quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door je geschiedenis met Mur.
Ze zijn wel tevreden over me aangezien ik heel veel zelfstandig mag ja maar ik vind het niet heel leuk ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
Nee maar serieus, hoe gaat het? vind je het leuk? zijn ze tevreden met je?
Ah oké.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verpleeghuis afdeling psychogeriatrie.
Lijkt me ook niet echt tof, maar je kan het wel aan enzo toch.. Maar leuk is anders ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel tevreden over me aangezien ik heel veel zelfstandig mag ja maar ik vind het niet heel leuk ofzoIk bedoel demente mensen zijn niet niks, is best zwaar. Driftbuien,huilbuien, verwarde buien waar ze ineens hun kleren uitdoen of weet ik wat.
Dit heb ik ook nog wel eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
verwarde buien waar ze ineens hun kleren uitdoen.
Had een keer zo 1 die echt met vuurspugende ogen DUIVELSZOON!! bruldequote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had een keer zo 1 die echt met vuurspugende ogen DUIVELSZOON!! brulde
Ja dat wel. Maar ik heb geen idee, alle stages worden toegewezen dus ik moet maar hopen op het bestequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt tof, maar je kan het wel aan enzo toch.. Maar leuk is anders ja.
Denk je dat je volgende stage wel een betere/leukere plek kan kiezen of krijg je weer iets toegewezen?
Whut, psychose?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kennis/vriendin (iets daartussen) had wel een periode dat ze zulke shit deed, haar kleren uit en schreeuwend dat ze in brand stond de straat op rennen, met messen een deur te lijf gaan enzo. wel hele enge shit. Ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan.
Dat is wel echt kut.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik heb geen idee, alle stages worden toegewezen dus ik moet maar hopen op het beste
[..]
Whut, psychose?
Heb je dat ook echt gezien of alleen van horen zeggen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel echt kut.![]()
Jep. best ernstig.
wel rare shit van haar gezien, maar die dingen gehoord van de kerel die het in die tijd met haar had.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook echt gezien of alleen van horen zeggen?
jullie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn dit chicks waarmee jullie seks hebben gehad of wat?
Ja man ik heb seks met chicks die messen tegen de deur rammen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn dit chicks waarmee jullie seks hebben gehad of wat?
Ja, nootjes en jij.quote:
Dat is ook gewoon echt zwaar psychischquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kennis/vriendin (iets daartussen) had wel een periode dat ze zulke shit deed, haar kleren uit en schreeuwend dat ze in brand stond de straat op rennen, met messen een deur te lijf gaan enzo. wel hele enge shit. Ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan.
hahahaha. nee die heb ik nooit gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nootjes en jij.
Niet samen natuurlijk gekkie.![]()
Seks met dqod gehad?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja man ik heb seks met chicks die messen tegen de deur rammen.
Nee, die was 25.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon echt zwaar psychischdat waren vast geen 90 jarige hersendoden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nootjes en jij.
Niet samen natuurlijk gekkie.![]()
Ik vind dat nooit zo grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]Ik had een keer op m'n werk dat er een vrouw binnenkwam die aan het bellen was en we hoorden haar zo zeggen 'ja er zitten allemaal demonen achter me aan', helemaal zo in paniek
Dus een collega van mij vroeg later aan haar of het ging met haar, begon ze ineens te schreeuwen 'NEE, IK ZIE ALLEMAAL DEMONEN, EN ZIJ (wijzend naar andere collega);IS OOK EEN DEMOON!!' En toen rende ze naar buiten
Ik weet niet wat die had geslikt verder
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]Ik had een keer op m'n werk dat er een vrouw binnenkwam die aan het bellen was en we hoorden haar zo zeggen 'ja er zitten allemaal demonen achter me aan', helemaal zo in paniek
Dus een collega van mij vroeg later aan haar of het ging met haar, begon ze ineens te schreeuwen 'NEE, IK ZIE ALLEMAAL DEMONEN, EN ZIJ (wijzend naar andere collega);IS OOK EEN DEMOON!!' En toen rende ze naar buiten
Bij mij getriggerd door drugs.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dat ook nooit zo grappig. Vraag me echt af hoe het komt dat sommige mensen zo fucked up in the head zijn.
Haha ik ging helemaal stuk joh, maar heb in snackbar gewerkt en dan komen de meest rare mensen. Vaak onder invloed ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit zo grappig eigenlijk.
Waar heb jij allemaal last van dan?quote:
Nu niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar heb jij allemaal last van dan?
Haha, mag een flinke berg zijn dan om mijn neus vol te krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef Salatrel het volgende:
Nou chloor neem eens een neus vol coke
?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Meneer de Ridder die op de zwaarbewaakte afdeling zat, de zusters en vrouwelijke patienten sloeg en in de vensterbanken bij de ingangsdeuren piste
Ja kkrjong wanneer had je waar last van dan.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:31 schreef ntm het volgende:
Wow chlo jemig doe lief.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kkrjong wanneer had je waar last van dan.
Wist dat deze ging komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, mag een flinke berg zijn dan om mijn neus vol te krijgen.![]()
![]()
True story.quote:
Chemtrailsquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dat ook nooit zo grappig. Vraag me echt af hoe het komt dat sommige mensen zo fucked up in the head zijn.
Sorry. Kom maar hier, dan wrijf ik even over je buikje.quote:
Nee dat niet. Maar je kent het verhaal over die bejaarde. En daarna ging ik helemaal niet meer de straat op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ging jij zwaar schreeuwend de straat op ja?
Zou over je hand pissen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry. Kom maar hier, dan wrijf ik even over je buikje.
[ afbeelding ]
Kom hier ik sla je en pis op je wang.quote:
Oh op die manier bedoelde je dus, nou dan heb ik deze:quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ohh, ja ik heb dus met demente bejaarden gewerkt
Zou likken.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Maar je kent het verhaal over die bejaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |