Alsof de grootte van de borsten iets te maken heeft met het kunnen geven van borstvoeding. Heb genoeg vrouwen gekend met een flinke voorgevel die geen druppel gaven en anders werkte het ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:50 schreef arjan1112 het volgende:
Vrouwen met grote borsten zijn arme paupers want die moeten de kinderen van rijke vrouwen de borst geven
1900
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Mishu het volgende:
Als je de nadruk er op legt zeg je in feite ook een beetje: ik ben dik. Vind ik dan. Kijk mij eens mollig zijn *kots*
Dikke borsten zorgen dat je dikker lijkt vind ik want echt niet alles is klier.
Dit gaat diep.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef RetepV het volgende:
Weet je... Het gekke is: elke vrouw heeft borsten. En elke man ook! Alleen het formaat varieert.
Het is zelfs nog erger: als je maar genoeg hormonen gebruikt kan een man ook borstvoeding geven!quote:
Dat is geweldig!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger: als je maar genoeg hormonen gebruikt kan een man ook borstvoeding geven!
Ik vind toch dat ik hier nog iets over moet schrijven.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Mishu het volgende:
Als je de nadruk er op legt zeg je in feite ook een beetje: ik ben dik. Vind ik dan. Kijk mij eens mollig zijn *kots*
Ik denk dat het wel meevalt. Moet ik wel zeggen, dat wanneer je een laag uitgesneden decolleté draagt én een strak topje én je hebt grote borsen én je houdt ze op 10 centimeter van mijn gezichtsveld, je wel mijn adem ontneemt. Maar goed dat neem je dan op de koop toequote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb blijkbaar best wel grote borsten denk ik, ik heb cup D. Ik draag altijd ruimzittende kleding wat een beetje meisjesachtig is. Ik had toevallig onlangs iets gekocht wat heel erg mijn borsten en taille accentueert. Het staat super mooi maar is het niet ontieglijk in your face om grotere borsten dan zo erg te benadrukken?
Is het ordi to flaunt it?
Juist, als je een vriend hebt kun je wel als snol rondlopenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Mishu het volgende:
Ik ga dat topje toch voorlopig niet dragen omdat dat niet de boodschap is die ik jongens wil geven. Dan gaan ze je zien als one night stand en niet als relatiemateriaal.
Ik draag hem wel als ik eenmaal een vriend heb
Mag ik je vriend zijn ?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Mishu het volgende:
Ik ga dat topje toch voorlopig niet dragen omdat dat niet de boodschap is die ik jongens wil geven. Dan gaan ze je zien als one night stand en niet als relatiemateriaal.
Ik draag hem wel als ik eenmaal een vriend heb
Thanks for the noticequote:Op donderdag 12 december 2013 00:36 schreef Dientje12 het volgende:
Als je op je zij slaapt snachts riskeer je de risico dat je sneller saggy tits krijgt.
Strakke kleding wel ja, maar wijder vallende kleding laat je met grotere borsten breder lijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind kleding mooier staan met wat grotere borsten. Ik ken iemand met cup a en dan vind ik toch alles minder leuk staan eerlijk gezegd.
Bewijs het maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel herkenbaar hoor.
Allemaal die leuke truitjes van tegenwoordig die wat wijder vallen kan ik niet aan, want dan lijk ik net een olifant.
Terwijl mijn borsten gewoon wat groter zijn, de rest is wel strak.
Ik wil gewoon niet gelijk gezien worden als sexobject want ik ben juist een heel romantisch meisje.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Luxuria het volgende:
Allemaal die leuke truitjes van tegenwoordig die wat wijder vallen kan ik niet aan, want dan lijk ik net een olifant.
Dat is niet altijd zoquote:Op donderdag 12 december 2013 14:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
totdat de kleding uitgaat
*plop*
*plop*
Dit slaat imho echt nergens opquote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
Ik heb overigens geen asokop gelukkig maar grote borsten worden wel met tokkie geassocieerd.
Dat eerste zul je altijd wel houden denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet gelijk gezien worden als sexobject want ik ben juist een heel romantisch meisje.
Mannen zien je gelijk als stoeipoes als je bepaalde vormen hebt. Ik was liever jongensachtig en petit. Ik heb overigens geen asokop gelukkig maar grote borsten worden wel met tokkie geassocieerd.
Vind ik niet. Het gaat er vooral om wat je aantrekt. IS het hoogesneden of laaggesneden? Zie je veel decollete, of juist niet? Ook voor vrouwen met grote borsten is er classy kleding te vinden.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet gelijk gezien worden als sexobject want ik ben juist een heel romantisch meisje.
Mannen zien je gelijk als stoeipoes als je bepaalde vormen hebt. Ik was liever jongensachtig en petit. Ik heb overigens geen asokop gelukkig maar grote borsten worden wel met tokkie geassocieerd.
ik ga weleens naar de sauna en het is dan altijd leuk als er jonge dames met een leuk figuur de kleedkamer inkomenquote:
Oh ja t-shirts met hoge hals zijn echt erg, dan lijken ze echt HUGE!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Bij tshirts met een hoge hals krijg ik last van een groot massaal blok in de borstregio
Dat is echt handig! Thnx.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.fashionchick.n(...)en/grote-borsten/20/
Hier wat tips
Wees blij, hoeveel ik ook afval er gaat niks van mijn borsten afquote:Op donderdag 12 december 2013 14:47 schreef Luxuria het volgende:
Als ik afval gaat het ook echt meteen van mijn borsten af
Eerder dit jaar was ik zo'n 3 kilo afgevallen en mijn cup was van D naar C gegaan.
Niet doen danquote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Wees blij, hoeveel ik ook afval er gaat niks van mijn borsten af
Als je als tiener grote tieten hebt en moet afvallen zou ik me voornamelijk druk maken over hoe ik eruit zou zien >21.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alsof je dat graag zou willenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heiligschennis!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een vroegere vriendin van me had cup f... Daar word je pas niet vrolijk van. Ze heeft ze ook laten verkleinen in het ziekenhuis met complete vergoeding.
Liever kleinere borsten dan constante rugpijn.quote:
Oneensquote:Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever kleinere borsten dan constante rugpijn.
Wat jij wil.quote:
Precies wat ik dacht toen ik op dit topic klikte. Aandachtsgeile diktiet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat is een filmster foto. In het echt zou ik denken: eeh ok die wilt het wel heel graag.
übergenenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het internet staat er vol mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef HighVolume het volgende:
Meh.. nog steeds geen pics hier..... ik probeer het morgen nog eens.
Ik moet niet afvallen, heb geen overgewichtquote:Op donderdag 12 december 2013 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je als tiener grote tieten hebt en moet afvallen zou ik me voornamelijk druk maken over hoe ik eruit zou zien >21.
Win-win situatie toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jawel want het gaat wel van andere plekken af
Ik zou een moord doen voor een C/Dquote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof je dat graag zou willen
Wat heb je nu dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor een C/D
Ah.. dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want ik zou ook graag kleinere borsten willen
Soms en het is vervelend met sporten. Plus bovenkleding/ondergoed kopen is echt onmogelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:41 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ah.. dan is het een ander verhaal
Last van je rug of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Jawel want het gaat wel van andere plekken af
Wat tegenstrijdigquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet niet afvallen, heb geen overgewicht
Ik vind dat er wat van mijn gewicht af moet, ik heb wel een gezond gewichtquote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
[..]
Wat tegenstrijdigJe zegt dat je geen overgewicht hebt, maar er moet toch wat van je gewicht af.
Kom maar op met je argumenten
Hm, weer een mooie meid die denkt dat het beter moet.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind dat er wat van mijn gewicht af moet, ik heb wel een gezond gewicht
Tja je hebt altijd mensen die dikker zijn dan jij dat vind ik nou niet echt een argumentquote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Hm, weer een mooie meid die denkt dat het beter moet.![]()
Er zijn zat dikkies & lelijkerds die jaloers zouden zijn hoor
Oke, en nu een onderbouwing. Wat is je lengte en gewicht, als ik zo brutaal mag zijn om je die vraag te stellenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Tja je hebt altijd mensen die dikker zijn dan jij dat vind ik nou niet echt een argumentPlus ik voel mij nu een stuk beter dan toen ik zwaarder was
Dit.quote:
Dat weet jij heulniequote:Op donderdag 12 december 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Met cup D kun je eigenlijk nog wel alles dragen zonder dat het lelijk staat of té 'in your face' is.
Bij grotere cups wordt dat idd al een stuk lastiger.
Dat zegt nog steeds niet zoveel maar ik ben 170 en woog eerst 69 en nu 63. Mijn doel is rond de 60 maar ik probeer niet zoveel op de weegschaal te focussen en meer op de spiegel zegmaarquote:Op donderdag 12 december 2013 18:07 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Oke, en nu een onderbouwing. Wat is je lengte en gewicht, als ik zo brutaal mag zijn om je die vraag te stellen
Niet doorslaan he? Krul is lekkahquote:Op donderdag 12 december 2013 18:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niet zoveel maar ik ben 170 en woog eerst 69 en nu 63. Mijn doel is rond de 60 maar ik probeer niet zoveel op de weegschaal te focussen en meer op de spiegel zegmaar
Fotoquote:Op donderdag 12 december 2013 18:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niet zoveel maar ik ben 170 en woog eerst 69 en nu 63. Mijn doel is rond de 60 maar ik probeer niet zoveel op de weegschaal te focussen en meer op de spiegel zegmaar
Daarmee bedoelde ik dat je toch geen D hebt?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ga wel weer aan mijn piemel sjorren.
Mwoh, volgens het ene bh-merk wel en volgens de ander is het Cquote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat je toch geen D hebt?
Hoe krijgt zo'n meisje het voormekaar om nog vrijgezel te zijn ??quote:
Volgens mij heeft ze wel een date hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe krijgt zo'n meisje het voormekaar om nog vrijgezel te zijn ??
*kucht*
Ik bedoel : Tja ... ik heb niet zulke kwartsassen
Op fok kan alles en is niets te gekquote:Op donderdag 12 december 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een date hoor
Nee ik hoef geen model-dunne lookquote:Op donderdag 12 december 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet doorslaan he? Krul is lekkah
Bovendien is alleen jouw voorgevel al een extra 2 kilo, hehehe
Ik ben niet meer vrijgezelquote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe krijgt zo'n meisje het voormekaar om nog vrijgezel te zijn ??
*kucht*
Ik bedoel : Tja ... ik heb niet zulke kwartsassen
JA hallo... dat is oneerlijk !quote:Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet meer vrijgezel
Ja want als je een vriend hebt moet je jezelf maar laten verslonzenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:38 schreef K44S het volgende:
1 voordeel... je hebt alle ti(E)jdt
ps: als je een vrind heb, waar maak je je zorgen om
Jezelf een lekkere korte coupe aanmetenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want als je een vriend hebt moet je jezelf maar laten verslonzen
Nee, is juist mooi.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb blijkbaar best wel grote borsten denk ik, ik heb cup D. Ik draag altijd ruimzittende kleding wat een beetje meisjesachtig is. Ik had toevallig onlangs iets gekocht wat heel erg mijn borsten en taille accentueert. Het staat super mooi maar is het niet ontieglijk in your face om grotere borsten dan zo erg te benadrukken?
D is helemaal niet grootquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Het is maar hoe je mijn zin interpreteert.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want als je een vriend hebt moet je jezelf maar laten verslonzen
Maar wel erg sexy. Je maakt je vriend erg gelukkig denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet meer vrijgezel
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef jaha het volgende:
[..]
Maar wel erg sexy. Je maakt je vriend erg gelukkig denk ik
Cup Zquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef koko1230 het volgende:
Een d is toch niet zoooo groot er zijn vrouwen met cup z ofzo daar moet je medelijden met hebben
beetje uit proportiequote:Op donderdag 12 december 2013 20:12 schreef DemonRage het volgende:
Een paar plaatjes om te oordelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze dik is niet neequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef koko1230 het volgende:
Een d is toch niet zoooo groot er zijn vrouwen met cup z ofzo daar moet je medelijden met hebben
quote:
Ja. Cup A is echt niet 'plat' hoorquote:Op zondag 15 december 2013 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar mannen die van kleine borsten houden, houden die ook van cup A?
Ik vraag het niet omdat ik het raar vind, maar meer voor mijn collega die er best mee zit dat ze cup aa of a heeft (ligt eraan welke bh).quote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Cup A is echt niet 'plat' hoorzeker niet als de dame in kwestie niet al te groot is en gewoon een petite bouw heeft.
Oh zo. Nee ik kan het wel erg aantrekkelijk vinden. Maar als ze 1.80 ofzo is, ja dan oogt het wel snel platquote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag het niet omdat ik het raar vind, maar meer voor mijn collega die er best mee zit dat ze cup aa of a heeft (ligt eraan welke bh).
We houden voornamelijk van de persoon waar ze aan vast zitten.quote:Op zondag 15 december 2013 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar mannen die van kleine borsten houden, houden die ook van cup A?
Ja tuurlijk, zo oppervlakkig ben ik echt nietquote:Op zondag 15 december 2013 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We houden voornamelijk van de persoon waar ze aan vast zitten.
Ik heb al een vriendin, met D. Dusquote:Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef Fok-it het volgende:
succes met het vinden van een vriendin.
Ik vind D erg groot, te groot eigenlijk. Maar dat ligt aan je voorkeuren. Ik val op kleine borsten dus.
dit is een troll toch?quote:Op maandag 16 december 2013 02:13 schreef ThunderXIII het volgende:
wel denk elk lichemaan heeft zo z'n goeie en slechte kanten .
dus cupmaten maak ik me vaak nie zo druk over , gaat om karakter![]()
en je zult mischien beetje opvallen , en er zulle wel wa hoofden draaien ja^^
maar zie het als een compliment en maak je er niet te druk over^^
en om eerlijk te zijn , ik denk dat het je wel goed zal staan^^
Ik luister.quote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef Nininatorr het volgende:
Ik doneer maar al te graag wat van mijn paar
Aangezien C/D het gemiddelde is, succes met het vinden van een vriendinquote:Op zondag 15 december 2013 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik kan het wel erg aantrekkelijk vinden. Maar als ze 1.80 ofzo is, ja dan oogt het wel snel plat
Cup B is overigens ook net zo mooi hoor. Maar C en groter vind ik niks.
Niks geen 'kijk mij dikke jetsers hebben'-post, aangezien er geen foto's of identiteit van mij beschikbaar zijn, zijn er nergens geen jetsers te zienquote:Op maandag 16 december 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verkapte 'kijk mij dikke jetsers hebben'-post.
Niets mis mee btw.
Gewoon lekker terugstaren, dwing je respect mee af! Zie het als een compliment, als ze niet staarden was je het aankijken niet waard geweest...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Nininatorr het volgende:
[..]
Niks geen 'kijk mij dikke jetsers hebben'-post, aangezien er geen foto's of identiteit van mij beschikbaar zijn, zijn er nergens geen jetsers te zien![]()
Maar een smalle omvang en een grote cup zijn geen pretje, rugklachten, gestaar op het strand en een onmogelijke zoektocht naar kleding zijn het resultaat..
Meer buikspier en rugspier oefeningen doen idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:38 schreef Nemeosis het volgende:
Rugklachten met D? mijn vriendin en ex hebben ook D en daar hadden ze echt geen last van
Hmm denk aan de omtrek, de meeste vrouwen zitten rond de 80D, maar als je 65D hebt is het wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:38 schreef Nemeosis het volgende:
Rugklachten met D? mijn vriendin en ex hebben ook D en daar hadden ze echt geen last van
65D is dan ook een stuk kleiner dan 80D. Denk ook niet dat je daar rugklachten van krijgt.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:22 schreef Nininatorr het volgende:
[..]
Hmm denk aan de omtrek, de meeste vrouwen zitten rond de 80D, maar als je 65D hebt is het wel een ander verhaal.
Hmm een vriendin van me had dat, klein smal meisje (moet ook wel als je omtrek 65 is), maar dan is D relatief voor jouw figuur wel groot. Die had er behoorlijke rugklachten van en heeft ook meteen een operatie op haar 18e laten doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
65D is dan ook een stuk kleiner dan 80D. Denk ook niet dat je daar rugklachten van krijgt.
Ik vermoed dat het onbewust door schaamte komt waardoor ze (dames met grote borsten) hun borsten proberen te verbergen door krom te lopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:21 schreef speknek het volgende:
Hmm kan het mis hebben, maar volgens mij hebben dikke mensen niet per se een stevigere ruggengraat, dus dan zou je bij 80D toch veel eerder rugklachten verwachten dan 65D.
Djeezquote:
Prima hoor, mits ze voorzichtig met hun waren zijn omgesprongen al die jarenquote:
In Noordwijk of Scheveningen op een warme dag hier ook wel hoor...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:16 schreef jaha het volgende:
In Marseille zwemmen de mooiste vrouwen van 30 topless in de zee. Ik wil ze hier![]()
Ik post hier nog maar een poosje, maar ik weet nu al wie zij is omdat bij alles wat ze opent en post, de logica mij ontgaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef seasushi het volgende:
[..]Deze logica ontgaat me een beetje.... Dus omdat jij nu een strakker truitje draagt dan je normale wijdvallende kleding zeg je eigenlijk : Ik ben dik?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Krullenbollie het volgende:
[..]
Ik post hier nog maar een poosje, maar ik weet nu al wie zij is omdat bij alles wat ze opent en post, de logica mij ontgaat.
Isso.quote:
Stuur es pic van de jouwe danquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:58 schreef Krullenbollie het volgende:
[..]
Isso.
Ik vind een decolleté vaak niet mooi. En veel mannen menen hier cup D erg mooi te vinden, maar dan kunnen borsten alsnog lelijk zijn. Hangend met rare vormen of rare tepels, en zo. Cup zegt niet zoveel.
Waarom gelijk zo extreem zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:35 schreef Ordos20 het volgende:
Ik vind de borsten van mijn vriendin fantastisch. En dat zal lekker zo blijven. En maat is niet interessant (neptieten en skippyballen vindt ik dus WEL niet. Liever echte hangtieten dan borsten die rechtop blijven staan als je op je rug gaat liggen).
Gechargeerd brengen is wel duidelijker in het overbrengen van een punt. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld ook niks met iemand die als "perfect" wordt aangetekend door de maatschappij. Ik wordt er niet warm of koud van. Het NET niet (volgens de maatschappij) is wat voor mij perfect is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo extreem zeg.
Volgens mij kan een borstvergroting best een corrigerende werking hebben en dus een stel borsten een mooiere vorm geven.
Hoiquote:
Voor mij persoonlijk hangt het helemaal af van de bouw...en van de lengte van diegene.quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag het niet omdat ik het raar vind, maar meer voor mijn collega die er best mee zit dat ze cup aa of a heeft (ligt eraan welke bh).
Grote borsten benadrukken is goed, ik zie het graag. Hoe groter hoe beter. Het is pas ordinair als je een dikke cleavage (decollete) erbij hebt...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik kan mij hier wel bij aansluiten.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:47 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
Het gaat om het totaalpakketSoms zie je slanke meisjes die onwijs te koop lopen met hun borsten, dat is al snel tamelijk hoerig. Maar ik heb het liefst een vrouw met mooie vormen, en stevige borsten. Als ze een beetje gaan hangen later: boeien, dat is de natuur, ik vind dat iets hebben (ik vind het zelfs mooi).
Voor mij geen dunne sprietjes, geef mij maar een vrouw met mooie rondingen. Ik vind niks zo sexy als een mooie, volle, intelligente vrouw, die haar rondingen op een hele sjieke manier weet te accentueren en zelfverzekerd overkomt. Dan hang ik echt in de gordijnen![]()
![]()
Ik vind het erg interessant hoe de meningen hierover verschillen (maar dat viel te verwachten).quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:27 schreef Godshand het volgende:
Hallo Mishu, wat zeg je zo van al die antwoorden hier? Als TS moet je wel ff reageren, eh?
Wat een dooddoenerquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind het erg interessant hoe de meningen hierover verschillen (maar dat viel te verwachten).
Is jouw mening/visie/inzicht er nog door gewijzigd ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind het erg interessant hoe de meningen hierover verschillen (maar dat viel te verwachten).
Typische reactie van een jaloerse vrouw zonder tieten.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Mishu het volgende:
Diplomatiek antwoord, je moet de politiek ingaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben een zandloper met D-cup en ronde kont en voor de rest slank en niet erg lang. Nee, dit is géén droomfiguur en shoppen is geen leuke activiteit...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef Luxuria het volgende:
Voor shoppen niet, maar als je geen lelijk gezicht hebt zal veel mannelijke aandacht uw deel zijnquote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben een zandloper met D-cup en ronde kont en voor de rest slank en niet erg lang. Nee, dit is géén droomfiguur en shoppen is geen leuke activiteit...
Niet altijd even gewenst hoor. Niet alles wat je buitenshuis doet heeft als doel te socializen, of te neuken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor shoppen niet, maar als je geen lelijk gezicht hebt zal veel mannelijke aandacht uw deel zijn
Als het niet tegen gewenst is, gewoon negeren. En domme mannen moet je zeker geen energie aan verspillen!quote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Niet altijd even gewenst hoor. Niet alles wat je buitenshuis doet heeft als doel te socializen, of te neuken.
En je hebt ook zo van die domme mannen die denken dat alle grote borsten eruitzien als valse pornoboobs.
Kun je als man ook niet ruiken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Niet altijd even gewenst hoor. Niet alles wat je buitenshuis doet heeft als doel te socializen, of te neuken.
Ga er maar gewoon van uit van nietes. Wordt je aangenaam verrast door onverwachte interesse. ;pquote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kun je als man ook niet ruiken.
Als je uit gaat van het negatieve heb je er toch heul geen zin meer in? Werkt niet johquote:Op maandag 30 december 2013 01:20 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon van uit van nietes. Wordt je aangenaam verrast door onverwachte interesse. ;p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |