Ik heb niet tegen jou gezegd hoor, wat mijn status is hier op FOK!quote:
Goeien grapquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oi. Komt vast ook wel goed, je bent net als ik nog jong.
Je hoeft van mij ook niet op de fiets, maar een kwartier is toch niet lang?![]()
Gvd, Vas.quote:
That's a fiveskin.quote:
Huh?quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien grap![]()
Nee, maar ik wil graag s avonds sporten omdat dan de groepslessen (hurr durr) zijn en ik zie het niet zitten om dan circa 10 km in het pikkedonker (bosrijk gebied) een half uur heen en een half uur terug te fietsen..
En ik moet langs een of ander spookkasteel
wow...wat gaaf lijkt me dat om te doen ja ...quote:Op zondag 15 december 2013 17:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
F1978' anthem. Zie je 'em al zitten achter zijn computer met dit liedje aan mensen complimenteren op foto's. [ afbeelding ]
ze woont niet meer in aggaquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan jij afgelegener wonen dan ik?
Haha hoopte al dat jij het zou lezen.quote:
Tussen Woudenberg en Zeist is kilometers niemandslandquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan jij afgelegener wonen dan ik?
Al maanden niet meer.quote:
Eh.. Je kan toch met de auto?!?!?!quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien grap![]()
Nee, maar ik wil graag s avonds sporten omdat dan de groepslessen (hurr durr) zijn en ik zie het niet zitten om dan circa 10 km in het pikkedonker (bosrijk gebied) een half uur heen en een half uur terug te fietsen..
En ik moet langs een of ander spookkasteel
Wie noem jij een bitch. :squote:Op zondag 15 december 2013 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe is het met de bitches van fok??
Euh ja ik las verkeerdquote:
Pardonquote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu ben je net een hobbit uit de shire
Hij heeft te snel gehapt. Die blacky denkt nu dat haar kutje macht heeft. Maar is niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |