Alsof de grootte van de borsten iets te maken heeft met het kunnen geven van borstvoeding. Heb genoeg vrouwen gekend met een flinke voorgevel die geen druppel gaven en anders werkte het ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:50 schreef arjan1112 het volgende:
Vrouwen met grote borsten zijn arme paupers want die moeten de kinderen van rijke vrouwen de borst geven
1900
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Mishu het volgende:
Als je de nadruk er op legt zeg je in feite ook een beetje: ik ben dik. Vind ik dan. Kijk mij eens mollig zijn *kots*
Dikke borsten zorgen dat je dikker lijkt vind ik want echt niet alles is klier.
Dit gaat diep.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef RetepV het volgende:
Weet je... Het gekke is: elke vrouw heeft borsten. En elke man ook! Alleen het formaat varieert.
Het is zelfs nog erger: als je maar genoeg hormonen gebruikt kan een man ook borstvoeding geven!quote:
Dat is geweldig!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger: als je maar genoeg hormonen gebruikt kan een man ook borstvoeding geven!
Ik vind toch dat ik hier nog iets over moet schrijven.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Mishu het volgende:
Als je de nadruk er op legt zeg je in feite ook een beetje: ik ben dik. Vind ik dan. Kijk mij eens mollig zijn *kots*
Dikke borsten zorgen dat je dikker lijkt vind ik want echt niet alles is klier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |