Aangezien C/D het gemiddelde is, succes met het vinden van een vriendinquote:Op zondag 15 december 2013 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik kan het wel erg aantrekkelijk vinden. Maar als ze 1.80 ofzo is, ja dan oogt het wel snel plat
Cup B is overigens ook net zo mooi hoor. Maar C en groter vind ik niks.
Niks geen 'kijk mij dikke jetsers hebben'-post, aangezien er geen foto's of identiteit van mij beschikbaar zijn, zijn er nergens geen jetsers te zienquote:Op maandag 16 december 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verkapte 'kijk mij dikke jetsers hebben'-post.
Niets mis mee btw.
Gewoon lekker terugstaren, dwing je respect mee af! Zie het als een compliment, als ze niet staarden was je het aankijken niet waard geweest...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Nininatorr het volgende:
[..]
Niks geen 'kijk mij dikke jetsers hebben'-post, aangezien er geen foto's of identiteit van mij beschikbaar zijn, zijn er nergens geen jetsers te zien![]()
Maar een smalle omvang en een grote cup zijn geen pretje, rugklachten, gestaar op het strand en een onmogelijke zoektocht naar kleding zijn het resultaat..
Meer buikspier en rugspier oefeningen doen idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:38 schreef Nemeosis het volgende:
Rugklachten met D? mijn vriendin en ex hebben ook D en daar hadden ze echt geen last van
Hmm denk aan de omtrek, de meeste vrouwen zitten rond de 80D, maar als je 65D hebt is het wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:38 schreef Nemeosis het volgende:
Rugklachten met D? mijn vriendin en ex hebben ook D en daar hadden ze echt geen last van
65D is dan ook een stuk kleiner dan 80D. Denk ook niet dat je daar rugklachten van krijgt.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:22 schreef Nininatorr het volgende:
[..]
Hmm denk aan de omtrek, de meeste vrouwen zitten rond de 80D, maar als je 65D hebt is het wel een ander verhaal.
Hmm een vriendin van me had dat, klein smal meisje (moet ook wel als je omtrek 65 is), maar dan is D relatief voor jouw figuur wel groot. Die had er behoorlijke rugklachten van en heeft ook meteen een operatie op haar 18e laten doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
65D is dan ook een stuk kleiner dan 80D. Denk ook niet dat je daar rugklachten van krijgt.
Ik vermoed dat het onbewust door schaamte komt waardoor ze (dames met grote borsten) hun borsten proberen te verbergen door krom te lopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:21 schreef speknek het volgende:
Hmm kan het mis hebben, maar volgens mij hebben dikke mensen niet per se een stevigere ruggengraat, dus dan zou je bij 80D toch veel eerder rugklachten verwachten dan 65D.
Djeezquote:
Prima hoor, mits ze voorzichtig met hun waren zijn omgesprongen al die jarenquote:
In Noordwijk of Scheveningen op een warme dag hier ook wel hoor...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:16 schreef jaha het volgende:
In Marseille zwemmen de mooiste vrouwen van 30 topless in de zee. Ik wil ze hier![]()
Ik post hier nog maar een poosje, maar ik weet nu al wie zij is omdat bij alles wat ze opent en post, de logica mij ontgaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef seasushi het volgende:
[..]Deze logica ontgaat me een beetje.... Dus omdat jij nu een strakker truitje draagt dan je normale wijdvallende kleding zeg je eigenlijk : Ik ben dik?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Krullenbollie het volgende:
[..]
Ik post hier nog maar een poosje, maar ik weet nu al wie zij is omdat bij alles wat ze opent en post, de logica mij ontgaat.
Isso.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |