mattie gewoon deze 9mm klik klak boem niks houd ons tegen wat wil die meisje doen als wij komen met runner 180cc koevoet schroevendraaier 9mmquote:Op zondag 15 december 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Let me kick this knowledge real quick:
Een notarieel samenlevingscontract biedt een groot aantal voordelen.:
• Recht op nabestaandenpensioen. Bij veel pensioenfondsen is een notarieel samenlevingscontract verplicht om de partner te kunnen aanmelden voor het nabestaandenpensioen/partnerpensioen. De eisen verschillen per fonds.
• Afspraken over een mogelijke scheiding: Rechtszaken kunnen worden voorkomen door zaken rondom boedelverdeling/de gezamenlijke woning te regelen in het samenlevingscontract
• Belastingvoordelen met samenlevingscontract: grotere belastingvrijstellingen en minder belasting
• U kunt regelen dat u allebei in het huis kunt blijven wonen als de ander iets overkomt
• De boedelverdeling is duidelijk
• Duidelijke afspraken op het gebied van wie welk deel van de huishouding betaalt
• U bepaalt wie welk deel van de hypotheek bepaalt
• Minder kans op ruzie of onenigheid met familieleden in het geval van overlijden
Dat klinkt best als een gevalletje: we worden allemaal een dagje ouderquote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
- rug/heup/been (ernstig)
- schouder(s)
- armen (allebei)
-
Maar wordt aan gewerkt, komt wel weer goed.
Waarom geen squatjes en deathlifts en bodybalance meer dan?
Geniet ervan meid, je bent geen slet, er is veel contact aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan hier niet op antwoorden, moet even CB bevredigen.
Godverquote:Op zondag 15 december 2013 17:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
OOOHHH NEEEEE !!!! ... wat is er met je gebeurd lieve meid, weer te laat de lift in gestapt ??: @
Nah gewoon een kwestie van dingen die vast gaan zitten na langdurige zware belasting.quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt best als een gevalletje: we worden allemaal een dagje ouder![]()
Een kwartier met de auto, nou nou, poe poe.quote:Vorige week ben ik nog naar de bodybalance gegaan, maar ik moet echt wat meer sporten![]()
Mijn gym is alleen een kwartier met de auto, dus de drempel is ineens heeeeeel hoog
Maar even serieus he, ben je nou een fucking troll of niet?quote:
Dit moeten vragen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben jij helemaal 100 in de bovenkamer? Serieuze vraag.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, anders zou ik saai zijnquote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zit helemaal vast.. loop nu ook bij een Ceasar therapeut.quote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah gewoon een kwestie van dingen die vast gaan zitten na langdurige zware belasting.
[..]
Een kwartier met de auto, nou nou, poe poe.![]()
Mijne is ook een kwartier met de auto (maar ik ga altijd op de fiets, ook een kwartier lol). Hup, vooruit met de geit.
quote:
En denk je nou echt dat ik daar eerlijk antwoord op ga gevenquote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar even serieus he, ben je nou een fucking troll of niet?
Waarom niet?quote:Op zondag 15 december 2013 17:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
En denk je nou echt dat ik daar eerlijk antwoord op ga geven
Je bent een kankertroll dus. Troll on.quote:Op zondag 15 december 2013 17:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
En denk je nou echt dat ik daar eerlijk antwoord op ga geven
Ik zei al, ik zeg niks ... helaasquote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je bent een kankertroll dus. Troll on.
Oi. Komt vast ook wel goed, je bent net als ik nog jong.quote:Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit helemaal vast.. loop nu ook bij een Ceasar therapeut.
Dikke pret
Met de fiets is het een half uur dwars door het bosYeah noooooo
Ik heb niet tegen jou gezegd hoor, wat mijn status is hier op FOK!quote:
Goeien grapquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oi. Komt vast ook wel goed, je bent net als ik nog jong.
Je hoeft van mij ook niet op de fiets, maar een kwartier is toch niet lang?![]()
Gvd, Vas.quote:
That's a fiveskin.quote:
Huh?quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien grap![]()
Nee, maar ik wil graag s avonds sporten omdat dan de groepslessen (hurr durr) zijn en ik zie het niet zitten om dan circa 10 km in het pikkedonker (bosrijk gebied) een half uur heen en een half uur terug te fietsen..
En ik moet langs een of ander spookkasteel
wow...wat gaaf lijkt me dat om te doen ja ...quote:Op zondag 15 december 2013 17:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
F1978' anthem. Zie je 'em al zitten achter zijn computer met dit liedje aan mensen complimenteren op foto's. [ afbeelding ]
ze woont niet meer in aggaquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan jij afgelegener wonen dan ik?
Haha hoopte al dat jij het zou lezen.quote:
Tussen Woudenberg en Zeist is kilometers niemandslandquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan jij afgelegener wonen dan ik?
Al maanden niet meer.quote:
Eh.. Je kan toch met de auto?!?!?!quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien grap![]()
Nee, maar ik wil graag s avonds sporten omdat dan de groepslessen (hurr durr) zijn en ik zie het niet zitten om dan circa 10 km in het pikkedonker (bosrijk gebied) een half uur heen en een half uur terug te fietsen..
En ik moet langs een of ander spookkasteel
Wie noem jij een bitch. :squote:Op zondag 15 december 2013 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe is het met de bitches van fok??
Euh ja ik las verkeerdquote:
Pardonquote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu ben je net een hobbit uit de shire
Hij heeft te snel gehapt. Die blacky denkt nu dat haar kutje macht heeft. Maar is niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |