Nou inderdaad zegquote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je het gemaakt in je leven, als je daar op lijkt
Met de komst van mijn nieuwe auto werd de radio die ik van jou gekocht had overbodig, maar die had ik supersnel weer verkochtquote:
Zulks een zaligheidquote:
Anders is het toch geen manliefquote:Op zondag 15 december 2013 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat manlief al eerder een aanzoek gedaan heeft aan vrouwstout.
quote:
Jij 10 jaar geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij 10 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nober wat kom je fronten dang?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
fronten dang? Ik snap die 40ers niet, sorry.quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nober wat kom je fronten dang?
Hey brak, ik ben gaar.quote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef remi1986 het volgende:
ff een huishoudelijke mededeling
ik ben brak
ow top jaquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de komst van mijn nieuwe auto werd de radio die ik van jou gekocht had overbodig, maar die had ik supersnel weer verkocht![]()
Of ik de radio er ook even in kon zettentwee linker handen represent
Die van Bishop Lamont plat gedraaidquote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef Robophatt het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)m-covers-of-all-time
Shit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was je weer een schrokop?quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel![]()
Ik beet op m'n tong
Master of Paint was een betere naam geweestquote:
De enige neger die een beetje goed is met photoshop is dwcquote:Op zondag 15 december 2013 15:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Master of Paint was een betere naam geweest
Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.quote:
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraanquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij het syndroom van tienersletjeaandachtshoer heeft.
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?quote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja en zowat alle vrouwen lijden hieraan
maar dan is het weer oke omdat ze puni hebben cker
Jij denkt dat haan beter weet?quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant. Alleen die doet het uit instinct en weet niet beter en haan doet het expres.
he 4ebequote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
sesambollen met kaas, bacon, komkommer en mayo en als toetje witte Milka Chocowafer
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezienquote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee. En dan nog? is dat een goedpraat? alle vrouwen hebben het zowat dus moet je als man ook maar zo doen?
En nee, figuren als SG zijn minstens zo irritant.
Mortaxx zeker.quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezien
echt tenenkrommend zeg ik je
tenenkrommend
en maar afgeven op cock33...
ik vind dat gewoon krom snap je
Wat hebben hosselpogingen van een gebruiker op dit forum er mee te maken? overigens volgens mij probeert iedereen haar te hosselen. Als ik die topics zo ziequote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een zekere user hier doet verscheidene hosselpogingen op SG kheb de dm's gezien
echt tenenkrommend zeg ik je
tenenkrommend
en maar afgeven op cock33...
ik vind dat gewoon krom snap je
Haiquote:
Twijfelgeval.quote:
Forum is in verval geraakt sinds jij geen mod meer bent. RIP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |