Alsof de grootte van de borsten iets te maken heeft met het kunnen geven van borstvoeding. Heb genoeg vrouwen gekend met een flinke voorgevel die geen druppel gaven en anders werkte het ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:50 schreef arjan1112 het volgende:
Vrouwen met grote borsten zijn arme paupers want die moeten de kinderen van rijke vrouwen de borst geven
1900
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Mishu het volgende:
Als je de nadruk er op legt zeg je in feite ook een beetje: ik ben dik. Vind ik dan. Kijk mij eens mollig zijn *kots*
Dikke borsten zorgen dat je dikker lijkt vind ik want echt niet alles is klier.
Dit gaat diep.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef RetepV het volgende:
Weet je... Het gekke is: elke vrouw heeft borsten. En elke man ook! Alleen het formaat varieert.
Het is zelfs nog erger: als je maar genoeg hormonen gebruikt kan een man ook borstvoeding geven!quote:
Dat is geweldig!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger: als je maar genoeg hormonen gebruikt kan een man ook borstvoeding geven!
Ik vind toch dat ik hier nog iets over moet schrijven.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Mishu het volgende:
Als je de nadruk er op legt zeg je in feite ook een beetje: ik ben dik. Vind ik dan. Kijk mij eens mollig zijn *kots*
Dikke borsten zorgen dat je dikker lijkt vind ik want echt niet alles is klier.
Ik denk dat het wel meevalt. Moet ik wel zeggen, dat wanneer je een laag uitgesneden decolleté draagt én een strak topje én je hebt grote borsen én je houdt ze op 10 centimeter van mijn gezichtsveld, je wel mijn adem ontneemt. Maar goed dat neem je dan op de koop toequote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb blijkbaar best wel grote borsten denk ik, ik heb cup D. Ik draag altijd ruimzittende kleding wat een beetje meisjesachtig is. Ik had toevallig onlangs iets gekocht wat heel erg mijn borsten en taille accentueert. Het staat super mooi maar is het niet ontieglijk in your face om grotere borsten dan zo erg te benadrukken?
Is het ordi to flaunt it?
Juist, als je een vriend hebt kun je wel als snol rondlopenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Mishu het volgende:
Ik ga dat topje toch voorlopig niet dragen omdat dat niet de boodschap is die ik jongens wil geven. Dan gaan ze je zien als one night stand en niet als relatiemateriaal.
Ik draag hem wel als ik eenmaal een vriend heb
Mag ik je vriend zijn ?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Mishu het volgende:
Ik ga dat topje toch voorlopig niet dragen omdat dat niet de boodschap is die ik jongens wil geven. Dan gaan ze je zien als one night stand en niet als relatiemateriaal.
Ik draag hem wel als ik eenmaal een vriend heb
Thanks for the noticequote:Op donderdag 12 december 2013 00:36 schreef Dientje12 het volgende:
Als je op je zij slaapt snachts riskeer je de risico dat je sneller saggy tits krijgt.
Strakke kleding wel ja, maar wijder vallende kleding laat je met grotere borsten breder lijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind kleding mooier staan met wat grotere borsten. Ik ken iemand met cup a en dan vind ik toch alles minder leuk staan eerlijk gezegd.
Bewijs het maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel herkenbaar hoor.
Allemaal die leuke truitjes van tegenwoordig die wat wijder vallen kan ik niet aan, want dan lijk ik net een olifant.
Terwijl mijn borsten gewoon wat groter zijn, de rest is wel strak.
Ik wil gewoon niet gelijk gezien worden als sexobject want ik ben juist een heel romantisch meisje.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel herkenbaar hoor.
Allemaal die leuke truitjes van tegenwoordig die wat wijder vallen kan ik niet aan, want dan lijk ik net een olifant.
Terwijl mijn borsten gewoon wat groter zijn, de rest is wel strak.
Dat is niet altijd zoquote:Op donderdag 12 december 2013 14:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
totdat de kleding uitgaat
*plop*
*plop*
Dit slaat imho echt nergens opquote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
Ik heb overigens geen asokop gelukkig maar grote borsten worden wel met tokkie geassocieerd.
Dat eerste zul je altijd wel houden denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet gelijk gezien worden als sexobject want ik ben juist een heel romantisch meisje.
Mannen zien je gelijk als stoeipoes als je bepaalde vormen hebt. Ik was liever jongensachtig en petit. Ik heb overigens geen asokop gelukkig maar grote borsten worden wel met tokkie geassocieerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |