abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134120717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
Ik denk het kinkyste een soort laffe rapeplay :')

verder eigenlijk alleen agressie en geweld, wurgen, nagels en dat soort dingen. en verder niets bijzonders. Oja, wel voor dWc. anaal.
GADVERDAMME ANAAL JIJ WALGELIJK JOCH POEP IN JE PLASBUIS GATVERDAMME :r :r :r

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de vorige groep hadden ze wel serieus foto's gemaakt van de studenten terwijl ze aan het snijden waren :') Als dat weer gebeurt, beloof ik dat je een foto ontvangt :D
pi_134120772
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Nou ik ben wel een keer bijna jankend bij de GGD weggegaan hoor, gvd :@ Maar ik zou heel lief voor je zijn O+

[..]

Wij hebben wel eens eeuwen gediscussieerd over hoe je dat dan kon vergelijken, want niemand had het opgemeten. Dus uiteindelijk maar besloten dat het om relatieve grootte aan het lichaam ging, en dus hoe ver hij kwam in verhouding tot z'n navel ofzo _O-
Van die condooms van mysize gebruiken een keertje. Daar heb je helemaal zo'n range op staan.
pi_134120797
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was. :') die ging wel ver.
pi_134120826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan. :')
SPOILER
Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was. :') die ging wel ver.
Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.
pi_134120850
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.
gaat ook zoveel verder ja.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:02:06 #281
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_134120884
Was haar moeder elke dag aan het stofzuigen?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_134120896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
SPOILER
Dat is vreemd ja. Ken ook een jongen die z'n vriendin gevraagd had of ze hem wilde pijpen terwijl hij met z'n moeder belde. Instant-dump :')
pi_134120900
Zo blij kunnen zijn met zulke kleine dingen. _O_ [/jaloers]
pi_134120917
Ben trouwens sinds vandaag goed gekeurd om bloed te prikken en te injecteren. Dus voor al jullie bloedfetishen ben je bij mij aan het juiste adres.

Ja dit is aan jou gericht, Dqod :)
pi_134120923
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef Chloroform het volgende:
Was haar moeder elke dag aan het stofzuigen?
Weet ik niet. ze bood ons ook nog koekje en limonade aan.
Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet. :') achterlijk wijf. :')
pi_134120942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet. :') achterlijk wijf. :')
Van die moeder of van dat meisje? :')
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:04:14 #287
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_134120943
quote:

[..]

Misschien voelde ze zich gewoon veiliger met haar moeder in de buurt.
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_134120947
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
Ben trouwens sinds vandaag goed gekeurd om bloed te prikken en te injecteren. Dus voor al jullie bloedfetishen ben je bij mij aan het juiste adres.

Ja dit is aan jou gericht, Dqod :)
te ver. I'm out.
pi_134120949
quote:

[..]

Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen? :') Hoe ging dit in z'n werking man? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

te ver. I'm out.
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig? :') Jij :')______!
pi_134120977
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Van die moeder of van dat meisje? :')
van die moeder. :P
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen? :') Hoe ging dit in z'n werking man? :D
Nee. :') blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
pi_134120984
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig? :') Jij :')______!
Bloed is het probleem niet. :)
pi_134120994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Nee. :') blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
WOW. :{
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:06:53 #293
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_134121011
quote:

[..]

[..]

Hard geworden.
pi_134121024
quote:

[..]

[..]

Nat geworden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134121028
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hard geworden.
Ze had een hele grote neus trouwens. :o
pi_134121034
quote:

[..]

Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.
pi_134121042
Sws achterlijke ouders die denken dat hun kinderen alleen 's nachts in een bed seks kunnen hebben. :')

Samen slapen verbieden. :')
pi_134121050
quote:

[..]

[..]

nice
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:08:08 #299
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_134121052
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze had een hele grote neus trouwens. :o
Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe? :)
pi_134121066
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.
Ik zeg niet dat ik het niet geil vond, maar het was wel fucking disturbing. :{w
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe? :)
Zou ik een keer moeten vergelijken, wanneer kom je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')