Metal Gear Solid is Slang, HAHA SNAP JE.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Splinter cell is slang voor met je mouw in de poep.
Ok CB ;D hehehequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
en met je mouw in de poep is slang voor na anale penetratie docken met je beste vriend/onderbuurman/huisgenoot/random kerel op straat.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Metal Gear Solid is Slang, HAHA SNAP JE.
Ik heb ook een solid snake.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Metal Gear Solid is Slang, HAHA SNAP JE.
Rosepetals makes me Scream out in joy, a Thriller of a woman. I got a Bad case of butterflies.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wuehehe zit je weer fotos van me te checken op fb? :$
:$$$$quote:
Your Beauty is like a divine Firequote:
Lyrics zijn goed, heb er verder weinig mee.quote:
Ging idd meer om al die lyrics van die dudequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lyrics zijn goed, heb er verder weinig mee.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Your Beauty is like a divine Fire
Your Beauty speaks louder than words
Your Beauty is fierce yet powerful
Your Beauty is out of this world
Mijn liefde is sterker dan Carbyne.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef Murdera het volgende:
En makkelijk opvoedbaar
Gewoon voor de pc zetten, paar blowtjes en paar ponypackjes erbij leggen en je hoeft zo een week niet thuis te komen.
I don't know youquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Mijn liefde is sterker dan Carbyne.
Neem een rennie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Chloroform het volgende:
Wow, wat een liefde hier. Krijg er een warm gevoel van binnen van.
Wow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Chloroform het volgende:
Wow, wat een liefde hier. Krijg er een warm gevoel van binnen van.
Laat gewoon een scheetje.quote:
;Dquote:
Weet niet hoe hierop te reageren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
Bij dit nummer denk ik altijd aan jou chlo. srs.. elke keer dat ik het hoorde dacht ik aan jou.
Weet ik veel, haal de normale.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat zijn die verschillende editions?
Op de grond slaan en blijven trappen tot je alleen nog maar tegels voelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
In GTA zou ik deze diender gelijk KO slaan van achteren.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig niks geeks meer aan hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga full geek mode met dit hoesje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga full geek mode met dit hoesje
[ afbeelding ]
hou dan je bek gewoon en open je benen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet hoe hierop te reageren.
Hoeveel heb jij gelegd voor die normale? Prijzen variëren van ¤33 tot ¤60 online, weet wel waar ik 'm bestelquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet ik veel, haal de normale.
Is dat je chick?quote:
So romantic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hou dan je bek gewoon en open je benen.
haha nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gelegd voor die normale? Prijzen variëren van ¤33 tot ¤60 online, weet wel waar ik 'm bestel.
[..]
Is dat je chick?
Weer toeval zeker dat je er net bent als er tegen je gepraat wordquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gelegd voor die normale? Prijzen variëren van ¤33 tot ¤60 online, weet wel waar ik 'm bestel.
[..]
Is dat je chick?
Gay.quote:
Wel eerst je tanden poetsen dan.quote:
zal jouw tanden is poetsen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel eerst je tanden poetsen dan.
Wrom. :squote:
quote:
Heb liever dat je doucht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou zelfs je neushaar knippen. :$$
Gaf je maar een hele hand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
ik geef je een vinger en je neemt gelijk een hele hand he.fuckoff. Douchen..
40 of zo hindawinkelquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |