Russische degelijkheidquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Even mijne showen dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg de tritium tubes niet goed op de foto. Ik faal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met leren straps.
[ afbeelding ]
48mm maar zit wel super comfiquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel cool dingwel echt een blok of niet?
Hij is wel degelijk maar helaas niet Russisch meer. Vostok Europe staat los van Vostok.quote:
dezinvanluxe.nl dat forumquote:
Sowieso buiten een zaak om dit soort bedragen via internet is eng :squote:Op maandag 16 december 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
dezinvanluxe.nl dat forum
Ik vertrouw mensen die producten van over de 2k op marktplaats verkopen niet
ja idd. Op dat forum zitten veel mensen met grote verzamelingen die vaker kopen en verkopen van elkaar en ruilen enzo, dan vertrouw ik het nog wel wat beterquote:Op maandag 16 december 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso buiten een zaak om dit soort bedragen via internet is eng :s
Oké.quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze horlogepraatlaten we het over tieten hebben
Jailbait?quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
SEX / Grote borsten lelijk?quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb blijkbaar best wel grote borsten denk ik, ik heb cup D. Ik draag altijd ruimzittende kleding wat een beetje meisjesachtig is. Ik had toevallig onlangs iets gekocht wat heel erg mijn borsten en taille accentueert. Het staat super mooi maar is het niet ontieglijk in your face om grotere borsten dan zo erg te benadrukken?
Is het ordi to flaunt it?
Jailbait wollah?quote:Op maandag 16 december 2013 12:34 schreef tetouaribo het volgende:
Mooi rond, firm en zacht. Zo moeten ze zijn.
lekker geëndoroteerd schoudertjequote:
Beter onderwerp inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind Mishu wel een fascinerende user. Volgens mij is ze best lekker (niet door haar big boobs maar ze zei keer dat ze bovengemiddeld was) maar nu helemaal.quote:
Pics van je horloge or gtfo.quote:
Aandachtshoeren zijn je ding?quote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind Mishu wel een fascinerende user. Volgens mij is ze best lekker (niet door haar big boobs maar ze zei keer dat ze bovengemiddeld was) maar nu helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |