quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Maar ondertussen wel Vas neuken.
quote:
Maar zou je?quote:
Ik kan bevestigen dat dat niet het geval is.quote:
quote:
Godkk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
schmink haar bruin, geef wise een moker,
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]uiteraard.
schmink haar bruin, geef wise een moker, en daarna zou ik haar waarschijnlijk nog wel doen.
Deze man. Labieler dan.. ja, weet niet, you get the idea.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al heb ik je recente cutieface al tijden niet gezien, ik koester de herinneringen uit het verleden.
ik mag niet klagen denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al heb ik je recente cutieface al tijden niet gezien, ik koester de herinneringen uit het verleden.
KKquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
schmink haar bruin, geef wise een moker
Hij mag nog even doorbikkelen, maar hij heeft nog kans.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik mag niet klagen denk ikHoe is t onderhand met je vriendin. Forever alone gij
en jij en mozy? of is dat allang uit? Ben niet meer op de hoogtequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij mag nog even doorbikkelen, maar hij heeft nog kans.
YOU AIN'T GOT THE ANSWERS, KRI'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze man. Labieler dan.. ja, weet niet, you get the idea.
Ze is toevallig vandaag jarigquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik mag niet klagen denk ikHoe is t onderhand met je vriendin. Forever alone gij
Dat gaat goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
en jij en mozy? of is dat allang uit? Ben niet meer op de hoogte
Leuk cadeautje gekocht?quote:
Dee-Dee, please. Ally is gewoon 10/10, kuhlaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YOU AIN'T GOT THE ANSWERS, KRI'.
Gefeliciteerd.quote:[..]
Ze is toevallig vandaag jarig.
(Wat) ga je haar geven?quote:
Oh, gelukkig. Nog steeds een open relatie? Kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gaat goed.
[..]
Leuk cadeautje gekocht?
Je vriendin? Je crush? Je banga?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YOU AIN'T GOT THE ANSWERS, KRI'.
[..]
Ze is toevallig vandaag jarig.
Haha nee nooit gehad joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Nog steeds een open relatie? Kan me er niks bij voorstellen.
quote:
A-HA!quote:
quote:
Laatst nog keuze uit 4 dingen gepost en keuze gemaaktquote:
Thanksquote:
Haha ik ook idd, Sway die volgens mij voor het eerst spazz out gaat gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
En dat interview had ik al gezien ja, maar dan met beeld, wat een kkmongool is die gast, echt.
Ik heb binnenkort tentamens man, ben te druk om hier altijd te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Laatst nog keuze uit 4 dingen gepost en keuze gemaakt. Werd deze.
[ afbeelding ]
Waarom geen rose horloge.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Laatst nog keuze uit 4 dingen gepost en keuze gemaakt. Werd deze.
[ afbeelding ]
[..]
Thanks.
[..]
Haha ik ook idd, Sway die volgens mij voor het eerst spazz out gaat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |