Nee ik hoef geen model-dunne lookquote:Op donderdag 12 december 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet doorslaan he? Krul is lekkah
Bovendien is alleen jouw voorgevel al een extra 2 kilo, hehehe
Ik ben niet meer vrijgezelquote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe krijgt zo'n meisje het voormekaar om nog vrijgezel te zijn ??
*kucht*
Ik bedoel : Tja ... ik heb niet zulke kwartsassen
JA hallo... dat is oneerlijk !quote:Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet meer vrijgezel
Ja want als je een vriend hebt moet je jezelf maar laten verslonzenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:38 schreef K44S het volgende:
1 voordeel... je hebt alle ti(E)jdt
ps: als je een vrind heb, waar maak je je zorgen om
Jezelf een lekkere korte coupe aanmetenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want als je een vriend hebt moet je jezelf maar laten verslonzen
Nee, is juist mooi.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb blijkbaar best wel grote borsten denk ik, ik heb cup D. Ik draag altijd ruimzittende kleding wat een beetje meisjesachtig is. Ik had toevallig onlangs iets gekocht wat heel erg mijn borsten en taille accentueert. Het staat super mooi maar is het niet ontieglijk in your face om grotere borsten dan zo erg te benadrukken?
Is het ordi to flaunt it?
D is helemaal niet grootquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb blijkbaar best wel grote borsten denk ik, ik heb cup D. Ik draag altijd ruimzittende kleding wat een beetje meisjesachtig is. Ik had toevallig onlangs iets gekocht wat heel erg mijn borsten en taille accentueert. Het staat super mooi maar is het niet ontieglijk in your face om grotere borsten dan zo erg te benadrukken?
Is het ordi to flaunt it?
Het is maar hoe je mijn zin interpreteert.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want als je een vriend hebt moet je jezelf maar laten verslonzen
Maar wel erg sexy. Je maakt je vriend erg gelukkig denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet meer vrijgezel
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef jaha het volgende:
[..]
Maar wel erg sexy. Je maakt je vriend erg gelukkig denk ik
Cup Zquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef koko1230 het volgende:
Een d is toch niet zoooo groot er zijn vrouwen met cup z ofzo daar moet je medelijden met hebben
beetje uit proportiequote:Op donderdag 12 december 2013 20:12 schreef DemonRage het volgende:
Een paar plaatjes om te oordelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |