Hoi terug ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
MOOI. En foei. Ik wel, alleen had/heb 4 blessures dus 't is ook niet echt wat het zou moeten zijn.![]()
Hoi doddieeee.
Nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik en nee hij is een kkmongool.
Is hij srs getrouwd geweest?quote:Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb wel een beetje respect voor hem. Gescheiden van een kankergaar wijf, afgevallen en nu ballen voor vaderland met clubsletjes.
Ik vind die dingen niet leuk.quote:
Verkapte dqod zit met haar vingers in me post.quote:
=$quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gescheiden? Hij was getrouwd?! En dik
? En moet nu compenseren?
Geen respect daarvoor, sorry.
Ik kan het best begrijpen als je getrouwd bent geweest met een kankerwijf dat je erna ales wat vast en los zit gaat ballen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Op deze manier klinkt het idd een beetje midlifecrisis-achtig.
True thatquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zoveel onverantwoord buiten gereden dat ik dat soort dingen niet meer overweeg.Want dat is ook altijd goed gegaan.
Met aanspanning zou ik zoiets eerder overwegen, want automobilisten zijn ook heel erge mongolen.
Trouwenquote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het best begrijpen als je getrouwd bent geweest met een kankerwijf dat je erna ales wat vast en los zit gaat ballen.
Je hebt mensen die van te voren weten dat trouwen bullshit is en mensen die na het trouwen erachter komen.![]()
Trouwen
Kankertrollquote:
Wiejooow... wat voor blessures dang?quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
MOOI. En foei. Ik wel, alleen had/heb 4 blessures dus 't is ook niet echt wat het zou moeten zijn.![]()
Hoi doddieeee.
Gewoon samenlevingscontract, meer dan voldoende.quote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Je hebt mensen die van te voren weten dat trouwen bullshit is en mensen die na het trouwen erachter komen.![]()
Trouwen
Nepbruiloft, ideaal.quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
Zou alleen willen trouwen zodat ik een mooie trouwjurk kan dragen.
Ik ben serieus a bezem. Op een dag ga ik met een leuke vrouw trouwen en dan huisje boompje beestje en veel kinderen maken.quote:
Fagquote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon samenlevingscontract, meer dan voldoende.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben serieus a bezem. Op een dag ga ik met een leuke vrouw trouwen en dan huisje boompje beestje en veel kinderen maken.
Ja toch. Gewoon een feest geven omdat je een awesome relatie hebt en dan je vriend in een mooi pak en zelf een fucking mooie jurk dragen.quote:
Let me kick this knowledge real quick:quote:Op zondag 15 december 2013 17:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
FagContract moeten opstellen om je bitch onder de duim te houden.
Waarom vind ik dit grappigquote:
Klinkt wel een beetje oLexie, dit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon een feest geven omdat je een awesome relatie hebt
- rug/heup/been (ernstig)quote:Op zondag 15 december 2013 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejooow... wat voor blessures dang?![]()
Klinkt niet echt best
Kan hier niet op antwoorden, moet even CB bevredigen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje oLexie, dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |