Ik drink nooit, en ben nog nooit een "irritante kut autist" genoemdquote:Op zondag 15 december 2013 01:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen verliezen met alcohol gewoon hun sociale inzicht en kennen geen nuance. En dan ben jij als nuchter persoon opeens de "irrante kutautist". Omgekeerde wereld.
Onreëelquote:Op zondag 15 december 2013 01:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wanneer jezelf ook aanschoten / dronken bent is er niks aan de hand. Des te vervelender is het moment dat iedereen zich vol heeft gegoten met meters bier en onreëel loopt te doen in de Whatsapp groep.
Mensen die dronken zijn vergeten gewoon even dat niet drinken een keuze is en vinden zichzelf op dat moment ook veel beter dan mensen die niet drinken.quote:Op zondag 15 december 2013 01:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik drink nooit, en ben nog nooit een "irritante kut autist" genoemdmisschien ben je wel gewoon een irritante kut autist?
>> ben jij 16?quote:Op zondag 15 december 2013 01:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen die dronken zijn vergeten gewoon even dat niet drinken een keuze is en vinden zichzelf op dat moment ook veel beter dan mensen die niet drinken.
Hmm, ik geef je in deze ook gewoon gelijk want onreeel is niet echt geoorloofd in schrijftaal. Zelfs in de spreektaal is het nog krap aan. Veelgemaakte stijlfout, dat wel.quote:
Ik snap ook niet wat ik eigenlijk moet men mensen van van 26 die zich 10 jaar jonger gedragen op het gebied van alcoholgebruik. Betreft trouwens vrijwilligers bij een scoutinggroep. Waarom ik ze uberhaupt 'vrienden' noem weet ik ook niet, foute woordkeuze. Maar ja, ze zitten in de sociale cirkel hè? Je kan elkaar moeilijk negeren in dit werk.quote:Op zondag 15 december 2013 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als het dat niet is, waarom ga je met mensen van 16 om en noem je die vrienden?
Maak er maar een eind aan jongen, je bent een ras-autist.quote:Op zondag 15 december 2013 02:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ik eigenlijk moet men mensen van van 26 die zich 10 jaar jonger gedragen op het gebied van alcoholgebruik. Betreft trouwens vrijwilligers bij een scoutinggroep. Waarom ik ze uberhaupt 'vrienden' noem weet ik ook niet, foute woordkeuze. Maar ja, ze zitten in de sociale cirkel hè?
Je mist hier volkomen het punt.quote:Op zondag 15 december 2013 02:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maak er maar een eind aan jongen, je bent een ras-autist.[ afbeelding ]
Niet echt, jij kleeft vast aan oude gewoontes, als mensen mij niet bevallen laat ik ze vallen. Misschien een beetje te gehecht aan de dagelijkse sleur van het leven.quote:
Het gaat er om dat ik ze moeilijk kan negeren als ik met ze samen moet werken. Dat heet 'collegiaal', ik trek verder ook niet met ze op buiten het vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 15 december 2013 02:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, jij kleeft vast aan oude gewoontes, als mensen mij niet bevallen laat ik ze vallen. Misschien een beetje te gehecht aan de dagelijkse sleur van het leven.
Waarom vrijwilligers werk doen als de sfeer kut isquote:Op zondag 15 december 2013 02:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ik ze moeilijk kan negeren als ik met ze samen moet werken. Dat heet 'collegiaal', ik trek verder ook niet met ze op buiten het vrijwilligerswerk.
Ah popcorn paktquote:Op zondag 15 december 2013 02:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom vrijwilligers werk doen als de sfeer kut iswerkt gewoon " graag " met kinderen?
Sfeer over het algemeen is wel te doen, maar enkele van die sukkels zuipen zich op de zaterdag gewoon katje lam en vergeten om rekening te houden met mensen die om welke reden dan ook niet drinken. En dan ben je in mijn ogen gewoon best verkeerd bezig met je alcohol gebruikquote:Op zondag 15 december 2013 02:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom vrijwilligers werk doen als de sfeer kut iswerkt gewoon " graag " met kinderen?
Of je eerst even mijn bericht wil inlezen in het Feedback topic. Zou erg prettig zijn.quote:
Mortaxx neem over van me, ben gamen.quote:Op zondag 15 december 2013 02:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sfeer over het algemeen is wel te doen, maar enkele van die sukkels zuipen zich op de zaterdag gewoon katje lam en vergeten om rekening te houden met mensen die om welke reden dan ook niet drinken. En dan ben je in mijn ogen gewoon best verkeerd bezig met je alcohol gebruik
Gedaan en had hem al gezien. Het is trouwens niet nodig je in FB te profileren door daar mensen te gaan meldenquote:Op zondag 15 december 2013 02:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Of je eerst even mijn bericht wil inlezen in het Feedback topic. Zou erg prettig zijn.
Nee, ik weet dat het daar ook niet voor bedoeld is. Maar in deze is het handiger om een user in 1 keer gewoon even te gaan melden, want elke keer weer voor een nieuw topic posten vind ik buitengewoon onhandig.quote:Op zondag 15 december 2013 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gedaan en had hem al gezien. Het is trouwens niet nodig je in FB te profileren door daar mensen te gaan melden
Kunt toch ook gewoon een topic rapporteren en daar een opmerking over die user bijzetten.quote:Op zondag 15 december 2013 02:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het daar ook niet voor bedoeld is. Maar in deze is het handiger om een user in 1 keer gewoon even te gaan melden, want elke keer weer voor een nieuw topic posten vind ik buitengewoon onhandig.
Jij voelt jezelf ook beter dan mensen die wel drinken, zoveel is wel weer duidelijk. En dat gezever op Whatsapp kun je ook gewoon negeren, het is niet alsof je als ncuhter persoon in de kroeg staat en alle kanten op geduwd wordt, het is WHATSAPP. Zet je telefoon uit, wacht tot je vrienden nuchter zijn en lees de berichten niet terug. Nu kom je inderdaad over als een irritante autist ja.quote:Op zondag 15 december 2013 01:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen die dronken zijn vergeten gewoon even dat niet drinken een keuze is en vinden zichzelf op dat moment ook veel beter dan mensen die niet drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
die week eropquote:Op zondag 15 december 2013 10:53 schreef Salatrel het volgende:
komende week is nog geen schoolvakantie toch?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt. Vind haar verder ook niet heel bijzonder. (Laat A_F het niet horen. =$)
sowieso is donderdag goed om te gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 11:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooiik wil donderdagochtend even naar de hobbit maar geen zin in paupers in de zaal
om 09:30 maakt het niet zo heel veel uit op welke doordeweekse dag je gaatquote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso is donderdag goed om te gaan.
2NutZ?quote:
Ik vind deze man zo'n held gewoon.quote:
De hond?quote:
Ik neem aan van wel ja.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit moet wel een hoax zijn.. toch?
Ik zou jou nooit uitmaken voor hond.quote:
Hahahahaquote:
Alleen als je pics van je kontje post.quote:Op zondag 15 december 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
Ik woon niet op een eiland. Mag ik hier nu wel posten?
Nou dat durf ik niet hoor. En ben pas 15.quote:Op zondag 15 december 2013 13:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Alleen als je pics van je kontje post.
Geil. DM ze maar dan.quote:Op zondag 15 december 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat durf ik niet hoor. En ben pas 15.
Ok :$quote:Op zondag 15 december 2013 13:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geil. DM ze maar dan. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |