Mijn lijf, mijn leeffuh.quote:
HALLOquote:
Hoi 4beee goed hoor, en met jou?quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi Kiorooo
Hoe gaat het met jou?
Is dit nou een diss naar mij toe?quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine mensen moeten elkaar supporten, ook op het internet.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine mensen moeten elkaar supporten, ook op het internet.![]()
Heyhoihallohoiheehallootjesquote:
GOEDquote:
Nee, ik had het over mezelf en durrr.quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is dit nou een diss naar mij toe?
Heb wel een beetje respect voor hem. Gescheiden van een kankergaar wijf, afgevallen en nu ballen voor vaderland met clubsletjes.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is corny as fuck. Zag ik nog liever tetouaribo de mooiboy uithangen, die is tenminste daadwerkelijk smooth (nh).
Altijd de underdog willen spelen jij.quote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik had het over mezelf en durrr.
And they always come back to me for more.quote:
Idd.quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Gezellig naar de kerstmarkt geweest."
(fb status)
Ik pas nog liever op mijn nichtje en neefje dan dat ik naar een kerstmarkt moet
Dan is het goedquote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik had het over mezelf en durrr.
Hoe weet jij dat nou, misschien was ze alle hashtags wel beu.quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb wel een beetje respect voor hem. Gescheiden van een kankergaar wijf, afgevallen en nu ballen voor vaderland met clubsletjes.
Snap die intense haat gewoon niet.quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Altijd de underdog willen spelen jij.
Eventjes een paardgerelateerd vraagje.. moet kunnen op deze zondag..quote:
Het is gewoon angst.quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap die intense haat gewoon niet.
Ehh, nee?quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eventjes een paardgerelateerd vraagje.. moet kunnen op deze zondag..
Heb jij een aansprakelijkheidsverzekering mbt buitenritten en zo ja heb je dat expliciet vermeldt bij je verzekeraar?
Ja, alles op het internet is echt.quote:
Ja nee vind ik ook weet jequote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhoihallohoiheehallootjes
Zegt Miss Hate.quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap die intense haat gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |