Geen idee, maar moest wel beetje lachen.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar moest wel beetje lachen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort tentamens man, ben te druk om hier altijd te kijken.
Maar nice.Wat waren de andere dingen dan?
Dit paste beter bij de Swarovski-armband die ik d'r 2/3 jaar terug had gegevenquote:
Tien minuten, daar heb ik toch heel niet de aandachtsspanne voor.quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:02 schreef Chai het volgende:
Zitten daar nog tieten op? En dan niet enkel bestaande uit spier?
Uitstekende keuze.quote:
Stuur eens een foto van haar. Als je al zo lang met haar bezig bent, hebben wij daar recht opquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dit paste beter bij de Swarovski-armband die ik d'r 2/3 jaar terug had gegeven.
Thnxquote:
Ik heb al een cadeau, mutsquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van haar. Als je al zo lang met haar bezig bent, hebben wij daar recht op. We helpen je zelfs met kado's voor haar uitzoeken.
Heeft toch niet mogen baten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef Allure_ het volgende:
We helpen je zelfs met kado's voor haar uitzoeken.
Heb je al eens eerder een pic van haar naar iemand hier gestuurd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb al een cadeau, muts. Ik wil wel ruilen voor een recente pic van jouw smoelwerk
.
het is het waardquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tien minuten, daar heb ik toch heel niet de aandachtsspanne voor.
nee, wel een ontzettende jankhommo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
maar trainingsmaatje kan niet, heeft straks rijles
hij wil altijd in avond gaan en sinds hij met mij traint altijd samen met hem in avond gegaan
ik vind avond niet zo chill weet hij ook
maar ik ga nu gewoon alleen
ben ik nu naaier?
Nee, ochtend/middag is voor de eckten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
maar trainingsmaatje kan niet, heeft straks rijles
hij wil altijd in avond gaan en sinds hij met mij traint altijd samen met hem in avond gegaan
ik vind avond niet zo chill weet hij ook
maar ik ga nu gewoon alleen
ben ik nu naaier?
Nee, ben te druk met stomme plaatjes kijken en soggen.quote:
begint jouw werk pas laat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ochtend/middag is voor de eckten.
mur.rar gestuurd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben te druk met stomme plaatjes kijken en soppen.
Beetje in m'n mond gekotst en hard geworden.quote:
nice. ik moet om 8 uur de deur uit, daarvoor gaat trainen echt niet lukken.quote:
hiervan erect geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje in m'n mond gekotst en hard geworden.
Wanneer houd dat mens nou eens op zegquote:
quote:
quote:
Zou laten pijpen.quote:
Ahw, lief dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
2nutz het spijt me bro je hebt me ogen weer geopend! Vergeef me! Ik ben serieus jij bent baas der bazen hier.
Wie is het? Gaga?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer houd dat mens nou eens op zegdom wijf, muziek maken prima maar dat bipolaire aandachts gehoer
Bij dezen je excuses aanvaardquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef durrrr het volgende:
2nutz het spijt me bro je hebt me ogen weer geopend! Vergeef me! Ik ben serieus jij bent baas der bazen hier.
Idd kan maar 1 zijn.quote:
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehousequote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD DWC
die nieuwe splinter cell heeft weer spies vs mercs en hij is hirlak
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij dezen je excuses aanvaardmannelijk van je
Enige wat je hoeft te weten is dat laatstequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehouse![]()
.
[..]
Mis ik iets?
is al n tijdje uit ja. Ga hem halen flikkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is 'ie al uit? Beter zijn er levels à la Warehouse![]()
.
[..]
Mis ik iets?
Wat zijn die verschillende editions?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is al n tijdje uit ja. Ga hem halen flikker
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.quote:
en met je mouw in de poep is slang voor na anale penetratie docken met je beste vriend/onderbuurman/huisgenoot/random kerel op straat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |