Geen idee, maar moest wel beetje lachen.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar moest wel beetje lachen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort tentamens man, ben te druk om hier altijd te kijken.
Maar nice.Wat waren de andere dingen dan?
Dit paste beter bij de Swarovski-armband die ik d'r 2/3 jaar terug had gegevenquote:
Tien minuten, daar heb ik toch heel niet de aandachtsspanne voor.quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:02 schreef Chai het volgende:
Zitten daar nog tieten op? En dan niet enkel bestaande uit spier?
Uitstekende keuze.quote:
Stuur eens een foto van haar. Als je al zo lang met haar bezig bent, hebben wij daar recht opquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dit paste beter bij de Swarovski-armband die ik d'r 2/3 jaar terug had gegeven.
Thnxquote:
Ik heb al een cadeau, mutsquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van haar. Als je al zo lang met haar bezig bent, hebben wij daar recht op. We helpen je zelfs met kado's voor haar uitzoeken.
Heeft toch niet mogen baten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef Allure_ het volgende:
We helpen je zelfs met kado's voor haar uitzoeken.
Heb je al eens eerder een pic van haar naar iemand hier gestuurd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb al een cadeau, muts. Ik wil wel ruilen voor een recente pic van jouw smoelwerk
.
het is het waardquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tien minuten, daar heb ik toch heel niet de aandachtsspanne voor.
nee, wel een ontzettende jankhommo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
maar trainingsmaatje kan niet, heeft straks rijles
hij wil altijd in avond gaan en sinds hij met mij traint altijd samen met hem in avond gegaan
ik vind avond niet zo chill weet hij ook
maar ik ga nu gewoon alleen
ben ik nu naaier?
Nee, ochtend/middag is voor de eckten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
maar trainingsmaatje kan niet, heeft straks rijles
hij wil altijd in avond gaan en sinds hij met mij traint altijd samen met hem in avond gegaan
ik vind avond niet zo chill weet hij ook
maar ik ga nu gewoon alleen
ben ik nu naaier?
Nee, ben te druk met stomme plaatjes kijken en soggen.quote:
begint jouw werk pas laat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ochtend/middag is voor de eckten.
mur.rar gestuurd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben te druk met stomme plaatjes kijken en soppen.
Beetje in m'n mond gekotst en hard geworden.quote:
nice. ik moet om 8 uur de deur uit, daarvoor gaat trainen echt niet lukken.quote:
hiervan erect geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje in m'n mond gekotst en hard geworden.
Wanneer houd dat mens nou eens op zegquote:
quote:
quote:
Zou laten pijpen.quote:
Ahw, lief dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
2nutz het spijt me bro je hebt me ogen weer geopend! Vergeef me! Ik ben serieus jij bent baas der bazen hier.
Wie is het? Gaga?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer houd dat mens nou eens op zegdom wijf, muziek maken prima maar dat bipolaire aandachts gehoer
Bij dezen je excuses aanvaardquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
2nutz het spijt me bro je hebt me ogen weer geopend! Vergeef me! Ik ben serieus jij bent baas der bazen hier.
Idd kan maar 1 zijn.quote:
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehousequote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD DWC
die nieuwe splinter cell heeft weer spies vs mercs en hij is hirlak
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij dezen je excuses aanvaardmannelijk van je
Enige wat je hoeft te weten is dat laatstequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehouse![]()
.
[..]
Mis ik iets?
is al n tijdje uit ja. Ga hem halen flikkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehouse![]()
.
[..]
Mis ik iets?
Wat zijn die verschillende editions?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is al n tijdje uit ja. Ga hem halen flikker
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.quote:
en met je mouw in de poep is slang voor na anale penetratie docken met je beste vriend/onderbuurman/huisgenoot/random kerel op straat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.
Metal Gear Solid is Slang, HAHA SNAP JE.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.
Ok CB ;D hehehequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
en met je mouw in de poep is slang voor na anale penetratie docken met je beste vriend/onderbuurman/huisgenoot/random kerel op straat.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Metal Gear Solid is Slang, HAHA SNAP JE.
Ik heb ook een solid snake.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Metal Gear Solid is Slang, HAHA SNAP JE.
Rosepetals makes me Scream out in joy, a Thriller of a woman. I got a Bad case of butterflies.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wuehehe zit je weer fotos van me te checken op fb? :$
:$$$$quote:
Your Beauty is like a divine Firequote:
Lyrics zijn goed, heb er verder weinig mee.quote:
Ging idd meer om al die lyrics van die dudequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lyrics zijn goed, heb er verder weinig mee.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Your Beauty is like a divine Fire
Your Beauty speaks louder than words
Your Beauty is fierce yet powerful
Your Beauty is out of this world
Mijn liefde is sterker dan Carbyne.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef Murdera het volgende:
En makkelijk opvoedbaar
Gewoon voor de pc zetten, paar blowtjes en paar ponypackjes erbij leggen en je hoeft zo een week niet thuis te komen.
I don't know youquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Mijn liefde is sterker dan Carbyne.
Neem een rennie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Chloroform het volgende:
Wow, wat een liefde hier. Krijg er een warm gevoel van binnen van.
Wow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Chloroform het volgende:
Wow, wat een liefde hier. Krijg er een warm gevoel van binnen van.
Laat gewoon een scheetje.quote:
;Dquote:
Weet niet hoe hierop te reageren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
Bij dit nummer denk ik altijd aan jou chlo. srs.. elke keer dat ik het hoorde dacht ik aan jou.
Weet ik veel, haal de normale.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat zijn die verschillende editions?
Op de grond slaan en blijven trappen tot je alleen nog maar tegels voelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
In GTA zou ik deze diender gelijk KO slaan van achteren.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig niks geeks meer aan hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga full geek mode met dit hoesje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga full geek mode met dit hoesje
[ afbeelding ]
hou dan je bek gewoon en open je benen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet hoe hierop te reageren.
Hoeveel heb jij gelegd voor die normale? Prijzen variëren van ¤33 tot ¤60 online, weet wel waar ik 'm bestelquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet ik veel, haal de normale.
Is dat je chick?quote:
So romantic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hou dan je bek gewoon en open je benen.
haha nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gelegd voor die normale? Prijzen variëren van ¤33 tot ¤60 online, weet wel waar ik 'm bestel.
[..]
Is dat je chick?
Weer toeval zeker dat je er net bent als er tegen je gepraat wordquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gelegd voor die normale? Prijzen variëren van ¤33 tot ¤60 online, weet wel waar ik 'm bestel.
[..]
Is dat je chick?
Gay.quote:
Wel eerst je tanden poetsen dan.quote:
zal jouw tanden is poetsen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel eerst je tanden poetsen dan.
Wrom. :squote:
quote:
Heb liever dat je doucht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou zelfs je neushaar knippen. :$$
Gaf je maar een hele hand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
ik geef je een vinger en je neemt gelijk een hele hand he.fuckoff. Douchen..
40 of zo hindawinkelquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, is een fetisj van me. :$:$quote:
Geen FOK!secretaresse hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer toeval zeker dat je er net bent als er tegen je gepraat word?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is een fetisj van me. :$:$
Wie is jouw FOK!secretaresse?quote:
haha dit was voordat ik dreads had.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij over tien jaar.
Pfff die penis zie je alleen als je heel goed kijkt.quote:
moest hardop lachen gvd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Chloroform het volgende:
HAHA, dat moet jij vaker gehoord hebben.
Hahaha inzoomen op een pic omdat je de penis wil zienquote:
Funny 'cause it's true.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha inzoomen op een pic omdat je de penis wil zien
quote:
quote:
doe het dan in die "vaas" die tegen het bankje aan staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij over tien jaar.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
doe het dan in die "vaas" die tegen het bankje aan staat
Ik had m'n geluid keihard staan, godkk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon niet stoppen met kijken tot ik het wegklikte.
wel lekker nummertje toch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had m'n geluid keihard staan, godkk.
Godverquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Chloroform het volgende:
HAHA, dat moet jij vaker gehoord hebben.
Sowieso, meteen in m'n Spotify-playlist gezet.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso, meteen in m'n Spotify-playlist gezet.
[..]
[..]
Nee, maar toch grappig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso, meteen in m'n Spotify-playlist gezet.
[..]
[..]
quote:
Wow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks lief voel je maar niet speciaal hoor just statin' the facts
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks lief voel je maar niet speciaal hoor just statin' the facts
Ja, vind ik ook. net op het punt dat ze elkaar zouden moeten bespringen bekoeld het :squote:Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef Chai het volgende:
Die spanningsopbouw telkens tussen jullie verloopt echt vreemd.
Ok sorry dont pulverize me :squote:
quote:
Goed, ik ben immuun voor kokhalzen als ik nu konten moet wassen of vieze uitslag moet zienquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Goed, ik ben immuun voor kokhalzen als ik nu konten moet wassen of vieze uitslag moet zien
Komt natuurlijk door je geschiedenis met Mur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Goed, ik ben immuun voor kokhalzen als ik nu konten moet wassen of vieze uitslag moet zien
Shit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
InB4 mensen met "dat was je toch al na mur"
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door je geschiedenis met Mur.
Ze zijn wel tevreden over me aangezien ik heel veel zelfstandig mag ja maar ik vind het niet heel leuk ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
Nee maar serieus, hoe gaat het? vind je het leuk? zijn ze tevreden met je?
Ah oké.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verpleeghuis afdeling psychogeriatrie.
Lijkt me ook niet echt tof, maar je kan het wel aan enzo toch.. Maar leuk is anders ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel tevreden over me aangezien ik heel veel zelfstandig mag ja maar ik vind het niet heel leuk ofzoIk bedoel demente mensen zijn niet niks, is best zwaar. Driftbuien,huilbuien, verwarde buien waar ze ineens hun kleren uitdoen of weet ik wat.
Dit heb ik ook nog wel eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
verwarde buien waar ze ineens hun kleren uitdoen.
Had een keer zo 1 die echt met vuurspugende ogen DUIVELSZOON!! bruldequote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had een keer zo 1 die echt met vuurspugende ogen DUIVELSZOON!! brulde
Ja dat wel. Maar ik heb geen idee, alle stages worden toegewezen dus ik moet maar hopen op het bestequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt tof, maar je kan het wel aan enzo toch.. Maar leuk is anders ja.
Denk je dat je volgende stage wel een betere/leukere plek kan kiezen of krijg je weer iets toegewezen?
Whut, psychose?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kennis/vriendin (iets daartussen) had wel een periode dat ze zulke shit deed, haar kleren uit en schreeuwend dat ze in brand stond de straat op rennen, met messen een deur te lijf gaan enzo. wel hele enge shit. Ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan.
Dat is wel echt kut.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik heb geen idee, alle stages worden toegewezen dus ik moet maar hopen op het beste
[..]
Whut, psychose?
Heb je dat ook echt gezien of alleen van horen zeggen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel echt kut.![]()
Jep. best ernstig.
wel rare shit van haar gezien, maar die dingen gehoord van de kerel die het in die tijd met haar had.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook echt gezien of alleen van horen zeggen?
jullie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn dit chicks waarmee jullie seks hebben gehad of wat?
Ja man ik heb seks met chicks die messen tegen de deur rammen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn dit chicks waarmee jullie seks hebben gehad of wat?
Ja, nootjes en jij.quote:
Dat is ook gewoon echt zwaar psychischquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kennis/vriendin (iets daartussen) had wel een periode dat ze zulke shit deed, haar kleren uit en schreeuwend dat ze in brand stond de straat op rennen, met messen een deur te lijf gaan enzo. wel hele enge shit. Ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan.
hahahaha. nee die heb ik nooit gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nootjes en jij.
Niet samen natuurlijk gekkie.![]()
Seks met dqod gehad?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja man ik heb seks met chicks die messen tegen de deur rammen.
Nee, die was 25.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon echt zwaar psychischdat waren vast geen 90 jarige hersendoden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nootjes en jij.
Niet samen natuurlijk gekkie.![]()
Ik vind dat nooit zo grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]Ik had een keer op m'n werk dat er een vrouw binnenkwam die aan het bellen was en we hoorden haar zo zeggen 'ja er zitten allemaal demonen achter me aan', helemaal zo in paniek
Dus een collega van mij vroeg later aan haar of het ging met haar, begon ze ineens te schreeuwen 'NEE, IK ZIE ALLEMAAL DEMONEN, EN ZIJ (wijzend naar andere collega);IS OOK EEN DEMOON!!' En toen rende ze naar buiten
Ik weet niet wat die had geslikt verder
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]Ik had een keer op m'n werk dat er een vrouw binnenkwam die aan het bellen was en we hoorden haar zo zeggen 'ja er zitten allemaal demonen achter me aan', helemaal zo in paniek
Dus een collega van mij vroeg later aan haar of het ging met haar, begon ze ineens te schreeuwen 'NEE, IK ZIE ALLEMAAL DEMONEN, EN ZIJ (wijzend naar andere collega);IS OOK EEN DEMOON!!' En toen rende ze naar buiten
Bij mij getriggerd door drugs.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dat ook nooit zo grappig. Vraag me echt af hoe het komt dat sommige mensen zo fucked up in the head zijn.
Haha ik ging helemaal stuk joh, maar heb in snackbar gewerkt en dan komen de meest rare mensen. Vaak onder invloed ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit zo grappig eigenlijk.
Waar heb jij allemaal last van dan?quote:
Nu niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar heb jij allemaal last van dan?
Haha, mag een flinke berg zijn dan om mijn neus vol te krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef Salatrel het volgende:
Nou chloor neem eens een neus vol coke
?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Meneer de Ridder die op de zwaarbewaakte afdeling zat, de zusters en vrouwelijke patienten sloeg en in de vensterbanken bij de ingangsdeuren piste
Ja kkrjong wanneer had je waar last van dan.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef ntm het volgende:
Wow chlo jemig doe lief.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kkrjong wanneer had je waar last van dan.
Wist dat deze ging komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, mag een flinke berg zijn dan om mijn neus vol te krijgen.![]()
![]()
True story.quote:
Chemtrailsquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dat ook nooit zo grappig. Vraag me echt af hoe het komt dat sommige mensen zo fucked up in the head zijn.
Sorry. Kom maar hier, dan wrijf ik even over je buikje.quote:
Nee dat niet. Maar je kent het verhaal over die bejaarde. En daarna ging ik helemaal niet meer de straat op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ging jij zwaar schreeuwend de straat op ja?
Zou over je hand pissen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry. Kom maar hier, dan wrijf ik even over je buikje.
[ afbeelding ]
Kom hier ik sla je en pis op je wang.quote:
Oh op die manier bedoelde je dus, nou dan heb ik deze:quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ohh, ja ik heb dus met demente bejaarden gewerkt
Zou likken.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Maar je kent het verhaal over die bejaarde.
Genoeg ruimte op m'n wang ja hihahoquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom hier ik sla je en pis op je wang.
Hahaha echt sicke kortsluiting gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh op die manier bedoelde je dus, nou dan heb ik deze:
Meneer G. die z'n spullen uit het raam gooit, de zusters slaat en een medebewoner geduwd heeft en een gebroken heup bezorgd heeft, met z'n broek naar beneden over de gang loopt en tegelijkertijd op de grond poept.
weet je het zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom duidelijk weer op een goed moment binnen vallen.
Dit vind ik dan eigenlijk ook wel weer knap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
en tegelijkertijd op de grond poept.
Jij hebt gewoon een pisradar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom duidelijk weer op een goed moment binnen vallen.
ach geef het een kansquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, de posts daarna zijn alweer van een iets minder schokkend niveau.
Dan moet jij ze maar maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, de posts daarna zijn alweer van een iets minder schokkend niveau.
En eng, ik wil zo echt zo nooit worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha echt sicke kortsluiting gewoonwel zeer herkenbaar dit soort random stuff.
Aaaaaah! Ja nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fiets, bejaarde, achtervolging, mes.. dat verhaal?
Je had het moeten zien, ik weet dat het niet mag maar ik moest echt hard lachen toen ik dat zagquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit vind ik dan eigenlijk ook wel weer knap.
quote:
Uit dit soort posts blijkt dat ik de boel hier al genoeg geshockt heb voor dit jaar. In 2014 kom ik weer los.quote:
Bij dit kan ik dat dan weer wel heel erg begrijpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Je had het moeten zien, ik weet dat het niet mag maar ik moest echt hard lachen toen ik dat zag
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Uit dit soort posts blijkt dat ik de boel hier al genoeg geshockt heb voor dit jaar. In 2014 kom ik weer los.
Nee hoor, op dat gebied zijn hier wel viezere anekdotes langsgekomen (in iemands bek pissenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Uit dit soort posts blijkt dat ik de boel hier al genoeg geshockt heb voor dit jaar. In 2014 kom ik weer los.
Gohquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen dingen minder snel vies vinden als ze opgewonden zijn.
Just saying.
Oh echt. Ik gil nog steeds bij elke druppel lichaamsvocht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen dingen minder snel vies vinden als ze opgewonden zijn.
Just saying.
Bek houden, smeerpijp, jouw bed alleen al zou iedereen de stuipen op het lijf jagen.quote:
Maar jouw smerig en mijn smerig zijn niet hetzelfde Mur, jij bent wel echt next level. Ik ga je geen impaling verhalen vertellenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
Ik heb nog een smerig verhaal van je tegoed CY.
VERTEL ME ALLES.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, op dat gebied zijn hier wel viezere anekdotes langsgekomen (in iemands bek pissen).
Dat mensen daar een onderzoek voor nodig hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
Just saying.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, op dat gebied zijn hier wel viezere anekdotes langsgekomen (in iemands bek pissen).
Denk voor mannen ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
Just saying.
Traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar jouw smerig en mijn smerig zijn niet hetzelfde Mur, jij bent wel echt next level. Ik ga je geen impaling verhalen vertellen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja nogal sneu verhaal. Zij was nogal jong en werd een beetje gedwongen.
Ja nou ja, iedereen vond jouw pisverhaal wel supersmerig en alles, en nu doen ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Weenie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat mensen daar een onderzoek voor nodig hebben
Jaaaa.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
Binnenkort komt de film Nymphomaniac uit, veel 'rauwe, liefdeloze, ongecensureerde seks'. FOK!meetje van maken?
A serbian film avondje met zn tweetjes doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
Binnenkort komt de film Nymphomaniac uit, veel 'rauwe, liefdeloze, ongecensureerde seks'. FOK!meetje van maken?
Ik snap nog steeds niet wat daar nou de big fuzz over wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou ja, iedereen vond jouw pisverhaal wel supersmerig en alles, en nu doen ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Weenie.
Ik vond het niet ranzig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou ja, iedereen vond jouw pisverhaal wel supersmerig en alles, en nu doen ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Weenie.
Iedereen is geil geworden van:quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
met z'n broek naar beneden over de gang loopt en tegelijkertijd op de grond poept.
Dit bedoel ik dus Murquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
A serbian film avondje met zn tweetjes doen?
Zou voor mij ook wel werken skatje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
De enige manier waarop ik daar geen issues mee zou kunnen hebben is als ik het lijk was en dus niks zou merken.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb al lang geleden een keer een straal urine mogen ontvangen.
Ah joh. Dat is net zoals zeggen dat je wel eens onder de douche pist. Iedereen doet alsof ze het vies vinden, maar iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat daar nou de big fuzz over was
GADVERDAMME CHLO JIJ BENT ECHT ONTIEGELIJK GOORquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh. Dat is net zoals zeggen dat je wel eens onder de douche pist. Iedereen doet alsof ze het vies vinden, maar iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.
Sorry, zal het niet meer over douchen hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
GADVERDAMME CHLO JIJ BENT ECHT ONTIEGELIJK GOOR![]()
![]()
Als ik jong en dus nog semi-appetijtelijk dood ga, mag je wel een keer loos op me hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou voor mij ook wel werken skatje.
Dit inderdaad ja. Thanks for the support hunquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh. Dat is net zoals zeggen dat je wel eens onder de douche pist. Iedereen doet alsof ze het vies vinden, maar iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.
waar en waarop en was het koudig of lauw of eigenlijk wel lekker warm en wat dacht je erbij en werd je nat en soppig en zegmaar ook gewoon van jezelf ipv alleen van de straal?quote:
En beter voor het milieu want waterbesparend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
Ik vind onder de douche pissen juist fantastisch. Dan kun je het daarna gewoon schoonspoelen.Zoveel schoner.
Wil je dit in je testament zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik jong en dus nog semi-appetijtelijk dood ga, mag je wel een keer loos op me hoor.
Niks. Het was gewoon een grapje en je merkt er niks van (behalve misschien heel sterke ochtendurine door de geur of zo).quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar en waarop en was het koudig of lauw of eigenlijk wel lekker warm en wat dacht je erbij en werd je nat en soppig en zegmaar ook gewoon van jezelf ipv alleen van de straal?
Zwangeren wordt ook geadviseerd om te spoelen ipv te vegen, dus is nog gezond ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
Ik vind onder de douche pissen juist fantastisch. Dan kun je het daarna gewoon schoonspoelen.Zoveel schoner.
oh gewoon onder de douche op je been ook?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Het was gewoon een grapje en je merkt er niks van (behalve misschien heel sterke ochtendurine door de geur of zo).
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh gewoon onder de douche op je been ook?
Ik maak wel een geheime clausule speciaal voor jou, zou het zielig vinden als m'n ouders dat moesten lezen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je dit in je testament zetten?
Als ik eerder dood ben mag je mijn penis laten opzetten om panz in zijn slaap te swaffelen. Is dat wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik maak wel een geheime clausule speciaal voor jou, zou het zielig vinden als m'n ouders dat moesten lezen.
En wat krijg ik er trouwens voor terug?
Op dat moment vond ik het niet leuk trouwens, was bang dat er misschien een enge fetisj achter zat.quote:
Wil jij mijn gynaecoloog zijn als ik zwanger ben?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwangeren wordt ook geadviseerd om te spoelen ipv te vegen, dus is nog gezond ook
Vasquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het meest kinky wat jij ooit uitgespookt hebt?
Hahaha. dat valt echt ontzettend tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Op dat moment vond ik het niet leuk trouwens, was bang dat er misschien een enge fetisj achter zat.
quote:
Mag ik hem dan alleen daarvoor gebruiken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik eerder dood ben mag je mijn penis laten opzetten om panz in zijn slaap te swaffelen. Is dat wat?
Pas maar op, voordat je het weet vraagt hij of hij in je mag plassenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Op dat moment vond ik het niet leuk trouwens, was bang dat er misschien een enge fetisj achter zat.
Klein lijstje van kinky dingen van lafjes naar heel erg kinky?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook wel als je niet zwanger bent hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jij mijn gynaecoloog zijn als ik zwanger ben?![]()
![]()
Spill the beans.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha. dat valt echt ontzettend tegen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mag ik hem dan alleen daarvoor gebruiken?
Ja weet ik veel, dat verschilt toch voor iedereen. Ik ken chicks die pijpen al super wild vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Klein lijstje van kinky dingen van lafjes naar heel erg kinky?
"Mijn gynaecologe heeft me mishandeld met een eendenbek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook wel als je niet zwanger bent hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat verschilt toch voor iedereen. Ik ken chicks die pijpen al super wild vinden"Ja we waren 3 jaar samen dus toen heb ik het maar eens geprobeerd, als verrassing". Well fuck his life then
Dat is toch anders. Dan hoef je tenminste niet tegen zo'n dood, grijs lijf aan te kijken. Zal je trouwens wel foto's sturen als ik volgende week obductie heb, kan je lekker fappenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
you nasty. "nee necrofilie gadsie" en dan nu opeens wel he??
hahaha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat verschilt toch voor iedereen. Ik ken chicks die pijpen al super wild vinden"Ja we waren 3 jaar samen dus toen heb ik het maar eens geprobeerd, als verrassing". Well fuck his life then
Nou ik ben wel een keer bijna jankend bij de GGD weggegaan hoor, gvdquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Mijn gynaecologe heeft me mishandeld met een eendenbek."
Nu al een mooi topic voor R&P.
Wij hebben wel eens eeuwen gediscussieerd over hoe je dat dan kon vergelijken, want niemand had het opgemeten. Dus uiteindelijk maar besloten dat het om relatieve grootte aan het lichaam ging, en dus hoe ver hij kwam in verhouding tot z'n navel ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaha.![]()
Met vriendinnen onderling scheppen we juist altijd op over onze pijpskills en de penissen van onze partners, gewoon typische meidenpraat weet je wel.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Dan hoef je tenminste niet tegen zo'n dood, grijs lijf aan te kijken. Zal je trouwens wel foto's sturen als ik volgende week obductie heb, kan je lekker fappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GADVERDAMME ANAAL JIJ WALGELIJK JOCH POEP IN JE PLASBUIS GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
Ik denk het kinkyste een soort laffe rapeplay
verder eigenlijk alleen agressie en geweld, wurgen, nagels en dat soort dingen. en verder niets bijzonders. Oja, wel voor dWc. anaal.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de vorige groep hadden ze wel serieus foto's gemaakt van de studenten terwijl ze aan het snijden warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat weer gebeurt, beloof ik dat je een foto ontvangt
![]()
Van die condooms van mysize gebruiken een keertje. Daar heb je helemaal zo'n range op staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou ik ben wel een keer bijna jankend bij de GGD weggegaan hoor, gvdMaar ik zou heel lief voor je zijn
[..]
Wij hebben wel eens eeuwen gediscussieerd over hoe je dat dan kon vergelijken, want niemand had het opgemeten. Dus uiteindelijk maar besloten dat het om relatieve grootte aan het lichaam ging, en dus hoe ver hij kwam in verhouding tot z'n navel ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan.Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
gaat ook zoveel verder ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan.Dat is vreemd ja. Ken ook een jongen die z'n vriendin gevraagd had of ze hem wilde pijpen terwijl hij met z'n moeder belde. Instant-dumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
![]()
Weet ik niet. ze bood ons ook nog koekje en limonade aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef Chloroform het volgende:
Was haar moeder elke dag aan het stofzuigen?
Van die moeder of van dat meisje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet. ze bood ons ook nog koekje en limonade aan.
Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet.achterlijk wijf.
Misschien voelde ze zich gewoon veiliger met haar moeder in de buurt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet.achterlijk wijf.
te ver. I'm out.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
Ben trouwens sinds vandaag goed gekeurd om bloed te prikken en te injecteren. Dus voor al jullie bloedfetishen ben je bij mij aan het juiste adres.
Ja dit is aan jou gericht, Dqod
Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig?quote:
van die moeder.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen?Hoe ging dit in z'n werking man?
Bloed is het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig?Jij
______!
WOW.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Nee.blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
Hard geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Nee.blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
Nat gewordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze had een hele grote neus trouwens.
Ik zeg niet dat ik het niet geil vond, maar het was wel fucking disturbing.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.
Zou ik een keer moeten vergelijken, wanneer kom je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |