Het is meer een accesoire voor mij om status aan te verlenenquote:
Ik wilde iets zeggen over dat je daar je penis voor hebt. Maar nee, dat vind ik te flauw.quote:Op maandag 16 december 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is meer een accesoire voor mij om status aan te verlenen
Mijn penis is sowieso niet representatief.quote:Op maandag 16 december 2013 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over dat je daar je penis voor hebt. Maar nee, dat vind ik te flauw.
Dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 16 december 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis is sowieso niet representatief.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis is sowieso niet representatief.
Wat voor? Show 'em broeder.quote:
Slechtquote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommedat ik die niet zag aankomen
quote:
gelukkig hebben we de foto's nogquote:
hnnnnnnngquote:
Die is wel nice jaquote:
Thanks!quote:
Nicequote:
tot nu toe alleen "goedkoop" spul onder de 300quote:Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je al een mooi klokje binnen dan?
Goeie status oppepperquote:
Het is veel geld, maar als je het zo mooi vind zou ik er ook voor gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loop echt al 2 jaar te geilen op een paar horloges van MlC. Ik was zo dichtbij![]()
Even mijne showen dan maarquote:Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot nu toe alleen "goedkoop" spul onder de 300
Mooie welquote:Op maandag 16 december 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hnnnnnnng
Was in gesprek over een Maurice lacroix Pontos chrono maar die heeft de verkoper uiteindelijk toch zelf gehouden. Snap ik wel
Wel cool dingquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Even mijne showen dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg de tritium tubes niet goed op de foto. Ik faal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met leren straps.
[ afbeelding ]
ja maar nieuw vind ik toch een tikje te prijzig helaasquote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is veel geld, maar als je het zo mooi vind zou ik er ook voor gaan.
Vind het wel een mooi ding.
Marktplaats e.d.quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja maar nieuw vind ik toch een tikje te prijzig helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |