt ook watquote:Op zondag 15 december 2013 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
jij was toch ict er ofzo
![]()
![]()
ff melden dat je keertje ook uit je dak gegaan bent hahaahah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat dan weer welquote:
Ja dat is pas echt een stoere boiquote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ff zeggen
je kan niet tippe aan cock33
ik ben altijd liefquote:Op zondag 15 december 2013 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, doe eens lief tegen elkaar
dan heb je het gemaakt in je leven, als je daar op lijktquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is pas echt een stoere boi
Nou inderdaad zegquote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je het gemaakt in je leven, als je daar op lijkt
Met de komst van mijn nieuwe auto werd de radio die ik van jou gekocht had overbodig, maar die had ik supersnel weer verkochtquote:
Zulks een zaligheidquote:
Anders is het toch geen manliefquote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat manlief al eerder een aanzoek gedaan heeft aan vrouwstout.
quote:
Jij 10 jaar geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij 10 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nober wat kom je fronten dang?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
fronten dang? Ik snap die 40ers niet, sorry.quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nober wat kom je fronten dang?
Hey brak, ik ben gaar.quote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef remi1986 het volgende:
ff een huishoudelijke mededeling
ik ben brak
ow top jaquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de komst van mijn nieuwe auto werd de radio die ik van jou gekocht had overbodig, maar die had ik supersnel weer verkocht![]()
Of ik de radio er ook even in kon zettentwee linker handen represent
Die van Bishop Lamont plat gedraaidquote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef Robophatt het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)m-covers-of-all-time
Shit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was je weer een schrokop?quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel![]()
Ik beet op m'n tong
Master of Paint was een betere naam geweestquote:
De enige neger die een beetje goed is met photoshop is dwcquote:Op zondag 15 december 2013 15:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Master of Paint was een betere naam geweest
Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.quote:
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraanquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?quote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraan
maar dan is het weer oke omdat ze puni hebben cker
Jij denkt dat haan beter weet?quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant. Alleen die doet het uit instinct en weet niet beter en haan doet het expres.
he 4ebequote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
sesambollen met kaas, bacon, komkommer en mayo en als toetje witte Milka Chocowafer
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezienquote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant.
Mortaxx zeker.quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezien
echt tenenkrommend zeg ik je
tenenkrommend
en maar afgeven op cock33...
ik vind dat gewoon krom snap je
Wat hebben hosselpogingen van een gebruiker op dit forum er mee te maken? overigens volgens mij probeert iedereen haar te hosselen. Als ik die topics zo ziequote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenenkrommend
Haiquote:
Twijfelgeval.quote:
Forum is in verval geraakt sinds jij geen mod meer bent. RIP.quote:
Dat is al jaren in verval.quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum is in verval geraakt sinds jij geen mod meer bent. RIP.
Vreetzakquote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
sesambollen met kaas, bacon, komkommer en mayo en als toetje witte Milka Chocowafer
En jij hebt het erger gemaakt.quote:
komt omdat je niet aware bent maar npquote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Snap sowieso je hele post hierboven niet echt, weinig te maken met waar het om ging dacht ik.
Ok Che_quote:Op zondag 15 december 2013 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
komt omdat je niet aware bent maar np
Het is weekendquote:
Tegenwoordig FOK! ik in kladblok. Leuke users daar.quote:
Nee nog niet. Heb over maandje tentamens dus ik wacht er nog even mee.quote:Op zondag 15 december 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Dima, nog nieuwe sollicitaties lopen?
"Hey, wat leuk dat ik er ben."quote:Op zondag 15 december 2013 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tegenwoordig FOK! ik in kladblok. Leuke users daar.
Wie is SG?quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenenkrommend
Oké. Succes.quote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Heb over maandje tentamens dus ik wacht er nog even mee.
Maar ik ga binnenkort solliciteren bij o.a. een call center denk ik, zodat ik na de tentamens hopelijk kan beginnen.
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.quote:
Alleen maar mooie mensen in US.quote:Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.
Ben benieuwd naar KPD :squote:Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En in KLB allemaal heel erg meelevende en opbeurende reacties.
Vanavond weer lekker catfish kijken met mamaquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
Vanavond weer lekker bzv kijken met papa en mama.
Nog niet alle catfish hebben gezienquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker catfish kijken met mama
Fappen op plaatjesquote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Nu even lekker aan m'n pik trekken.
Kanker, wie is dat? Wilde ook even een pic droppen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Nu even lekker aan m'n pik trekken.
Nu fap je alleen op zieke filmpjes?quote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fappen op plaatjes
Dat deed ik in 1999
Voel je je wel goed in je hoofd![]()
Nee? Hoezo dit nou weerquote:
Nee, maar altijd als ik het wil kijken heb ik ze al gezienquote:
Hahaha.quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar altijd als ik het wil kijken heb ik ze al gezien
Zo'n dik wijf die haar foto's zelf aanpaste maar die gast niet vertrouwde
Vooraf verteld dat het haar soulmate is en hem nooit meer kwijt wil e.d.
Ziet ze hem, is hij ook een dikzak.
Wil ze niet meer want ze vind zijn uiterlijk niks
Probeert het later toch maar en geeft hem een 2e kans (wtf) komt hij daarna te overlijden
![]()
Ja dat was die van volgende week, straks komt er weer een nieuwequote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar altijd als ik het wil kijken heb ik ze al gezien
Zo'n dik wijf die haar foto's zelf aanpaste maar die gast niet vertrouwde
Vooraf verteld dat het haar soulmate is en hem nooit meer kwijt wil e.d.
Ziet ze hem, is hij ook een dikzak.
Wil ze niet meer want ze vind zijn uiterlijk niks
Probeert het later toch maar en geeft hem een 2e kans (wtf) komt hij daarna te overlijden
![]()
Vorige week idd.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat was die van volgende week, straks komt er weer een nieuwe![]()
En idd wtf, ik had echt zoiets van jij mag ook geen eisen stellen bitch
FOK! zit vol met catfish.quote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is dat catfish?
Ik dacht is verwijzing naar soutpark ofzo met kanye west.
Chatrubatequote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee? Hoezo dit nou weer?
Gewoon cammeisjes en reddit.
Ja kwartover 6 idd. Heb je die ene ook gezien met die psycho schizo? Die zich voordeed als vrouw en toen fucking eng ging doen tegen die neger die ie bedroog?quote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige week idd.
Ok. kwart over 6 toch?
EN idd, ook nog eisen stellen.. shiiiit
Wat doe jij dan tegenwoordig? In ieder geval geen pussy regelenquote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fappen op plaatjes
Dat deed ik in 1999
Voel je je wel goed in je hoofd![]()
Geen idee man, staat geen naam bij. Die jij post is ook nicequote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kanker, wie is dat? Wilde ook even een pic droppen.
[ afbeelding ]
Oostblokvrouwen
Hahahaha jaquote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kwartover 6 idd. Heb je die ene ook gezien met die psycho schizo? Die zich voordeed als vrouw en toen fucking eng ging doen tegen die neger die ie bedroog?
Fucking mooi jaquote:Op zondag 15 december 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha jadie gast zat echt in een psychose ofso
Die neger ook echt op zo'n manier van WTF he gay or sumpn'
Hebben 60 plussers wel vaker last vanquote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
fronten dang? Ik snap die 40ers niet, sorry.
Ze is half Mocro half Spaanse en 21.quote:Op zondag 15 december 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat doe jij dan tegenwoordig? In ieder geval geen pussy regelen.
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee man, staat geen naam bij. Die jij post is ook nice.
Ja!quote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow top ja.. is dan ook een goede radio
Vraag je weer naar de bekende weg?quote:Op zondag 15 december 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van Bishop Lamont plat gedraaid
[..]
Was je weer een schrokop?
Die aflevering met dat 'meisje' die zich voordeed als Bow Wowquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker catfish kijken met mama
Zeker geen maagd meer.quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze is half Mocro half Spaanse en 21.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja, die een dildo van geitenhuid gebruikte om meiden te bedriegenquote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Die aflevering met dat 'meisje' die zich voordeed als Bow Wow
Ja die, echt erg inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, die een dildo van geitenhuid gebruikte om meiden te bedriegenWat een figuur
wattquote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze is half Mocro half Spaanse en 21.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha 4ebe kan niet omgaan met de maatschappij.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die stelselmatig 5 -10 minuten te laat op het werk komen, onder het motto van; als het werk maar goed wordt gedaan en het vervolgens vervelend vinden dat ze scheef worden aangekeken door de overige collega's
quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha 4ebe kan niet omgaan met de maatschappij.
Ik vind het vooral naar in van die situaties waarin je iemand anders echt laat wachten.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee? Hoezo dit nou weer?
Gewoon cammeisjes en reddit.
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag je weer naar de bekende weg?
Gisteren kreeg ik wel spareribsmarinade in mijn oog.
Dat was de smaak hot, dus echt comfortabel was het niet.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, die een dildo van geitenhuid gebruikte om meiden te bedriegenWat een figuur
Zeg het ze dima, pik niks van deze berbers.quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zie je deze: ,,!,,(-L-)
Sukkel.
Kom nu hal 33quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zie je deze: ,,!,,(-L-)
Sukkel.
Lol is 'ie berber.quote:Op zondag 15 december 2013 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg het ze dima, pik niks van deze berbers.
Hij geeft die wijven allemaal een Euromuntje.quote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens de tags boven z'n US-foto's is hij koelie.
quote:
Waarom doe jij dat niet? is toch leuk.quote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij geeft die wijven allemaal een Euromuntje.![]()
Ik ben een pinner.quote:Op zondag 15 december 2013 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat niet? is toch leuk.
Liefde gaat door de maag, geld gaat door de gleuf.quote:Op zondag 15 december 2013 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een pinner.
Ik pin altijd bij meisjes.
Lees dit nu pas, ernstigquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
Ben trouwens sinds vandaag goed gekeurd om bloed te prikken en te injecteren. Dus voor al jullie bloedfetishen ben je bij mij aan het juiste adres.
Ja dit is aan jou gericht, Dqod
Nee, ik.quote:
Oh, ik dacht over dat sherlockende, automutilerende, door Chai gesupporte figuurquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik.Dacht er is fittie met durrr maar viel tegen.
Leave CY alone.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over dat sherlockende, automutilerende, door Chai gesupporte figuur.
Daar heeft ze mij niet voor nodig hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over dat sherlockende, automutilerende, door Chai gesupporte figuur.
Ik zal jou eens automutilerenquote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zie oprecht wat je daar deedquote:
Chai-interpretatie, wordt verworpen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heeft ze mij niet voor nodig hoor.
Altijd. Jullie moeten weten dat ik jullie in de gaten hou. Vooral jij.quote:Op zondag 15 december 2013 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha hey man faka, toch nog even reageren hier.
Vieze snitch.quote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Altijd. Jullie moeten weten dat ik jullie in de gaten hou. Vooral jij.
Je bedoeld durr? Hij is ook wel oke alleen hij houdt van aandacht. Thats it.quote:
Dat vind ik oprecht goed van je.quote:Op zondag 15 december 2013 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zie oprecht wat je daar deed.
Ik moest oprecht lachen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht goed van je.
Ben jij oprecht van de AIVD?quote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Altijd. Jullie moeten weten dat ik jullie in de gaten hou. Vooral jij.
Ja die bedoel ik en nee hij is een kkmongool.quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bedoeld durr? Hij is ook wel oke alleen hij houdt van aandacht. Thats it.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zondag 15 december 2013 17:04 schreef Chloroform het volgende:
Maar waarom eigenlijk zo veel haat op durrr? Jullie zijn zeker jaloers?
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 17:04 schreef Chloroform het volgende:
Maar waarom eigenlijk zo veel haat op durrr? Jullie zijn zeker jaloers?
quote:Op zondag 15 december 2013 17:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik en nee hij is een kkmongool.
Ja maar sowieso mensen die niet kunnen plannen..quote:Op zondag 15 december 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het vooral naar in van die situaties waarin je iemand anders echt laat wachten.
Dus je bijv. spreekt een bepaald punt af om vanaf daar samen ergens heen te fietsen. Dan laat je iemand letterlijk in de kou staan en tijd verspillen. Betekent gewoon dat je je eigen tijd belangrijker vindt dan die van de andere.
Nee, maar heb geen haat voor die jongen. #spreadthelove #swekswek #baasdurrrquote:
Hoe kan dat .. met je bril?quote:Op zondag 15 december 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaweet je, ik heb dat ook wel eens gehad
door dat gerop aan die ribb0n :s
Is niet fijn nee
Inderdaad, maar die mensen die dat structureel flikken zonder iets te laten weten onder het mom van 'relaxed leven'quote:Op zondag 15 december 2013 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar sowieso mensen die niet kunnen plannen..Ik zorg altijd dat ik een paar minuten voor de afgesproken tijd er ben.
En het gaat mij meer om het principe.. Als je te laat bent, laat het even weten.. dan interesseert het me niet..
quote:
Hij is corny as fuckquote:Op zondag 15 december 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar heb geen haat voor die jongen. #spreadthelove #swekswek #baasdurrr
quote:Op zondag 15 december 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die mensen die dat structureel flikken zonder iets te laten weten onder het mom van 'relaxed leven'
OK.quote:Op zondag 15 december 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar heb geen haat voor die jongen. #spreadthelove #swekswek #baasdurrr
Over mijn lijk.quote:Op zondag 15 december 2013 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze wil ook een keer met hem op de foto.
Ohhh stop it youquote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is corny as fuck. Zag ik nog liever tetouaribo de mooiboy uithangen, die is tenminste daadwerkelijk smooth (nh).
Kleine mensen moeten elkaar supporten, ook op het internet.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is corny as fuck. Zag ik nog liever tetouaribo de mooiboy uithangen, die is tenminste daadwerkelijk smooth (nh).
Mijn lijf, mijn leeffuh.quote:
HALLOquote:
Hoi 4beee goed hoor, en met jou?quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi Kiorooo
Hoe gaat het met jou?
Is dit nou een diss naar mij toe?quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine mensen moeten elkaar supporten, ook op het internet.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine mensen moeten elkaar supporten, ook op het internet.![]()
Heyhoihallohoiheehallootjesquote:
GOEDquote:
Nee, ik had het over mezelf en durrr.quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is dit nou een diss naar mij toe?
Heb wel een beetje respect voor hem. Gescheiden van een kankergaar wijf, afgevallen en nu ballen voor vaderland met clubsletjes.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd de underdog willen spelen jij.quote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik had het over mezelf en durrr.
And they always come back to me for more.quote:
Idd.quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Gezellig naar de kerstmarkt geweest."
(fb status)
Ik pas nog liever op mijn nichtje en neefje dan dat ik naar een kerstmarkt moet
Dan is het goedquote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik had het over mezelf en durrr.
Hoe weet jij dat nou, misschien was ze alle hashtags wel beu.quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb wel een beetje respect voor hem. Gescheiden van een kankergaar wijf, afgevallen en nu ballen voor vaderland met clubsletjes.
Snap die intense haat gewoon niet.quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Altijd de underdog willen spelen jij.
Eventjes een paardgerelateerd vraagje.. moet kunnen op deze zondag..quote:
Het is gewoon angst.quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap die intense haat gewoon niet.
Ehh, nee?quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eventjes een paardgerelateerd vraagje.. moet kunnen op deze zondag..
Heb jij een aansprakelijkheidsverzekering mbt buitenritten en zo ja heb je dat expliciet vermeldt bij je verzekeraar?
Ja, alles op het internet is echt.quote:
Ja nee vind ik ook weet jequote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhoihallohoiheehallootjes
Zegt Miss Hate.quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap die intense haat gewoon niet.
Jij bennt de laatste tijd ook weinig hier. Hoe issie nouw?quote:Op zondag 15 december 2013 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee vind ik ook weet je
Maar wij gaan even wat kijkon, groetjes aan je caffia's :$ xoxox gossip girl <3
Kun je nagaan. Als ik het al niet begrijp.. Hoe dan.quote:
Nu heb ik bij mijn vorige verzorgpony nooit zo'n aansprakelijkheidsverzekering gehad, maar wel altijd buiten gereden.quote:
Omdat het eigenlijk best een chille gast is om mee te lullen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, misschien was ze alle hashtags wel beu.
Is dat iets met eieren?quote:Op zondag 15 december 2013 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee vind ik ook weet je
Maar wij gaan even wat kijkon, groetjes aan je caffia's :$ xoxox gossip girl <3
Volgens mij ook. Klein hartje toch.quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk best een chille gast is om mee te lullen.
Dit klopt.quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alles op het internet is echt.
Niemand liegt hier.
Ooit..
De wereld gaat aan je voorbij, al die tijd op fok heeft je denkwijze vertroebeld.quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Als ik het al niet begrijp.. Hoe dan.
Ik geloof dit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit klopt.
Mijn penis is 30 centimeter en ik heb Dqod's broek net helemaal heel gelaten.
Dacht dat je het over zijn ex hadquote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk best een chille gast is om mee te lullen.
Ik zou jou altijd geloven.quote:
#one #lovequote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Klein hartje toch.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit klopt.
Mijn penis is 30 centimeter en ik heb Dqod's broek net helemaal heel gelaten.
Troebel is soms ook fijn.quote:Op zondag 15 december 2013 17:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De wereld gaat aan je voorbij, al die tijd op fok heeft je denkwijze vertroebeld.
Ik heb vroeger zoveel onverantwoord buiten gereden dat ik dat soort dingen niet meer overweeg.quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik bij mijn vorige verzorgpony nooit zo'n aansprakelijkheidsverzekering gehad, maar wel altijd buiten gereden.
Nu ga ik weer beginnen met buitenrijden, maar ik heb dan altijd van die horrorscenario's dat het paard een bok geeft tegen een passerende auto (wat heel onwaarschijnlijk is..).
MOOI. En foei. Ik wel, alleen had/heb 4 blessures dus 't is ook niet echt wat het zou moeten zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOED
Ik heb alleen al heel lang geen sportschool meer gezien
Gescheiden? Hij was getrouwd?quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb wel een beetje respect voor hem. Gescheiden van een kankergaar wijf, afgevallen en nu ballen voor vaderland met clubsletjes.
Op deze manier klinkt het idd een beetje midlifecrisis-achtig.quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gescheiden? Hij was getrouwd?! En dik
? En moet nu compenseren?
Geen respect daarvoor, sorry.
swag na 2012quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben ook seks hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anale seks zelfs.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben ook seks hoor.
Hoi terug ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
MOOI. En foei. Ik wel, alleen had/heb 4 blessures dus 't is ook niet echt wat het zou moeten zijn.![]()
Hoi doddieeee.
Nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik en nee hij is een kkmongool.
Is hij srs getrouwd geweest?quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik vind die dingen niet leuk.quote:
Verkapte dqod zit met haar vingers in me post.quote:
=$quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan het best begrijpen als je getrouwd bent geweest met een kankerwijf dat je erna ales wat vast en los zit gaat ballen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Op deze manier klinkt het idd een beetje midlifecrisis-achtig.
True thatquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zoveel onverantwoord buiten gereden dat ik dat soort dingen niet meer overweeg.Want dat is ook altijd goed gegaan.
Met aanspanning zou ik zoiets eerder overwegen, want automobilisten zijn ook heel erge mongolen.
Trouwenquote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het best begrijpen als je getrouwd bent geweest met een kankerwijf dat je erna ales wat vast en los zit gaat ballen.
Je hebt mensen die van te voren weten dat trouwen bullshit is en mensen die na het trouwen erachter komen.![]()
Trouwen
Kankertrollquote:
Wiejooow... wat voor blessures dang?quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
MOOI. En foei. Ik wel, alleen had/heb 4 blessures dus 't is ook niet echt wat het zou moeten zijn.![]()
Hoi doddieeee.
Gewoon samenlevingscontract, meer dan voldoende.quote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Je hebt mensen die van te voren weten dat trouwen bullshit is en mensen die na het trouwen erachter komen.![]()
Trouwen
Nepbruiloft, ideaal.quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
Zou alleen willen trouwen zodat ik een mooie trouwjurk kan dragen.
Ik ben serieus a bezem. Op een dag ga ik met een leuke vrouw trouwen en dan huisje boompje beestje en veel kinderen maken.quote:
Fagquote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon samenlevingscontract, meer dan voldoende.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben serieus a bezem. Op een dag ga ik met een leuke vrouw trouwen en dan huisje boompje beestje en veel kinderen maken.
Ja toch. Gewoon een feest geven omdat je een awesome relatie hebt en dan je vriend in een mooi pak en zelf een fucking mooie jurk dragen.quote:
Let me kick this knowledge real quick:quote:Op zondag 15 december 2013 17:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
FagContract moeten opstellen om je bitch onder de duim te houden.
Waarom vind ik dit grappigquote:
Klinkt wel een beetje oLexie, dit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon een feest geven omdat je een awesome relatie hebt
- rug/heup/been (ernstig)quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejooow... wat voor blessures dang?![]()
Klinkt niet echt best
Kan hier niet op antwoorden, moet even CB bevredigen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje oLexie, dit.
mattie gewoon deze 9mm klik klak boem niks houd ons tegen wat wil die meisje doen als wij komen met runner 180cc koevoet schroevendraaier 9mmquote:Op zondag 15 december 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Let me kick this knowledge real quick:
Een notarieel samenlevingscontract biedt een groot aantal voordelen.:
• Recht op nabestaandenpensioen. Bij veel pensioenfondsen is een notarieel samenlevingscontract verplicht om de partner te kunnen aanmelden voor het nabestaandenpensioen/partnerpensioen. De eisen verschillen per fonds.
• Afspraken over een mogelijke scheiding: Rechtszaken kunnen worden voorkomen door zaken rondom boedelverdeling/de gezamenlijke woning te regelen in het samenlevingscontract
• Belastingvoordelen met samenlevingscontract: grotere belastingvrijstellingen en minder belasting
• U kunt regelen dat u allebei in het huis kunt blijven wonen als de ander iets overkomt
• De boedelverdeling is duidelijk
• Duidelijke afspraken op het gebied van wie welk deel van de huishouding betaalt
• U bepaalt wie welk deel van de hypotheek bepaalt
• Minder kans op ruzie of onenigheid met familieleden in het geval van overlijden
Dat klinkt best als een gevalletje: we worden allemaal een dagje ouderquote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
- rug/heup/been (ernstig)
- schouder(s)
- armen (allebei)
-
Maar wordt aan gewerkt, komt wel weer goed.
Waarom geen squatjes en deathlifts en bodybalance meer dan?
Geniet ervan meid, je bent geen slet, er is veel contact aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan hier niet op antwoorden, moet even CB bevredigen.
Godverquote:Op zondag 15 december 2013 17:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
OOOHHH NEEEEE !!!! ... wat is er met je gebeurd lieve meid, weer te laat de lift in gestapt ??: @
Nah gewoon een kwestie van dingen die vast gaan zitten na langdurige zware belasting.quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt best als een gevalletje: we worden allemaal een dagje ouder![]()
Een kwartier met de auto, nou nou, poe poe.quote:Vorige week ben ik nog naar de bodybalance gegaan, maar ik moet echt wat meer sporten![]()
Mijn gym is alleen een kwartier met de auto, dus de drempel is ineens heeeeeel hoog
Maar even serieus he, ben je nou een fucking troll of niet?quote:
Dit moeten vragen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben jij helemaal 100 in de bovenkamer? Serieuze vraag.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, anders zou ik saai zijnquote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zit helemaal vast.. loop nu ook bij een Ceasar therapeut.quote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah gewoon een kwestie van dingen die vast gaan zitten na langdurige zware belasting.
[..]
Een kwartier met de auto, nou nou, poe poe.![]()
Mijne is ook een kwartier met de auto (maar ik ga altijd op de fiets, ook een kwartier lol). Hup, vooruit met de geit.
quote:
En denk je nou echt dat ik daar eerlijk antwoord op ga gevenquote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar even serieus he, ben je nou een fucking troll of niet?
Waarom niet?quote:Op zondag 15 december 2013 17:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
En denk je nou echt dat ik daar eerlijk antwoord op ga geven
Je bent een kankertroll dus. Troll on.quote:Op zondag 15 december 2013 17:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
En denk je nou echt dat ik daar eerlijk antwoord op ga geven
Ik zei al, ik zeg niks ... helaasquote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je bent een kankertroll dus. Troll on.
Oi. Komt vast ook wel goed, je bent net als ik nog jong.quote:Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit helemaal vast.. loop nu ook bij een Ceasar therapeut.
Dikke pret
Met de fiets is het een half uur dwars door het bosYeah noooooo
Ik heb niet tegen jou gezegd hoor, wat mijn status is hier op FOK!quote:
Goeien grapquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oi. Komt vast ook wel goed, je bent net als ik nog jong.
Je hoeft van mij ook niet op de fiets, maar een kwartier is toch niet lang?![]()
Gvd, Vas.quote:
That's a fiveskin.quote:
Huh?quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien grap![]()
Nee, maar ik wil graag s avonds sporten omdat dan de groepslessen (hurr durr) zijn en ik zie het niet zitten om dan circa 10 km in het pikkedonker (bosrijk gebied) een half uur heen en een half uur terug te fietsen..
En ik moet langs een of ander spookkasteel
wow...wat gaaf lijkt me dat om te doen ja ...quote:Op zondag 15 december 2013 17:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
F1978' anthem. Zie je 'em al zitten achter zijn computer met dit liedje aan mensen complimenteren op foto's. [ afbeelding ]
ze woont niet meer in aggaquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan jij afgelegener wonen dan ik?
Haha hoopte al dat jij het zou lezen.quote:
Tussen Woudenberg en Zeist is kilometers niemandslandquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan jij afgelegener wonen dan ik?
Al maanden niet meer.quote:
Eh.. Je kan toch met de auto?!?!?!quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien grap![]()
Nee, maar ik wil graag s avonds sporten omdat dan de groepslessen (hurr durr) zijn en ik zie het niet zitten om dan circa 10 km in het pikkedonker (bosrijk gebied) een half uur heen en een half uur terug te fietsen..
En ik moet langs een of ander spookkasteel
Wie noem jij een bitch. :squote:Op zondag 15 december 2013 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe is het met de bitches van fok??
Euh ja ik las verkeerdquote:
Pardonquote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu ben je net een hobbit uit de shire
Hij heeft te snel gehapt. Die blacky denkt nu dat haar kutje macht heeft. Maar is niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |