Traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar jouw smerig en mijn smerig zijn niet hetzelfde Mur, jij bent wel echt next level. Ik ga je geen impaling verhalen vertellen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja nogal sneu verhaal. Zij was nogal jong en werd een beetje gedwongen.
Ja nou ja, iedereen vond jouw pisverhaal wel supersmerig en alles, en nu doen ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Weenie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat mensen daar een onderzoek voor nodig hebben
Jaaaa.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
Binnenkort komt de film Nymphomaniac uit, veel 'rauwe, liefdeloze, ongecensureerde seks'. FOK!meetje van maken?
A serbian film avondje met zn tweetjes doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
Binnenkort komt de film Nymphomaniac uit, veel 'rauwe, liefdeloze, ongecensureerde seks'. FOK!meetje van maken?
Ik snap nog steeds niet wat daar nou de big fuzz over wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou ja, iedereen vond jouw pisverhaal wel supersmerig en alles, en nu doen ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Weenie.
Ik vond het niet ranzig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou ja, iedereen vond jouw pisverhaal wel supersmerig en alles, en nu doen ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Weenie.
Iedereen is geil geworden van:quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
met z'n broek naar beneden over de gang loopt en tegelijkertijd op de grond poept.
Dit bedoel ik dus Murquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
A serbian film avondje met zn tweetjes doen?
Zou voor mij ook wel werken skatje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
De enige manier waarop ik daar geen issues mee zou kunnen hebben is als ik het lijk was en dus niks zou merken.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb al lang geleden een keer een straal urine mogen ontvangen.
Ah joh. Dat is net zoals zeggen dat je wel eens onder de douche pist. Iedereen doet alsof ze het vies vinden, maar iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat daar nou de big fuzz over was
GADVERDAMME CHLO JIJ BENT ECHT ONTIEGELIJK GOORquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh. Dat is net zoals zeggen dat je wel eens onder de douche pist. Iedereen doet alsof ze het vies vinden, maar iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.
Sorry, zal het niet meer over douchen hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
GADVERDAMME CHLO JIJ BENT ECHT ONTIEGELIJK GOOR![]()
![]()
Als ik jong en dus nog semi-appetijtelijk dood ga, mag je wel een keer loos op me hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou voor mij ook wel werken skatje.
Dit inderdaad ja. Thanks for the support hunquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh. Dat is net zoals zeggen dat je wel eens onder de douche pist. Iedereen doet alsof ze het vies vinden, maar iedereen heeft het ooit wel eens gedaan.
waar en waarop en was het koudig of lauw of eigenlijk wel lekker warm en wat dacht je erbij en werd je nat en soppig en zegmaar ook gewoon van jezelf ipv alleen van de straal?quote:
En beter voor het milieu want waterbesparend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
Ik vind onder de douche pissen juist fantastisch. Dan kun je het daarna gewoon schoonspoelen.Zoveel schoner.
Wil je dit in je testament zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik jong en dus nog semi-appetijtelijk dood ga, mag je wel een keer loos op me hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |