Ja!quote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow top ja.. is dan ook een goede radio
Vraag je weer naar de bekende weg?quote:Op zondag 15 december 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van Bishop Lamont plat gedraaid
[..]
Was je weer een schrokop?
Die aflevering met dat 'meisje' die zich voordeed als Bow Wowquote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker catfish kijken met mama
Zeker geen maagd meer.quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze is half Mocro half Spaanse en 21.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja, die een dildo van geitenhuid gebruikte om meiden te bedriegenquote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Die aflevering met dat 'meisje' die zich voordeed als Bow Wow
Ja die, echt erg inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, die een dildo van geitenhuid gebruikte om meiden te bedriegenWat een figuur
wattquote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze is half Mocro half Spaanse en 21.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha 4ebe kan niet omgaan met de maatschappij.quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die stelselmatig 5 -10 minuten te laat op het werk komen, onder het motto van; als het werk maar goed wordt gedaan en het vervolgens vervelend vinden dat ze scheef worden aangekeken door de overige collega's
quote:Op zondag 15 december 2013 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha 4ebe kan niet omgaan met de maatschappij.
Ik vind het vooral naar in van die situaties waarin je iemand anders echt laat wachten.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee? Hoezo dit nou weer?
Gewoon cammeisjes en reddit.
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag je weer naar de bekende weg?
Gisteren kreeg ik wel spareribsmarinade in mijn oog.
Dat was de smaak hot, dus echt comfortabel was het niet.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, die een dildo van geitenhuid gebruikte om meiden te bedriegenWat een figuur
Zeg het ze dima, pik niks van deze berbers.quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zie je deze: ,,!,,(-L-)
Sukkel.
Kom nu hal 33quote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zie je deze: ,,!,,(-L-)
Sukkel.
Lol is 'ie berber.quote:Op zondag 15 december 2013 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg het ze dima, pik niks van deze berbers.
Hij geeft die wijven allemaal een Euromuntje.quote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens de tags boven z'n US-foto's is hij koelie.
quote:
Waarom doe jij dat niet? is toch leuk.quote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij geeft die wijven allemaal een Euromuntje.![]()
Ik ben een pinner.quote:Op zondag 15 december 2013 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat niet? is toch leuk.
Liefde gaat door de maag, geld gaat door de gleuf.quote:Op zondag 15 december 2013 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een pinner.
Ik pin altijd bij meisjes.
Lees dit nu pas, ernstigquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
Ben trouwens sinds vandaag goed gekeurd om bloed te prikken en te injecteren. Dus voor al jullie bloedfetishen ben je bij mij aan het juiste adres.
Ja dit is aan jou gericht, Dqod
Nee, ik.quote:
Oh, ik dacht over dat sherlockende, automutilerende, door Chai gesupporte figuurquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik.Dacht er is fittie met durrr maar viel tegen.
Leave CY alone.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over dat sherlockende, automutilerende, door Chai gesupporte figuur.
Daar heeft ze mij niet voor nodig hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over dat sherlockende, automutilerende, door Chai gesupporte figuur.
Ik zal jou eens automutilerenquote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zie oprecht wat je daar deedquote:
Chai-interpretatie, wordt verworpen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heeft ze mij niet voor nodig hoor.
Altijd. Jullie moeten weten dat ik jullie in de gaten hou. Vooral jij.quote:Op zondag 15 december 2013 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha hey man faka, toch nog even reageren hier.
Vieze snitch.quote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Altijd. Jullie moeten weten dat ik jullie in de gaten hou. Vooral jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |