mur.rar gestuurd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben te druk met stomme plaatjes kijken en soppen.
Beetje in m'n mond gekotst en hard geworden.quote:
nice. ik moet om 8 uur de deur uit, daarvoor gaat trainen echt niet lukken.quote:
hiervan erect geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje in m'n mond gekotst en hard geworden.
Wanneer houd dat mens nou eens op zegquote:
quote:
quote:
Zou laten pijpen.quote:
Ahw, lief dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
2nutz het spijt me bro je hebt me ogen weer geopend! Vergeef me! Ik ben serieus jij bent baas der bazen hier.
Wie is het? Gaga?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer houd dat mens nou eens op zegdom wijf, muziek maken prima maar dat bipolaire aandachts gehoer
Bij dezen je excuses aanvaardquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
2nutz het spijt me bro je hebt me ogen weer geopend! Vergeef me! Ik ben serieus jij bent baas der bazen hier.
Idd kan maar 1 zijn.quote:
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehousequote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD DWC
die nieuwe splinter cell heeft weer spies vs mercs en hij is hirlak
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij dezen je excuses aanvaardmannelijk van je
Enige wat je hoeft te weten is dat laatstequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehouse![]()
.
[..]
Mis ik iets?
is al n tijdje uit ja. Ga hem halen flikkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehouse![]()
.
[..]
Mis ik iets?
Wat zijn die verschillende editions?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is al n tijdje uit ja. Ga hem halen flikker
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.quote:
en met je mouw in de poep is slang voor na anale penetratie docken met je beste vriend/onderbuurman/huisgenoot/random kerel op straat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |