Ik moet niet afvallen, heb geen overgewichtquote:Op donderdag 12 december 2013 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je als tiener grote tieten hebt en moet afvallen zou ik me voornamelijk druk maken over hoe ik eruit zou zien >21.
Win-win situatie toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jawel want het gaat wel van andere plekken af
Ik zou een moord doen voor een C/Dquote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof je dat graag zou willen
Wat heb je nu dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor een C/D
Ah.. dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want ik zou ook graag kleinere borsten willen
Soms en het is vervelend met sporten. Plus bovenkleding/ondergoed kopen is echt onmogelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:41 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ah.. dan is het een ander verhaal
Last van je rug of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Jawel want het gaat wel van andere plekken af
Wat tegenstrijdigquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet niet afvallen, heb geen overgewicht
Ik vind dat er wat van mijn gewicht af moet, ik heb wel een gezond gewichtquote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
[..]
Wat tegenstrijdigJe zegt dat je geen overgewicht hebt, maar er moet toch wat van je gewicht af.
Kom maar op met je argumenten
Hm, weer een mooie meid die denkt dat het beter moet.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind dat er wat van mijn gewicht af moet, ik heb wel een gezond gewicht
Tja je hebt altijd mensen die dikker zijn dan jij dat vind ik nou niet echt een argumentquote:Op donderdag 12 december 2013 16:50 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Hm, weer een mooie meid die denkt dat het beter moet.![]()
Er zijn zat dikkies & lelijkerds die jaloers zouden zijn hoor
Oke, en nu een onderbouwing. Wat is je lengte en gewicht, als ik zo brutaal mag zijn om je die vraag te stellenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Tja je hebt altijd mensen die dikker zijn dan jij dat vind ik nou niet echt een argumentPlus ik voel mij nu een stuk beter dan toen ik zwaarder was
Dit.quote:
Dat weet jij heulniequote:Op donderdag 12 december 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Met cup D kun je eigenlijk nog wel alles dragen zonder dat het lelijk staat of té 'in your face' is.
Bij grotere cups wordt dat idd al een stuk lastiger.
Dat zegt nog steeds niet zoveel maar ik ben 170 en woog eerst 69 en nu 63. Mijn doel is rond de 60 maar ik probeer niet zoveel op de weegschaal te focussen en meer op de spiegel zegmaarquote:Op donderdag 12 december 2013 18:07 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Oke, en nu een onderbouwing. Wat is je lengte en gewicht, als ik zo brutaal mag zijn om je die vraag te stellen
Niet doorslaan he? Krul is lekkahquote:Op donderdag 12 december 2013 18:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niet zoveel maar ik ben 170 en woog eerst 69 en nu 63. Mijn doel is rond de 60 maar ik probeer niet zoveel op de weegschaal te focussen en meer op de spiegel zegmaar
Fotoquote:Op donderdag 12 december 2013 18:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niet zoveel maar ik ben 170 en woog eerst 69 en nu 63. Mijn doel is rond de 60 maar ik probeer niet zoveel op de weegschaal te focussen en meer op de spiegel zegmaar
Daarmee bedoelde ik dat je toch geen D hebt?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ga wel weer aan mijn piemel sjorren.
Mwoh, volgens het ene bh-merk wel en volgens de ander is het Cquote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat je toch geen D hebt?
Hoe krijgt zo'n meisje het voormekaar om nog vrijgezel te zijn ??quote:
Volgens mij heeft ze wel een date hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe krijgt zo'n meisje het voormekaar om nog vrijgezel te zijn ??
*kucht*
Ik bedoel : Tja ... ik heb niet zulke kwartsassen
Op fok kan alles en is niets te gekquote:Op donderdag 12 december 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een date hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |